Maje es converteix en col·laboradora de manteniment en la presó de Picassent

 

Maje, la dona acusada d’organitzar l’assassinat del seu marit al barri de Patraix junt amb el seu amant Salva Rodrigo, continua en presó provisional a Picassent, i segons sembla, ha tingut una adaptació senzilla al centre penitenciari.

 

Segons informava el diari El Mundo, María Jesús Moreno, coneguda com a Maje, s’hauria convertit en personal de confiança dels funcionaris de la presó de Picassent i estaria treballant en el manteniment d’alguns mòduls del centre penitenciari.

 

Les tasques que realitza Maje van des de diferents tasques de neteja dels habitacles fins al repartiment de menjar. La reclusa no ha tingut cap enfrontament amb altres empresonades i la seua relació amb elles és bona.

 

Per aquestes tasques, segons comentava El Mundo, Maje rep una xicoteta remuneració, i a més, a causa d’aquesta conducta, va assegurant-se alguns beneficis penitenciaris futurs, en cas que siga condemnada en ferm.

 

De moment, Marí Jesús Moreno continua a l’espera de la decisió de la justícia sobre si fer-la seure al banc dels acusats en relació amb l’assassinat del seu marit Antonio, el passat 16 de juliol de 2017. A hores d’ara la investigació està centrada en recuperar unes converses entre Maje i el seu amant de les quals es desprendria el paper jugat en els fets per la jove valenciana.

 

El marit de Maje és assassinat el 16 de juliol de 2017

El passat 16 de juliol de 2017 moria assassinat Antonio, enginyer i marit de Maje, una infermera valenciana de 24 anys. La víctima apareixia morta en el garatge, amb huit punyalades. Una vegada es va descartar que es tractara d’un robatori, va començar a investigar-se l’entorn de la víctima, mentre es plantejava la hipòtesi que el crim estava previst, ja que el seu assassí o assassins l’esperaven al garatge.

 

Mesos després, en novembre, els investigadors van trobar una conversa telefònica entre Maje, vídua d’Antonio, i Salva Rodrigo. Posteriorment, en gener de 2018 van ser detinguts i enviats a presó. Salva, amant de Maje, va confessar els fets i va indicar on es trobava l’arma del crim. L’assassí va decidir després deixar d’encobrir a Maje i revelar tota la situació. La investigació se centra ara en desvelar totes les incògnites del cas.

Últimes notícies

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.

Llíria encapçala un primer diumenge de setembre tòrrid amb quasi 40 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut un primer diumenge de setembre excepcionalment calorós, amb 39,2 graus a Llíria i rècord de 38,4 graus a l’aeroport de València-Manises.

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.