Un malalt mental intenta atropellar a dos guàrdies civils

 

Aquest passat dissabte, dos agents de la Guàrdia Civil de la localitat de Picassent (València), van ser envestits per un vehicle conduït per un malalt mental que havia fugit de la unitat de Psiquiatria de l’Hospital General de València. Pel que sembla, els agents van haver de saltar per a evitar ser atropellats pel presumpte autor dels fets.

 

Segons han explicat fonts de l’Institut Armat, els fets van tindre lloc al voltant de les onze del matí, quan es va alertar de la fugida d’un malalt mental que estava ingressat en un psiquiàtric valencià per ordre judicial. El domicili d’aquesta persona, de 50 anys, es troba a Picassent, per aquest motiu, la Guàrdia Civil del municipi es va desplaçar fins a l’habitatge de l’acusat per si apareixia per allí.

 

Quan els agents van arribar a la casa del sospitós, van observar a una persona de similars característiques en un vehicle d’alta gamma, el qual, en observar-los, va accelerar cap als agents amb la finalitat d’atropellar-los. Les autoritats es van veure obligats a saltar cap a un costat per a no ser envestits.

 

Donada la potència del cotxe en el qual circulava, la Guàrdia Civil va perdre de vista a l‘escapolit i es va requerir la col·laboració de l’helicòpter de l’Institut Armat. Finalment, la patrulla va localitzar a l’home en un segon habitatge que té en una urbanització de Picassent. En aquesta ocasió, l’home no va poder fugir, ja que estava envoltat per vehicles patrulla de la Guàrdia Civil i de la Policia Local. 

Posteriorment, el veí de Picassent va ser traslladat per una ambulància del SAMU al centre hospitalari, on va quedar ingressat en la Unitat de Psiquiatria. 

 

 

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.