Localitzen una tona d’haixix flotant en la costa d’Alacant

La Guàrdia Civil d’Alacant després de rebre un avís, ha localitzat vint-i-sis fardells d’haixix surant en la mar. La troballa s’ha produït en la tarda del dia 9 d’abril, a unes 40 milles de costa al través del límit sud de la província d’Alacant, concretament a l’altura de la localitat de Pilar de la Horadada. La substància aprehesa ha estat remesa per a la seua anàlisi a l’Àrea de Sanitat pertanyent a la Subdelegació de Govern d’Alacant. Les diligències instruïdes per la troballa han estat remeses a l’autoritat judicial competent.

En la tarda del passat dia 09 d’abril, el Servei Marítim Provincial de la Guàrdia Civil d’Alacant va rebre avís de la presència d’elements surant en la mar, concretament en una zona a 40 milles de costa al través del límit sud de la província d’Alacant. Quan els tripulants del patruller Va riure Guadiaro de la Guàrdia Civil van acudir al punt en qüestió, van realitzar un rastreig minuciós de la zona i gràcies a la seva perícia en la mar van poder localitzar fins a 26 fardells d’haixix.

Després de tornar a port l’embarcació, aquesta substància va ser remesa al laboratori que disposa l’Àrea de Sanitat vinculada a la Subdelegació del Govern d’Alacant. Segons unes primeres estimacions realitzades pels agents, el pes de cada fardell estaria al voltant dels 40 quilograms de pes, sent el total de la substància trobada en 1.040 quilograms aproximadament.

Per aquests fets la Guàrdia Civil va confeccionar les corresponents diligències policials, que en unió de la droga van ser posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

La Guàrdia Civil continua investigant els fets per a procedir a la localització de l’origen dels fardells, identificació dels possibles responsables i per a conéixer amb exactitud tot el concernent a aquest fet.

Aquest servei s’emmarca en els punts duts a terme durant aquests mesos que s’han saldat amb troballes d’embalums de droga en la mar, procedents d’embarcacions que intenten introduir la droga a la Península i que en la seua trajectòria a vegades perd mercaderia de manera accidental o quan se senten perseguits per les forces de seguretat.

Últimes notícies

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.