Un malalt mental intenta atropellar a dos guàrdies civils

 

Aquest passat dissabte, dos agents de la Guàrdia Civil de la localitat de Picassent (València), van ser envestits per un vehicle conduït per un malalt mental que havia fugit de la unitat de Psiquiatria de l’Hospital General de València. Pel que sembla, els agents van haver de saltar per a evitar ser atropellats pel presumpte autor dels fets.

 

Segons han explicat fonts de l’Institut Armat, els fets van tindre lloc al voltant de les onze del matí, quan es va alertar de la fugida d’un malalt mental que estava ingressat en un psiquiàtric valencià per ordre judicial. El domicili d’aquesta persona, de 50 anys, es troba a Picassent, per aquest motiu, la Guàrdia Civil del municipi es va desplaçar fins a l’habitatge de l’acusat per si apareixia per allí.

 

Quan els agents van arribar a la casa del sospitós, van observar a una persona de similars característiques en un vehicle d’alta gamma, el qual, en observar-los, va accelerar cap als agents amb la finalitat d’atropellar-los. Les autoritats es van veure obligats a saltar cap a un costat per a no ser envestits.

 

Donada la potència del cotxe en el qual circulava, la Guàrdia Civil va perdre de vista a l‘escapolit i es va requerir la col·laboració de l’helicòpter de l’Institut Armat. Finalment, la patrulla va localitzar a l’home en un segon habitatge que té en una urbanització de Picassent. En aquesta ocasió, l’home no va poder fugir, ja que estava envoltat per vehicles patrulla de la Guàrdia Civil i de la Policia Local. 

Posteriorment, el veí de Picassent va ser traslladat per una ambulància del SAMU al centre hospitalari, on va quedar ingressat en la Unitat de Psiquiatria. 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.