Localitzen el cadàver d’un home desaparegut a Figueroles

 

Diferents agents de la Guàrdia Civil han trobat el cos sense vida d’un home que es trobava desaparegut des d’este dilluns en el terme municipal de Figueroles, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló).

 

Tal com han explicat fonts de l’Institut Armat, es tracta d’un baró de 59 anys, veí d’esta localitat. Un accident podria ser la causa de la mort, ja que l’home va eixir amb un quad. Els efectius de la Guàrdia Civil van tindre coneixement de la seua desaparició este dilluns a la vesprada i ràpidament van organitzar un dispositiu de cerca amb tots els mitjans disponibles. 

 

Este matí, les autoritats han sol·licitat el reforç de la Unitat de Rescat de Muntanya del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, qui no han arribat a intervenir en la cerca, ja que el cadàver de l’home ha sigut localitzat abans per agents de l’Institut Armat. Fins al moment continua oberta la investigació per esclarir les causes del succés. 

 

Este dilluns, també vam publicar l’aparició del cos d’una dona de 45 anys en un pàrquing del carrer Amadeu I de Castelló de la Plana. Fins al lloc, concretament el número 16, es van desplaçar dues patrulles de la Policia Nacional i membres de la policia científica, amb l’objectiu d’analitzar l’interior del garatge. Tot apunta que es va tractar d’una mort accidental, encara que serà l’autòpsia la que determine les causes de la mort de la víctima

Últimes notícies

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.