Una màquina esclafa un treballador en un magatzem de taronges a les Alqueries

Greu accident laboral a les Alqueries, a la Plana Baixa. Este sinistre va tindre lloc el passat diumenge, encara que la notícia s'ha donat a conéixer hui. Un home ha resultat ferit en un magatzem de cítrics al ser esclafat per una màquina. El treballador, de 48 anys, va resultar ferit molt greu. L'accident va ocórrer en ple procés productiu, Segons sembla, la màquina utilitzada per a apilar les malles de les taronges es va quedar enganxada en una caixa. L'operari membre de la plantilla de l'empresa des de fa una dècada va parar el mecanisme, per a desbloquejar el sistema. Per circumstàncies que es desconeixen, una de les pinces de subjecció del material li va caure al damunt, colpejant-lo amb un brutal colp en el coll i el cap.

De seguida els companys de treball van acudir per auxiliar l'home que es trobava atrapat. Quan van poder traure'l, van comprovar que no tenia pols. Una de les treballadores, que és infermera, va indicar als seus companys que tragueren el cos de la víctima de la màquina per a poder procedir com més prompte millor a fer-li les pràctiques de reanimació. Com ha avançat 'El Periódico Mediterráneo' , l'empresa compta amb desfibril·ladors en les seues instal·lacions. La infermera va recórrer a ells per a recuperar les constants vitals de l'operari que es trobava aparentment sense pols. Quan van arribar els serveis sanitaris alertats pels responsables del magatzem, l'home havia recuperat el pols, gràcies a la ràpida actuació dels seus companys. En pocs instants l'home va ser traslladat a l'Hospital de la Plana de Vila-real, on va ingressar en l'UCI. 

Fins al magatzem on va ocórrer l'accident es van traslladar ahir a part de l'ambulància, agents de la Policia Local i també de la Guàrdia Civil. Al tractar-se d'un accident laboral els agents han d'iniciar una investigació per a determinar quines han sigut les causes i analitzar si podria haver-se evitat, o si la maquinària complia amb les mesures de seguretat pertinents. Segons sembla, en arribar al lloc de l'accident, els efectius sanitaris van assegurar que la intervenció de la infermera i el ràpid ús dels desfibriladors va ser el que li va salvar la vida. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.