7.6 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Lydia Lozano guanya 18.000 euros al mes per les seues intervencions a ‘Sálvame’

Lydia Lozano se empieza a molestar porque pongan en venta su robot de cocina.

Imatge d’arxiu de Lydia Lozano | Telecinco

 

Lydia Lozano torna a ser notícia pels seus problemes econòmics. No és l’única col·laboradora de ‘Sálvame’ que estaria passant per una complicada situació financera en els últims mesos. La ruïna de Lozano és tan gran, que els seus companys han afirmat que està venent els seus electrodomèstics

 

La direcció del programa i la resta de membres de l’equip estarien donant un colp de mà a la periodista. Segons han confirmat en el plató, l’han ajudat a vendre la seua ‘Thermomix’ perquè puga saldar els seus deutes

 

Altres mitjans, però, com el diari digital ‘El Español’, posen en dubte aquesta versió sobre el patrimoni de la col·laboradora televisiva. Periodistes d’aquest mitjà afirmen que Lozano cobra una gran quantitat de diners per les seues aparicions a Telecinco, molt més que el president espanyol, i que té una empresa valorada en més de mig milió d’euros. 

 

El seu sou quadruplica el de Pedro Sánchez 

Lydia Lozano és una de les cares més freqüents en dos dels programes estrella de Mediaset. Podem veure quasi cada dia a la periodista en el plató de ‘Sálvame’. A més acostuma a ser una de les principals protagonistes de ‘Sábado Deluxe’. 

 

Les seues aparicions televisives li suposen, sens dubte, una important remuneració al final de cada mes. Encara que té un contracte com autònoma, rep una bona quantitat de diners de la productora ‘La Fábrica de la Tele’ per cada vegada que participa en l’espai de les vesprades de Telecinco. Concretament, cobra 800 euros per cada presència en el plató de ‘Sálvame’

 

La seua altra gran font d’ingressos és el ‘show’ de les nits de dissabte. Cada vegada que forma part de l’equip d’entrevistadors o tertulians de ‘Sábado Deluxe’ rep uns 16.000 euros. Així, cada mes el seu compte corrent augmenta 17.600 euros, una xifra que quadruplica el sou mensual de Pedro Sánchez.  

 

Los compañeros de 'Sálvame' subastan artículos de Lydia Lozano para ayudarla por presunta crisis económica.

Els seus companys han subhastat diversos articles per ajudar-la amb els seus problemes econòmics | Telecinco

 

Té una empresa valorada en més de mig milió d’euros

A més de la seua alta retribució mensual, Lydia gestiona amb el seu home Charlie l’empresa ‘Análisis e Inversiones Hardisson S.L.’. La companyia té com principal activitat: «L’anàlisi i la realització de treballs periodístics (…) i qualsevol altra activitat relacionada amb l’activitat principal del món del periodisme».  

 

La societat va començar la seua activitat l’any 2003. Des d’eixe moment ha acumulat un patrimoni de 670.000 euros. Si Lydia Lozano continua acumulant problemes econòmics, sempre podria liquidar l’empresa i aprofitar els diners que guanyaria per solucionar-los. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pascual va revelar que van decidir al matí que Punter jugara i va negar una estratègia

El tècnic del Barcelona va explicar que la participació de Kevin Punter es va tancar el mateix matí de l'encreuament de quarts davant UCAM Murcia i va rebutjar que fora una maniobra. Va defendre que van seguir el pla mèdic i va valorar un dol igualat resolt en l'últim quart.

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.