La manifestació de VOX contra el Govern ompli València de cotxes

Manifestació de VOX en València

Segons l’organització, s’han concentrat 1.000 cotxes | VOX

 

La formació política VOX ha convocat este dissabte manifestacions en les principals ciutats d’Espanya. L’organització ha fet una crida als ciutadans per a que acudisquen en cotxe, per a evitar aglomeracions, per a protestar contra la gestió que està fent el Govern de la crisi sanitària i demanar la dimissió del president, Pedro Sánchez.

 

València ha sigut una de les ciutats que s’ha omplit de cotxes este matí de dissabte, que han començat a concentrar-se principalment en el passeig de l’Alameda abans de dirigir-se cap a la plaça de Sant Agustí, a on està previst que acabe la manifestació.

 

Segons ha confirmat l’organització a ‘Las Provincias’, s’han concentrat 1.000 cotxes, que han seguit la manifestació pel Pont del Reial i fins a la plaça d’Amèrica per a seguir per la Gran Via. També per Isabel la Catòlica acudien els manifestants fins al carrer de Colón, per a seguir per la plaça de Bous fins a arribar a Sant Agustí.

 

A pesar d’això, també s’ha pogut vore a alguns manifestants a peu.

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Bernabé defensa que la Policia Nacional garantix la seguretat davant l’acampada per la vivenda

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, remarca que la Policia Nacional està per a garantir la seguretat davant l’acampada per la vivenda a la plaça de l’Ajuntament de València, i no per a ‘canviar realitats’, en plena preparació dels actes del 9 d’Octubre.

Les víctimes de la dana de València viuen amb por cada alerta taronja i reclamen avisos més precisos

Les associacions d’afectats per la dana de València de 2024 expliquen que cada nova alerta taronja reobri la por i la desconfiança. Reclamen que els avisos per pluja estiguen ben mesurats, siguen encertats i s’expliquen millor a la ciutadania.

El Valencia Basket rebrà rivals israelians amb públic i entrada nominativa al Roig Arena

El Valencia Basket ha anunciat que els duels d’Euroliga davant Hapoel Tel Aviv i Maccabi Tel Aviv es jugaran amb públic, però amb accés totalment nominatiu i un dispositiu especial de seguretat al Roig Arena.

L’acampada per l’habitatge a València vol resistir fins després del 9 d’Octubre

L’acampada per l’habitatge a la plaça de l’Ajuntament de València, que enceta la quarta jornada, es declara indefinida i assegura que intentarà mantindre’s més enllà del 9 d’Octubre mentre no s’atenguen les seues exigències.

Fins quan durarà la inestabilitat? Espanya encara té 48 hores de pluges i tronades intenses

Espanya encara té per davant dimarts i dimecres amb ruixats i tronades fortes o molt fortes, també al Mediterrani, abans que dijous comence a imposar-se un oratge més estable.

Absoldos 11 activistes de Greenpeace per bloquejar un gaser a Sagunt

Un jutjat de València ha absolt els 11 activistes de Greenpeace acusats de desordes per bloquejar en 2021 l’entrada d’un vaixell gaser al Port de Sagunt, en no apreciar-se actes violents ni intimidatoris greus.

L’Elx arriba al duel amb el Celta reforçat per l’últim triomf al Martínez Valero

L’Elx rep esta jornada el Celta de Vigo després d’haver-se imposat 2-1 en l’últim enfrontament entre tots dos al Martínez Valero, jugat en setembre passat, i amb un balanç històric favorable en Primera Divisió.

El València torna a El Sardinero 14 anys després amb una ratxa sense derrotes

El València visita este diumenge El Sardinero en Lliga catorze anys després de l’últim partit, amb quatre enfrontaments seguits sense perdre a l’estadi càntabre. La seua última derrota a Santander en Lliga es remunta a la temporada 2007-08.