Localitzen el cadàver d’un home desaparegut a Figueroles

 

Diferents agents de la Guàrdia Civil han trobat el cos sense vida d’un home que es trobava desaparegut des d’este dilluns en el terme municipal de Figueroles, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló).

 

Tal com han explicat fonts de l’Institut Armat, es tracta d’un baró de 59 anys, veí d’esta localitat. Un accident podria ser la causa de la mort, ja que l’home va eixir amb un quad. Els efectius de la Guàrdia Civil van tindre coneixement de la seua desaparició este dilluns a la vesprada i ràpidament van organitzar un dispositiu de cerca amb tots els mitjans disponibles. 

 

Este matí, les autoritats han sol·licitat el reforç de la Unitat de Rescat de Muntanya del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, qui no han arribat a intervenir en la cerca, ja que el cadàver de l’home ha sigut localitzat abans per agents de l’Institut Armat. Fins al moment continua oberta la investigació per esclarir les causes del succés. 

 

Este dilluns, també vam publicar l’aparició del cos d’una dona de 45 anys en un pàrquing del carrer Amadeu I de Castelló de la Plana. Fins al lloc, concretament el número 16, es van desplaçar dues patrulles de la Policia Nacional i membres de la policia científica, amb l’objectiu d’analitzar l’interior del garatge. Tot apunta que es va tractar d’una mort accidental, encara que serà l’autòpsia la que determine les causes de la mort de la víctima

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.

PP i Vox aproven regular el burca i el niqab en dependències municipals d’Alacant

La majoria de PP i Vox en el ple d'Alacant ha aprovat regular l'accés a dependències municipals per a impedir l'entrada amb el rostre cobert. L'oposició denuncia que la mesura estigmatitza i desvia el focus d'altres problemes.

La jutgessa envia a Fiscalia i UDEF la documentació sobre les 140 vivendes públiques dels Naus a Alacant

La jutgessa ha enviat a Fiscalia i UDEF la documentació de l'ajuntament sobre l'adjudicació de les 140 vivendes públiques dels Naus. Els informes arrepleguen indicis com a llars sense empadronats, familiars beneficiats i no adjudicataris residint, en un cas que ja té conseqüències polítiques i dimissions.

Pérez Llorca defén a Roig i retrau a Belarra: ‘Ja m’agradaria que anara tan productiva per a la societat’

Pérez Llorca ha elogiat la contribució de Juan Roig i ha enlletgit a Ione Belarra les seues paraules en el Congrés. Vicente Boluda ha recolzat a l'empresari.

Boluda, sobre el finançament autonòmic, apunta que a vegades cal dir que sí

Boluda ha plantejat que, davant la proposta del Govern, a vegades cal dir que sí, encara que ha recalcat que és una opinió personal i AVE no ha fixat postura. El pla preveu 3.670 milions més per a la Comunitat en 2027, prop d'un 18% sobre el model actual.

Les estreles de l’atletisme espanyol se citen a València amb la vista posada en els Mundials de Torun

El Lluís Puig acull del 27 de febrer a l'1 de març la 62a edició sota sostre, amb 26 títols en joc i una novetat: el 4x400 mixt per clubs tancarà el programa.

Detingut a Alacant per estafar 900 euros a un veí de Lleó amb un SMS que imitava a la DGT

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant a un sospitós d'estafar 900 euros a un veí de La Bañeza mitjançant un SMS que imitava a la DGT. La víctima va introduir les seues dades en una web falsa després d'un avís de 20 euros i després es va executar una compra a Torrevieja.