13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Lydia Lozano guanya 18.000 euros al mes per les seues intervencions a ‘Sálvame’

Lydia Lozano se empieza a molestar porque pongan en venta su robot de cocina.

Imatge d’arxiu de Lydia Lozano | Telecinco

 

Lydia Lozano torna a ser notícia pels seus problemes econòmics. No és l’única col·laboradora de ‘Sálvame’ que estaria passant per una complicada situació financera en els últims mesos. La ruïna de Lozano és tan gran, que els seus companys han afirmat que està venent els seus electrodomèstics

 

La direcció del programa i la resta de membres de l’equip estarien donant un colp de mà a la periodista. Segons han confirmat en el plató, l’han ajudat a vendre la seua ‘Thermomix’ perquè puga saldar els seus deutes

 

Altres mitjans, però, com el diari digital ‘El Español’, posen en dubte aquesta versió sobre el patrimoni de la col·laboradora televisiva. Periodistes d’aquest mitjà afirmen que Lozano cobra una gran quantitat de diners per les seues aparicions a Telecinco, molt més que el president espanyol, i que té una empresa valorada en més de mig milió d’euros. 

 

El seu sou quadruplica el de Pedro Sánchez 

Lydia Lozano és una de les cares més freqüents en dos dels programes estrella de Mediaset. Podem veure quasi cada dia a la periodista en el plató de ‘Sálvame’. A més acostuma a ser una de les principals protagonistes de ‘Sábado Deluxe’. 

 

Les seues aparicions televisives li suposen, sens dubte, una important remuneració al final de cada mes. Encara que té un contracte com autònoma, rep una bona quantitat de diners de la productora ‘La Fábrica de la Tele’ per cada vegada que participa en l’espai de les vesprades de Telecinco. Concretament, cobra 800 euros per cada presència en el plató de ‘Sálvame’

 

La seua altra gran font d’ingressos és el ‘show’ de les nits de dissabte. Cada vegada que forma part de l’equip d’entrevistadors o tertulians de ‘Sábado Deluxe’ rep uns 16.000 euros. Així, cada mes el seu compte corrent augmenta 17.600 euros, una xifra que quadruplica el sou mensual de Pedro Sánchez.  

 

Los compañeros de 'Sálvame' subastan artículos de Lydia Lozano para ayudarla por presunta crisis económica.

Els seus companys han subhastat diversos articles per ajudar-la amb els seus problemes econòmics | Telecinco

 

Té una empresa valorada en més de mig milió d’euros

A més de la seua alta retribució mensual, Lydia gestiona amb el seu home Charlie l’empresa ‘Análisis e Inversiones Hardisson S.L.’. La companyia té com principal activitat: «L’anàlisi i la realització de treballs periodístics (…) i qualsevol altra activitat relacionada amb l’activitat principal del món del periodisme».  

 

La societat va començar la seua activitat l’any 2003. Des d’eixe moment ha acumulat un patrimoni de 670.000 euros. Si Lydia Lozano continua acumulant problemes econòmics, sempre podria liquidar l’empresa i aprofitar els diners que guanyaria per solucionar-los. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.