El que s'ha convertit en la major operació de micromecenatge immobiliari de la història d'Espanya es materialitzarà en València després d'haver aconseguit 1,6 milions d'euros a través de la plataforma Housers. Com informa 'La Provincias' el hostel prèmium BCool València, començarà les seues obres en 60 dies, segons ha confirmat hui el fundador de la cadena Juan Carlos Sanjuan. L'hostel està finançat 100% de forma digital a través de la plataforma Housers que obrirà les seues portes el primer trimestre del 2019. En total, hi ha 1.665 inversors que procedixen d'Espanya, Itàlia, Portugal, Regne Unit, Alemanya i França. Estos inversors van apostar a través d'Internet pel projecte que s'ha estimat que donarà una rendibilitat estimada del 8,03% anual.
La major operació de micromecenatge immobiliari d’Espanya es construirà en València
Últimes notícies
Oratge
Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc
Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.
Política
Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat
Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.
Política
Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder
Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.
Política
Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià
El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.
Medi ambient
Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa
La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.
Economia
El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea
L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.
Esports
Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal
L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.
Successos
Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga
La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.







