11 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Lydia Lozano guanya 18.000 euros al mes per les seues intervencions a ‘Sálvame’

Lydia Lozano se empieza a molestar porque pongan en venta su robot de cocina.

Imatge d’arxiu de Lydia Lozano | Telecinco

 

Lydia Lozano torna a ser notícia pels seus problemes econòmics. No és l’única col·laboradora de ‘Sálvame’ que estaria passant per una complicada situació financera en els últims mesos. La ruïna de Lozano és tan gran, que els seus companys han afirmat que està venent els seus electrodomèstics

 

La direcció del programa i la resta de membres de l’equip estarien donant un colp de mà a la periodista. Segons han confirmat en el plató, l’han ajudat a vendre la seua ‘Thermomix’ perquè puga saldar els seus deutes

 

Altres mitjans, però, com el diari digital ‘El Español’, posen en dubte aquesta versió sobre el patrimoni de la col·laboradora televisiva. Periodistes d’aquest mitjà afirmen que Lozano cobra una gran quantitat de diners per les seues aparicions a Telecinco, molt més que el president espanyol, i que té una empresa valorada en més de mig milió d’euros. 

 

El seu sou quadruplica el de Pedro Sánchez 

Lydia Lozano és una de les cares més freqüents en dos dels programes estrella de Mediaset. Podem veure quasi cada dia a la periodista en el plató de ‘Sálvame’. A més acostuma a ser una de les principals protagonistes de ‘Sábado Deluxe’. 

 

Les seues aparicions televisives li suposen, sens dubte, una important remuneració al final de cada mes. Encara que té un contracte com autònoma, rep una bona quantitat de diners de la productora ‘La Fábrica de la Tele’ per cada vegada que participa en l’espai de les vesprades de Telecinco. Concretament, cobra 800 euros per cada presència en el plató de ‘Sálvame’

 

La seua altra gran font d’ingressos és el ‘show’ de les nits de dissabte. Cada vegada que forma part de l’equip d’entrevistadors o tertulians de ‘Sábado Deluxe’ rep uns 16.000 euros. Així, cada mes el seu compte corrent augmenta 17.600 euros, una xifra que quadruplica el sou mensual de Pedro Sánchez.  

 

Los compañeros de 'Sálvame' subastan artículos de Lydia Lozano para ayudarla por presunta crisis económica.

Els seus companys han subhastat diversos articles per ajudar-la amb els seus problemes econòmics | Telecinco

 

Té una empresa valorada en més de mig milió d’euros

A més de la seua alta retribució mensual, Lydia gestiona amb el seu home Charlie l’empresa ‘Análisis e Inversiones Hardisson S.L.’. La companyia té com principal activitat: «L’anàlisi i la realització de treballs periodístics (…) i qualsevol altra activitat relacionada amb l’activitat principal del món del periodisme».  

 

La societat va començar la seua activitat l’any 2003. Des d’eixe moment ha acumulat un patrimoni de 670.000 euros. Si Lydia Lozano continua acumulant problemes econòmics, sempre podria liquidar l’empresa i aprofitar els diners que guanyaria per solucionar-los. 

Últimes notícies

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.