Maje es converteix en col·laboradora de manteniment en la presó de Picassent

 

Maje, la dona acusada d’organitzar l’assassinat del seu marit al barri de Patraix junt amb el seu amant Salva Rodrigo, continua en presó provisional a Picassent, i segons sembla, ha tingut una adaptació senzilla al centre penitenciari.

 

Segons informava el diari El Mundo, María Jesús Moreno, coneguda com a Maje, s’hauria convertit en personal de confiança dels funcionaris de la presó de Picassent i estaria treballant en el manteniment d’alguns mòduls del centre penitenciari.

 

Les tasques que realitza Maje van des de diferents tasques de neteja dels habitacles fins al repartiment de menjar. La reclusa no ha tingut cap enfrontament amb altres empresonades i la seua relació amb elles és bona.

 

Per aquestes tasques, segons comentava El Mundo, Maje rep una xicoteta remuneració, i a més, a causa d’aquesta conducta, va assegurant-se alguns beneficis penitenciaris futurs, en cas que siga condemnada en ferm.

 

De moment, Marí Jesús Moreno continua a l’espera de la decisió de la justícia sobre si fer-la seure al banc dels acusats en relació amb l’assassinat del seu marit Antonio, el passat 16 de juliol de 2017. A hores d’ara la investigació està centrada en recuperar unes converses entre Maje i el seu amant de les quals es desprendria el paper jugat en els fets per la jove valenciana.

 

El marit de Maje és assassinat el 16 de juliol de 2017

El passat 16 de juliol de 2017 moria assassinat Antonio, enginyer i marit de Maje, una infermera valenciana de 24 anys. La víctima apareixia morta en el garatge, amb huit punyalades. Una vegada es va descartar que es tractara d’un robatori, va començar a investigar-se l’entorn de la víctima, mentre es plantejava la hipòtesi que el crim estava previst, ja que el seu assassí o assassins l’esperaven al garatge.

 

Mesos després, en novembre, els investigadors van trobar una conversa telefònica entre Maje, vídua d’Antonio, i Salva Rodrigo. Posteriorment, en gener de 2018 van ser detinguts i enviats a presó. Salva, amant de Maje, va confessar els fets i va indicar on es trobava l’arma del crim. L’assassí va decidir després deixar d’encobrir a Maje i revelar tota la situació. La investigació se centra ara en desvelar totes les incògnites del cas.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Boluda, sobre el finançament autonòmic, apunta que a vegades cal dir que sí

Boluda ha plantejat que, davant la proposta del Govern, a vegades cal dir que sí, encara que ha recalcat que és una opinió personal i AVE no ha fixat postura. El pla preveu 3.670 milions més per a la Comunitat en 2027, prop d'un 18% sobre el model actual.

Les estreles de l’atletisme espanyol se citen a València amb la vista posada en els Mundials de Torun

El Lluís Puig acull del 27 de febrer a l'1 de març la 62a edició sota sostre, amb 26 títols en joc i una novetat: el 4x400 mixt per clubs tancarà el programa.

Detingut a Alacant per estafar 900 euros a un veí de Lleó amb un SMS que imitava a la DGT

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant a un sospitós d'estafar 900 euros a un veí de La Bañeza mitjançant un SMS que imitava a la DGT. La víctima va introduir les seues dades en una web falsa després d'un avís de 20 euros i després es va executar una compra a Torrevieja.

Gran expectació mediàtica i només la família en la vetla de Tejero a Xàtiva

La capella ardent a Xàtiva ha reunit nombrosos mitjans i a alguns curiosos, però l'accés s'ha limitat a la família i al cercle més pròxim. El funeral se celebra a les 19 hores.

Pérez Llorca condiciona el futur de Mazón a la decisió del TSJCV

Pérez Llorca ha assenyalat que la postura del TSJCV sobre la causa penal per la gestió de la DANA serà decisiva per al futur de Carlos Mazón. Ha demanat esperar abans de prendre decisions.

Ryanair augmentarà un 10% la seua capacitat este estiu a Alacant i obrirà tres noves rutes

Ryanair incrementarà un 10% la seua capacitat este estiu en l'aeroport d'Alacant-Elx, amb 89 rutes i tres noves connexions a Friedrichshafen, Saarbrücken i Bratislava. Operarà amb 20 avions basats, oferirà 6,6 milions de seients i preveu fregar els nou milions de passatgers en 2026, mentres rebutja la pujada de taxes d'Aena.

Les Corts demanen declarar zona d’emergència pel temporal Harry i reclamen ajudes i obres en la costa

Les Corts Valencianes han demanat al Govern declarar zona afectada greument per emergència els municipis danyats pel temporal Harry. La comissió ha secundat també exigir el rebuig a la Llei europea de restauració de la naturalesa i ha tombat iniciatives de PSPV i Compromís.

Expectació mediàtica i accés només per a la família en la vetla de Tejero

La capella ardent a Xàtiva ha congregat a nombrosos mitjans i a alguns curiosos, mentres només la família ha accedit a l'interior. El funeral se celebrarà a les 19 hores.