Localitzen amb bon estat de salut a Annie, la malalta d’alzheimer desapareguda en Alacant

desaparició

Annie, la dona desapareguda | Twitter

Membres de la Unitat Canina han localitzat amb vida a la dona de 70 anys i afectada d’alzheimer que estava desapareguda des del divendres en Alacant. A més, tot apunta al fet de què es troba en bon estat de salut.

 

L’Ajuntament d’Alacant havia mobilitzat este diumenge un operatiu de busca amb deu bombers que rastrejaven les zones campes pròximes al complex de Vistahermosa, on residix la dona, amb l’ajuda de drons i els gossos de la Unitat Canina. Este dispositiu ha donat els seus fruits i la Unitat Canina ha localitzat a la dona en una zona campa.

 

La dona ha sigut traslladada al Lloc de Comandament Avançat on estan els mitjans i un Servici d’Ajuda Mèdica Urgen (SAMU) que la traslladarà a un hospital, segons les mateixes fonts.

 

La Unitat Canina, la Unitat de Mitjans Aeris no Tripulats (UMANT) i la Unitat especialitzada de Busca i Rescat en Estructures Col·lapsades (BREC) del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant han participat este diumenge en l’operatiu de busca per a localitzar a la dona, que va desaparéixer el divendres passat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.

Presó provisional per a l’home detingut pel crim masclista de Callosa de Segura

La Secció de Violència sobre la Dona del Tribunal d’Instància d’Orihuela decreta presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home que va matar presumptament la seua parella Patricia en el seu domicili de Callosa de Segura.