Maje es converteix en col·laboradora de manteniment en la presó de Picassent

 

Maje, la dona acusada d’organitzar l’assassinat del seu marit al barri de Patraix junt amb el seu amant Salva Rodrigo, continua en presó provisional a Picassent, i segons sembla, ha tingut una adaptació senzilla al centre penitenciari.

 

Segons informava el diari El Mundo, María Jesús Moreno, coneguda com a Maje, s’hauria convertit en personal de confiança dels funcionaris de la presó de Picassent i estaria treballant en el manteniment d’alguns mòduls del centre penitenciari.

 

Les tasques que realitza Maje van des de diferents tasques de neteja dels habitacles fins al repartiment de menjar. La reclusa no ha tingut cap enfrontament amb altres empresonades i la seua relació amb elles és bona.

 

Per aquestes tasques, segons comentava El Mundo, Maje rep una xicoteta remuneració, i a més, a causa d’aquesta conducta, va assegurant-se alguns beneficis penitenciaris futurs, en cas que siga condemnada en ferm.

 

De moment, Marí Jesús Moreno continua a l’espera de la decisió de la justícia sobre si fer-la seure al banc dels acusats en relació amb l’assassinat del seu marit Antonio, el passat 16 de juliol de 2017. A hores d’ara la investigació està centrada en recuperar unes converses entre Maje i el seu amant de les quals es desprendria el paper jugat en els fets per la jove valenciana.

 

El marit de Maje és assassinat el 16 de juliol de 2017

El passat 16 de juliol de 2017 moria assassinat Antonio, enginyer i marit de Maje, una infermera valenciana de 24 anys. La víctima apareixia morta en el garatge, amb huit punyalades. Una vegada es va descartar que es tractara d’un robatori, va començar a investigar-se l’entorn de la víctima, mentre es plantejava la hipòtesi que el crim estava previst, ja que el seu assassí o assassins l’esperaven al garatge.

 

Mesos després, en novembre, els investigadors van trobar una conversa telefònica entre Maje, vídua d’Antonio, i Salva Rodrigo. Posteriorment, en gener de 2018 van ser detinguts i enviats a presó. Salva, amant de Maje, va confessar els fets i va indicar on es trobava l’arma del crim. L’assassí va decidir després deixar d’encobrir a Maje i revelar tota la situació. La investigació se centra ara en desvelar totes les incògnites del cas.

Últimes notícies

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.