Un malalt mental intenta atropellar a dos guàrdies civils

 

Aquest passat dissabte, dos agents de la Guàrdia Civil de la localitat de Picassent (València), van ser envestits per un vehicle conduït per un malalt mental que havia fugit de la unitat de Psiquiatria de l’Hospital General de València. Pel que sembla, els agents van haver de saltar per a evitar ser atropellats pel presumpte autor dels fets.

 

Segons han explicat fonts de l’Institut Armat, els fets van tindre lloc al voltant de les onze del matí, quan es va alertar de la fugida d’un malalt mental que estava ingressat en un psiquiàtric valencià per ordre judicial. El domicili d’aquesta persona, de 50 anys, es troba a Picassent, per aquest motiu, la Guàrdia Civil del municipi es va desplaçar fins a l’habitatge de l’acusat per si apareixia per allí.

 

Quan els agents van arribar a la casa del sospitós, van observar a una persona de similars característiques en un vehicle d’alta gamma, el qual, en observar-los, va accelerar cap als agents amb la finalitat d’atropellar-los. Les autoritats es van veure obligats a saltar cap a un costat per a no ser envestits.

 

Donada la potència del cotxe en el qual circulava, la Guàrdia Civil va perdre de vista a l‘escapolit i es va requerir la col·laboració de l’helicòpter de l’Institut Armat. Finalment, la patrulla va localitzar a l’home en un segon habitatge que té en una urbanització de Picassent. En aquesta ocasió, l’home no va poder fugir, ja que estava envoltat per vehicles patrulla de la Guàrdia Civil i de la Policia Local. 

Posteriorment, el veí de Picassent va ser traslladat per una ambulància del SAMU al centre hospitalari, on va quedar ingressat en la Unitat de Psiquiatria. 

 

 

Últimes notícies

Folk irlandés, èpica celta i molt rock: The Waterboys omplin el Roig Arena

The Waterboys han convertit el Roig Arena de València en un pub ideal amb quasi tres hores de folk irlandés, èpica celta, country i rock clàssic, en l’únic concert que oferiran enguany a Espanya. El recital s’ha centrat en l’univers de 'Fisherman's blues' i el nou triple disc 'Atlantic rain', amb el suport de Steve Earle.

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.