Localitzen el cadàver d’un home desaparegut a Figueroles

 

Diferents agents de la Guàrdia Civil han trobat el cos sense vida d’un home que es trobava desaparegut des d’este dilluns en el terme municipal de Figueroles, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló).

 

Tal com han explicat fonts de l’Institut Armat, es tracta d’un baró de 59 anys, veí d’esta localitat. Un accident podria ser la causa de la mort, ja que l’home va eixir amb un quad. Els efectius de la Guàrdia Civil van tindre coneixement de la seua desaparició este dilluns a la vesprada i ràpidament van organitzar un dispositiu de cerca amb tots els mitjans disponibles. 

 

Este matí, les autoritats han sol·licitat el reforç de la Unitat de Rescat de Muntanya del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, qui no han arribat a intervenir en la cerca, ja que el cadàver de l’home ha sigut localitzat abans per agents de l’Institut Armat. Fins al moment continua oberta la investigació per esclarir les causes del succés. 

 

Este dilluns, també vam publicar l’aparició del cos d’una dona de 45 anys en un pàrquing del carrer Amadeu I de Castelló de la Plana. Fins al lloc, concretament el número 16, es van desplaçar dues patrulles de la Policia Nacional i membres de la policia científica, amb l’objectiu d’analitzar l’interior del garatge. Tot apunta que es va tractar d’una mort accidental, encara que serà l’autòpsia la que determine les causes de la mort de la víctima

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.