Localitzen amb bon estat de salut a Annie, la malalta d’alzheimer desapareguda en Alacant

desaparició

Annie, la dona desapareguda | Twitter

Membres de la Unitat Canina han localitzat amb vida a la dona de 70 anys i afectada d’alzheimer que estava desapareguda des del divendres en Alacant. A més, tot apunta al fet de què es troba en bon estat de salut.

 

L’Ajuntament d’Alacant havia mobilitzat este diumenge un operatiu de busca amb deu bombers que rastrejaven les zones campes pròximes al complex de Vistahermosa, on residix la dona, amb l’ajuda de drons i els gossos de la Unitat Canina. Este dispositiu ha donat els seus fruits i la Unitat Canina ha localitzat a la dona en una zona campa.

 

La dona ha sigut traslladada al Lloc de Comandament Avançat on estan els mitjans i un Servici d’Ajuda Mèdica Urgen (SAMU) que la traslladarà a un hospital, segons les mateixes fonts.

 

La Unitat Canina, la Unitat de Mitjans Aeris no Tripulats (UMANT) i la Unitat especialitzada de Busca i Rescat en Estructures Col·lapsades (BREC) del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant han participat este diumenge en l’operatiu de busca per a localitzar a la dona, que va desaparéixer el divendres passat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.