La manifestació de VOX contra el Govern ompli València de cotxes

Manifestació de VOX en València

Segons l’organització, s’han concentrat 1.000 cotxes | VOX

 

La formació política VOX ha convocat este dissabte manifestacions en les principals ciutats d’Espanya. L’organització ha fet una crida als ciutadans per a que acudisquen en cotxe, per a evitar aglomeracions, per a protestar contra la gestió que està fent el Govern de la crisi sanitària i demanar la dimissió del president, Pedro Sánchez.

 

València ha sigut una de les ciutats que s’ha omplit de cotxes este matí de dissabte, que han començat a concentrar-se principalment en el passeig de l’Alameda abans de dirigir-se cap a la plaça de Sant Agustí, a on està previst que acabe la manifestació.

 

Segons ha confirmat l’organització a ‘Las Provincias’, s’han concentrat 1.000 cotxes, que han seguit la manifestació pel Pont del Reial i fins a la plaça d’Amèrica per a seguir per la Gran Via. També per Isabel la Catòlica acudien els manifestants fins al carrer de Colón, per a seguir per la plaça de Bous fins a arribar a Sant Agustí.

 

A pesar d’això, també s’ha pogut vore a alguns manifestants a peu.

 

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.

Dansa València reforça la seua projecció internacional amb un centenar d’agents culturals

Dansa València convertirà la ciutat en un punt de trobada clau per a la dansa entre el 15 i el 19 d'abril, amb un centenar de professionals, aliances europees i un ampli programa formatiu i divulgatiu.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació d'empreses, amb 1.772 noves societats i la millor dada de la sèrie històrica per a eixe mes.

Detingut a Alacant un fugitiu que va apunyalar als seus exsuegros a Màlaga amb un matxet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 43 anys en crida i cerca per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes d'allunyament i requisitòries judicials.

El Parc Central d’Alacant integrarà la ciutat amb un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a eliminar la històrica barrera ferroviària i connectar barris hui separats.

El projecte del Parc Central dividix a l’oposició entre l’optimisme del PSOE i els dubtes de Compromís, EU-Podem i Vox

L'anunci del projecte del Parc Central a Alacant desperta entusiasme en el PSOE, mentres Compromís i EU-Podem expressen recels i Vox es desmarca amb dures crítiques a l'acte i al ministre de Transports.

Detingut a Alacant un fugitiu per apunyalar als seus exsuegros a Màlaga

La Policia Nacional va detindre a Alacant a un home de 43 anys buscat per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes judicials i policials.