El major premi de la història de la Bonoloto cau a Alzira amb 7,6 milions d’euros

 

El sorteig de la Bonoloto d’este passat dimarts, 11 de desembre ha deixat el major premi de la seua història a la Comunitat Valenciana. Concretament, la xifra ascén als 7.694.919,65. Un premi gros que ha caigut en la localitat d’Alzira, a la Costera, en l’administració de Loteries del carrer Faustino Blasco, número 5. Aquesta astronòmica xifra suposa el major premi repartit per la Bonoloto des que existeix aquest sorteig, en 1988. Esta mateixa localitat, Alzira, va estar premiada de nou, el passat mes de novembre amb 1,81 milions d’euros que van anar a parat a un sol bitllet de Bonoloto validat en aquest cas en l’Administració de Loteries número 5 de la citada localitat valenciana, situada en el centre Commercial Carrefour d’Alzira.

Per altra banda, de Segona Categoria, que són 5 encerts + Complementari, existixen sis bitllets encertants que han sigut validats arreu  d’Espanya. Trobem bitllets amb premi de segona categoria en l’administració de Loteries número 6 de Cáceres, en la número 1 d’Inca, a les Balears, en Sevilla, en la número 105. També en Sevilla, en l’administració número 80; en el Despatx Receptor número 71.070 de Palomares del Río, a Sevilla i en Cercedilla, en Madrid. Cadascun d’aquestos premiats rebran un premi unitari de 43.572,14 euros. 

Els números afortunats en aquest sorteig han sigut el 07, 18, 20, 21, 33 i 37; Complementari el 45 i Reintegrament, el 9.

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.