Lydia Lozano guanya 18.000 euros al mes per les seues intervencions a ‘Sálvame’

Lydia Lozano se empieza a molestar porque pongan en venta su robot de cocina.

Imatge d’arxiu de Lydia Lozano | Telecinco

 

Lydia Lozano torna a ser notícia pels seus problemes econòmics. No és l’única col·laboradora de ‘Sálvame’ que estaria passant per una complicada situació financera en els últims mesos. La ruïna de Lozano és tan gran, que els seus companys han afirmat que està venent els seus electrodomèstics

 

La direcció del programa i la resta de membres de l’equip estarien donant un colp de mà a la periodista. Segons han confirmat en el plató, l’han ajudat a vendre la seua ‘Thermomix’ perquè puga saldar els seus deutes

 

Altres mitjans, però, com el diari digital ‘El Español’, posen en dubte aquesta versió sobre el patrimoni de la col·laboradora televisiva. Periodistes d’aquest mitjà afirmen que Lozano cobra una gran quantitat de diners per les seues aparicions a Telecinco, molt més que el president espanyol, i que té una empresa valorada en més de mig milió d’euros. 

 

El seu sou quadruplica el de Pedro Sánchez 

Lydia Lozano és una de les cares més freqüents en dos dels programes estrella de Mediaset. Podem veure quasi cada dia a la periodista en el plató de ‘Sálvame’. A més acostuma a ser una de les principals protagonistes de ‘Sábado Deluxe’. 

 

Les seues aparicions televisives li suposen, sens dubte, una important remuneració al final de cada mes. Encara que té un contracte com autònoma, rep una bona quantitat de diners de la productora ‘La Fábrica de la Tele’ per cada vegada que participa en l’espai de les vesprades de Telecinco. Concretament, cobra 800 euros per cada presència en el plató de ‘Sálvame’

 

La seua altra gran font d’ingressos és el ‘show’ de les nits de dissabte. Cada vegada que forma part de l’equip d’entrevistadors o tertulians de ‘Sábado Deluxe’ rep uns 16.000 euros. Així, cada mes el seu compte corrent augmenta 17.600 euros, una xifra que quadruplica el sou mensual de Pedro Sánchez.  

 

Los compañeros de 'Sálvame' subastan artículos de Lydia Lozano para ayudarla por presunta crisis económica.

Els seus companys han subhastat diversos articles per ajudar-la amb els seus problemes econòmics | Telecinco

 

Té una empresa valorada en més de mig milió d’euros

A més de la seua alta retribució mensual, Lydia gestiona amb el seu home Charlie l’empresa ‘Análisis e Inversiones Hardisson S.L.’. La companyia té com principal activitat: «L’anàlisi i la realització de treballs periodístics (…) i qualsevol altra activitat relacionada amb l’activitat principal del món del periodisme».  

 

La societat va començar la seua activitat l’any 2003. Des d’eixe moment ha acumulat un patrimoni de 670.000 euros. Si Lydia Lozano continua acumulant problemes econòmics, sempre podria liquidar l’empresa i aprofitar els diners que guanyaria per solucionar-los. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.