Una màquina esclafa un treballador en un magatzem de taronges a les Alqueries

Greu accident laboral a les Alqueries, a la Plana Baixa. Este sinistre va tindre lloc el passat diumenge, encara que la notícia s'ha donat a conéixer hui. Un home ha resultat ferit en un magatzem de cítrics al ser esclafat per una màquina. El treballador, de 48 anys, va resultar ferit molt greu. L'accident va ocórrer en ple procés productiu, Segons sembla, la màquina utilitzada per a apilar les malles de les taronges es va quedar enganxada en una caixa. L'operari membre de la plantilla de l'empresa des de fa una dècada va parar el mecanisme, per a desbloquejar el sistema. Per circumstàncies que es desconeixen, una de les pinces de subjecció del material li va caure al damunt, colpejant-lo amb un brutal colp en el coll i el cap.

De seguida els companys de treball van acudir per auxiliar l'home que es trobava atrapat. Quan van poder traure'l, van comprovar que no tenia pols. Una de les treballadores, que és infermera, va indicar als seus companys que tragueren el cos de la víctima de la màquina per a poder procedir com més prompte millor a fer-li les pràctiques de reanimació. Com ha avançat 'El Periódico Mediterráneo' , l'empresa compta amb desfibril·ladors en les seues instal·lacions. La infermera va recórrer a ells per a recuperar les constants vitals de l'operari que es trobava aparentment sense pols. Quan van arribar els serveis sanitaris alertats pels responsables del magatzem, l'home havia recuperat el pols, gràcies a la ràpida actuació dels seus companys. En pocs instants l'home va ser traslladat a l'Hospital de la Plana de Vila-real, on va ingressar en l'UCI. 

Fins al magatzem on va ocórrer l'accident es van traslladar ahir a part de l'ambulància, agents de la Policia Local i també de la Guàrdia Civil. Al tractar-se d'un accident laboral els agents han d'iniciar una investigació per a determinar quines han sigut les causes i analitzar si podria haver-se evitat, o si la maquinària complia amb les mesures de seguretat pertinents. Segons sembla, en arribar al lloc de l'accident, els efectius sanitaris van assegurar que la intervenció de la infermera i el ràpid ús dels desfibriladors va ser el que li va salvar la vida. 

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.