Anuncios

El major premi de la història de la Bonoloto cau a Alzira amb 7,6 milions d’euros

 

El sorteig de la Bonoloto d’este passat dimarts, 11 de desembre ha deixat el major premi de la seua història a la Comunitat Valenciana. Concretament, la xifra ascén als 7.694.919,65. Un premi gros que ha caigut en la localitat d’Alzira, a la Costera, en l’administració de Loteries del carrer Faustino Blasco, número 5. Aquesta astronòmica xifra suposa el major premi repartit per la Bonoloto des que existeix aquest sorteig, en 1988. Esta mateixa localitat, Alzira, va estar premiada de nou, el passat mes de novembre amb 1,81 milions d’euros que van anar a parat a un sol bitllet de Bonoloto validat en aquest cas en l’Administració de Loteries número 5 de la citada localitat valenciana, situada en el centre Commercial Carrefour d’Alzira.

Per altra banda, de Segona Categoria, que són 5 encerts + Complementari, existixen sis bitllets encertants que han sigut validats arreu  d’Espanya. Trobem bitllets amb premi de segona categoria en l’administració de Loteries número 6 de Cáceres, en la número 1 d’Inca, a les Balears, en Sevilla, en la número 105. També en Sevilla, en l’administració número 80; en el Despatx Receptor número 71.070 de Palomares del Río, a Sevilla i en Cercedilla, en Madrid. Cadascun d’aquestos premiats rebran un premi unitari de 43.572,14 euros. 

Els números afortunats en aquest sorteig han sigut el 07, 18, 20, 21, 33 i 37; Complementari el 45 i Reintegrament, el 9.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.