Localitzen el cadàver d’un home desaparegut a Figueroles

 

Diferents agents de la Guàrdia Civil han trobat el cos sense vida d’un home que es trobava desaparegut des d’este dilluns en el terme municipal de Figueroles, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló).

 

Tal com han explicat fonts de l’Institut Armat, es tracta d’un baró de 59 anys, veí d’esta localitat. Un accident podria ser la causa de la mort, ja que l’home va eixir amb un quad. Els efectius de la Guàrdia Civil van tindre coneixement de la seua desaparició este dilluns a la vesprada i ràpidament van organitzar un dispositiu de cerca amb tots els mitjans disponibles. 

 

Este matí, les autoritats han sol·licitat el reforç de la Unitat de Rescat de Muntanya del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, qui no han arribat a intervenir en la cerca, ja que el cadàver de l’home ha sigut localitzat abans per agents de l’Institut Armat. Fins al moment continua oberta la investigació per esclarir les causes del succés. 

 

Este dilluns, també vam publicar l’aparició del cos d’una dona de 45 anys en un pàrquing del carrer Amadeu I de Castelló de la Plana. Fins al lloc, concretament el número 16, es van desplaçar dues patrulles de la Policia Nacional i membres de la policia científica, amb l’objectiu d’analitzar l’interior del garatge. Tot apunta que es va tractar d’una mort accidental, encara que serà l’autòpsia la que determine les causes de la mort de la víctima

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.