Un malalt mental intenta atropellar a dos guàrdies civils

 

Aquest passat dissabte, dos agents de la Guàrdia Civil de la localitat de Picassent (València), van ser envestits per un vehicle conduït per un malalt mental que havia fugit de la unitat de Psiquiatria de l’Hospital General de València. Pel que sembla, els agents van haver de saltar per a evitar ser atropellats pel presumpte autor dels fets.

 

Segons han explicat fonts de l’Institut Armat, els fets van tindre lloc al voltant de les onze del matí, quan es va alertar de la fugida d’un malalt mental que estava ingressat en un psiquiàtric valencià per ordre judicial. El domicili d’aquesta persona, de 50 anys, es troba a Picassent, per aquest motiu, la Guàrdia Civil del municipi es va desplaçar fins a l’habitatge de l’acusat per si apareixia per allí.

 

Quan els agents van arribar a la casa del sospitós, van observar a una persona de similars característiques en un vehicle d’alta gamma, el qual, en observar-los, va accelerar cap als agents amb la finalitat d’atropellar-los. Les autoritats es van veure obligats a saltar cap a un costat per a no ser envestits.

 

Donada la potència del cotxe en el qual circulava, la Guàrdia Civil va perdre de vista a l‘escapolit i es va requerir la col·laboració de l’helicòpter de l’Institut Armat. Finalment, la patrulla va localitzar a l’home en un segon habitatge que té en una urbanització de Picassent. En aquesta ocasió, l’home no va poder fugir, ja que estava envoltat per vehicles patrulla de la Guàrdia Civil i de la Policia Local. 

Posteriorment, el veí de Picassent va ser traslladat per una ambulància del SAMU al centre hospitalari, on va quedar ingressat en la Unitat de Psiquiatria. 

 

 

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.