17.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Lydia Lozano guanya 18.000 euros al mes per les seues intervencions a ‘Sálvame’

Lydia Lozano se empieza a molestar porque pongan en venta su robot de cocina.

Imatge d’arxiu de Lydia Lozano | Telecinco

 

Lydia Lozano torna a ser notícia pels seus problemes econòmics. No és l’única col·laboradora de ‘Sálvame’ que estaria passant per una complicada situació financera en els últims mesos. La ruïna de Lozano és tan gran, que els seus companys han afirmat que està venent els seus electrodomèstics

 

La direcció del programa i la resta de membres de l’equip estarien donant un colp de mà a la periodista. Segons han confirmat en el plató, l’han ajudat a vendre la seua ‘Thermomix’ perquè puga saldar els seus deutes

 

Altres mitjans, però, com el diari digital ‘El Español’, posen en dubte aquesta versió sobre el patrimoni de la col·laboradora televisiva. Periodistes d’aquest mitjà afirmen que Lozano cobra una gran quantitat de diners per les seues aparicions a Telecinco, molt més que el president espanyol, i que té una empresa valorada en més de mig milió d’euros. 

 

El seu sou quadruplica el de Pedro Sánchez 

Lydia Lozano és una de les cares més freqüents en dos dels programes estrella de Mediaset. Podem veure quasi cada dia a la periodista en el plató de ‘Sálvame’. A més acostuma a ser una de les principals protagonistes de ‘Sábado Deluxe’. 

 

Les seues aparicions televisives li suposen, sens dubte, una important remuneració al final de cada mes. Encara que té un contracte com autònoma, rep una bona quantitat de diners de la productora ‘La Fábrica de la Tele’ per cada vegada que participa en l’espai de les vesprades de Telecinco. Concretament, cobra 800 euros per cada presència en el plató de ‘Sálvame’

 

La seua altra gran font d’ingressos és el ‘show’ de les nits de dissabte. Cada vegada que forma part de l’equip d’entrevistadors o tertulians de ‘Sábado Deluxe’ rep uns 16.000 euros. Així, cada mes el seu compte corrent augmenta 17.600 euros, una xifra que quadruplica el sou mensual de Pedro Sánchez.  

 

Los compañeros de 'Sálvame' subastan artículos de Lydia Lozano para ayudarla por presunta crisis económica.

Els seus companys han subhastat diversos articles per ajudar-la amb els seus problemes econòmics | Telecinco

 

Té una empresa valorada en més de mig milió d’euros

A més de la seua alta retribució mensual, Lydia gestiona amb el seu home Charlie l’empresa ‘Análisis e Inversiones Hardisson S.L.’. La companyia té com principal activitat: «L’anàlisi i la realització de treballs periodístics (…) i qualsevol altra activitat relacionada amb l’activitat principal del món del periodisme».  

 

La societat va començar la seua activitat l’any 2003. Des d’eixe moment ha acumulat un patrimoni de 670.000 euros. Si Lydia Lozano continua acumulant problemes econòmics, sempre podria liquidar l’empresa i aprofitar els diners que guanyaria per solucionar-los. 

Últimes notícies

Castro i Raghouber impulsen un mercat d’hivern auster en el Llevant

L'arribada de Luís Castro i la cessió de Ugo Raghouber han marcat un gener de gasto mínim en el Llevant. L'equip ha millorat, però continua penúltim.

L’Elx fa caixa amb Mendoza i tanca el mercat amb quatre eixides i quatre arribades

L'Elx va tancar el mercat d'hivern amb quatre eixides i quatre incorporacions, amb la venda rècord de Rodrigo Mendoza com a moviment clau. Va reforçar el lateral dret, no va arribar el central i el bloc es manté.

Cues en el padró de València per la regularització d’immigrants i l’Ajuntament redirigix a Estrangeria

L'anunci de regularització ha disparat les consultes en el padró de València. L'Ajuntament llança cartells i reforça l'atenció per a derivar els tràmits a Estrangeria.

La Comunitat Valenciana va rebre 12,4 milions de turistes internacionals en 2025, el 4,3% més

La Comunitat Valenciana va rebre 12.422.659 turistes internacionals en 2025, un 4,3% més, i es va situar com la quinta regió més visitada. Espanya va batre rècord amb 96,77 milions i màxims de gasto.

La microestimulació cerebral permet recuperar visió parcial a una persona cega

Un assaig amb microestimulació elèctrica de l'escorça visual ha permés que un pacient amb ceguesa total recupere parcialment la visió. La millora va ser espontània, sostinguda i independent de l'implant.

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.