Localitzen amb bon estat de salut a Annie, la malalta d’alzheimer desapareguda en Alacant

desaparició

Annie, la dona desapareguda | Twitter

Membres de la Unitat Canina han localitzat amb vida a la dona de 70 anys i afectada d’alzheimer que estava desapareguda des del divendres en Alacant. A més, tot apunta al fet de què es troba en bon estat de salut.

 

L’Ajuntament d’Alacant havia mobilitzat este diumenge un operatiu de busca amb deu bombers que rastrejaven les zones campes pròximes al complex de Vistahermosa, on residix la dona, amb l’ajuda de drons i els gossos de la Unitat Canina. Este dispositiu ha donat els seus fruits i la Unitat Canina ha localitzat a la dona en una zona campa.

 

La dona ha sigut traslladada al Lloc de Comandament Avançat on estan els mitjans i un Servici d’Ajuda Mèdica Urgen (SAMU) que la traslladarà a un hospital, segons les mateixes fonts.

 

La Unitat Canina, la Unitat de Mitjans Aeris no Tripulats (UMANT) i la Unitat especialitzada de Busca i Rescat en Estructures Col·lapsades (BREC) del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant han participat este diumenge en l’operatiu de busca per a localitzar a la dona, que va desaparéixer el divendres passat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.