11.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Un malalt mental intenta atropellar a dos guàrdies civils

 

Aquest passat dissabte, dos agents de la Guàrdia Civil de la localitat de Picassent (València), van ser envestits per un vehicle conduït per un malalt mental que havia fugit de la unitat de Psiquiatria de l’Hospital General de València. Pel que sembla, els agents van haver de saltar per a evitar ser atropellats pel presumpte autor dels fets.

 

Segons han explicat fonts de l’Institut Armat, els fets van tindre lloc al voltant de les onze del matí, quan es va alertar de la fugida d’un malalt mental que estava ingressat en un psiquiàtric valencià per ordre judicial. El domicili d’aquesta persona, de 50 anys, es troba a Picassent, per aquest motiu, la Guàrdia Civil del municipi es va desplaçar fins a l’habitatge de l’acusat per si apareixia per allí.

 

Quan els agents van arribar a la casa del sospitós, van observar a una persona de similars característiques en un vehicle d’alta gamma, el qual, en observar-los, va accelerar cap als agents amb la finalitat d’atropellar-los. Les autoritats es van veure obligats a saltar cap a un costat per a no ser envestits.

 

Donada la potència del cotxe en el qual circulava, la Guàrdia Civil va perdre de vista a l‘escapolit i es va requerir la col·laboració de l’helicòpter de l’Institut Armat. Finalment, la patrulla va localitzar a l’home en un segon habitatge que té en una urbanització de Picassent. En aquesta ocasió, l’home no va poder fugir, ja que estava envoltat per vehicles patrulla de la Guàrdia Civil i de la Policia Local. 

Posteriorment, el veí de Picassent va ser traslladat per una ambulància del SAMU al centre hospitalari, on va quedar ingressat en la Unitat de Psiquiatria. 

 

 

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.