Localitzen amb bon estat de salut a Annie, la malalta d’alzheimer desapareguda en Alacant

desaparició

Annie, la dona desapareguda | Twitter

Membres de la Unitat Canina han localitzat amb vida a la dona de 70 anys i afectada d’alzheimer que estava desapareguda des del divendres en Alacant. A més, tot apunta al fet de què es troba en bon estat de salut.

 

L’Ajuntament d’Alacant havia mobilitzat este diumenge un operatiu de busca amb deu bombers que rastrejaven les zones campes pròximes al complex de Vistahermosa, on residix la dona, amb l’ajuda de drons i els gossos de la Unitat Canina. Este dispositiu ha donat els seus fruits i la Unitat Canina ha localitzat a la dona en una zona campa.

 

La dona ha sigut traslladada al Lloc de Comandament Avançat on estan els mitjans i un Servici d’Ajuda Mèdica Urgen (SAMU) que la traslladarà a un hospital, segons les mateixes fonts.

 

La Unitat Canina, la Unitat de Mitjans Aeris no Tripulats (UMANT) i la Unitat especialitzada de Busca i Rescat en Estructures Col·lapsades (BREC) del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant han participat este diumenge en l’operatiu de busca per a localitzar a la dona, que va desaparéixer el divendres passat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.