Localitzen el cadàver d’un home desaparegut a Figueroles

 

Diferents agents de la Guàrdia Civil han trobat el cos sense vida d’un home que es trobava desaparegut des d’este dilluns en el terme municipal de Figueroles, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló).

 

Tal com han explicat fonts de l’Institut Armat, es tracta d’un baró de 59 anys, veí d’esta localitat. Un accident podria ser la causa de la mort, ja que l’home va eixir amb un quad. Els efectius de la Guàrdia Civil van tindre coneixement de la seua desaparició este dilluns a la vesprada i ràpidament van organitzar un dispositiu de cerca amb tots els mitjans disponibles. 

 

Este matí, les autoritats han sol·licitat el reforç de la Unitat de Rescat de Muntanya del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, qui no han arribat a intervenir en la cerca, ja que el cadàver de l’home ha sigut localitzat abans per agents de l’Institut Armat. Fins al moment continua oberta la investigació per esclarir les causes del succés. 

 

Este dilluns, també vam publicar l’aparició del cos d’una dona de 45 anys en un pàrquing del carrer Amadeu I de Castelló de la Plana. Fins al lloc, concretament el número 16, es van desplaçar dues patrulles de la Policia Nacional i membres de la policia científica, amb l’objectiu d’analitzar l’interior del garatge. Tot apunta que es va tractar d’una mort accidental, encara que serà l’autòpsia la que determine les causes de la mort de la víctima

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.