El que s'ha convertit en la major operació de micromecenatge immobiliari de la història d'Espanya es materialitzarà en València després d'haver aconseguit 1,6 milions d'euros a través de la plataforma Housers. Com informa 'La Provincias' el hostel prèmium BCool València, començarà les seues obres en 60 dies, segons ha confirmat hui el fundador de la cadena Juan Carlos Sanjuan. L'hostel està finançat 100% de forma digital a través de la plataforma Housers que obrirà les seues portes el primer trimestre del 2019. En total, hi ha 1.665 inversors que procedixen d'Espanya, Itàlia, Portugal, Regne Unit, Alemanya i França. Estos inversors van apostar a través d'Internet pel projecte que s'ha estimat que donarà una rendibilitat estimada del 8,03% anual.
La major operació de micromecenatge immobiliari d’Espanya es construirà en València
Últimes notícies
Esports
Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen
Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.
Cultura
La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus
Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.
Successos
Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se
El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.
Medi ambient
Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda
Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.
Ciència i tecnologia
PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari
PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.
Local
Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre
Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.
Medi ambient
Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef
Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.
Educació
Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026
La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.







