14 C
València
Diumenge, 20 abril, 2025

Localitzen en bon estat al veí de Xert desaparegut des de divendres

Un carrer de Xert, Baix Maestrat (Castelló)

El veí de Xert desaparegut des de dissabte ha sigut localitzat en bon estat | Google Maps

El veí de Xert, en el Baix Maestrat (Castelló), desaparegut des del passat divendres, 3 de gener, ha sigut localitzat en bon estat. La troballa ha sigut possible gràcies a l’operatiu posat en marxa per la Guàrdia Civil després de què trobaren el cotxe del desaparegut en la carretera nacional 232.

 

Segons ha avançat ‘Mediterráneo’, la Benemèrita ha posat fi a l’operatiu este mateix dilluns després de localitzar en bon estat a qui és professor en l’institut de Joan Coromines de Benicarló, en la mateixa comarca.

 

El seu cotxe estava abandonat en l’N-232

Va ser un dia després de la seua desaparició, el dissabte, quan Emergències de la Generalitat va fer una crida a través de Twitter per a la seua localització. Per la seua banda, la Guàrdia Civil demanà ajuda a les brigades forestals, donada la dificultat d’accés a la zona dels voltants d’on va aparéixer el cotxe abandonat, en la carretera nacional 232.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers rescaten un xiquet que estava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa

El menor i un adult van ser traslladats a l’Hospital Clínic amb símptomes d’hipotèrmia

Rescatats de matinada els quatre espeleòlegs atrapats en una cova de Vallada

La cavitat té un desnivell de 205 metres i un recorregut de 1.300

Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Desenes de vehicles de policia i bombers per l’incendi d’una rentadora i un accident amb alcoholemia a Paterna

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic

Emergències en Setmana Santa a València: reforç especial en zones de muntanya, parcs naturals i àrees recreatives

La Generalitat activa un pla fins al 28 d’abril per a evitar incendis i accidents a la província de València

Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

La Comunitat registrarà vent fluix de ponent, però canviarà a sud-oest a la vesprada