Una màquina esclafa un treballador en un magatzem de taronges a les Alqueries

Greu accident laboral a les Alqueries, a la Plana Baixa. Este sinistre va tindre lloc el passat diumenge, encara que la notícia s'ha donat a conéixer hui. Un home ha resultat ferit en un magatzem de cítrics al ser esclafat per una màquina. El treballador, de 48 anys, va resultar ferit molt greu. L'accident va ocórrer en ple procés productiu, Segons sembla, la màquina utilitzada per a apilar les malles de les taronges es va quedar enganxada en una caixa. L'operari membre de la plantilla de l'empresa des de fa una dècada va parar el mecanisme, per a desbloquejar el sistema. Per circumstàncies que es desconeixen, una de les pinces de subjecció del material li va caure al damunt, colpejant-lo amb un brutal colp en el coll i el cap.

De seguida els companys de treball van acudir per auxiliar l'home que es trobava atrapat. Quan van poder traure'l, van comprovar que no tenia pols. Una de les treballadores, que és infermera, va indicar als seus companys que tragueren el cos de la víctima de la màquina per a poder procedir com més prompte millor a fer-li les pràctiques de reanimació. Com ha avançat 'El Periódico Mediterráneo' , l'empresa compta amb desfibril·ladors en les seues instal·lacions. La infermera va recórrer a ells per a recuperar les constants vitals de l'operari que es trobava aparentment sense pols. Quan van arribar els serveis sanitaris alertats pels responsables del magatzem, l'home havia recuperat el pols, gràcies a la ràpida actuació dels seus companys. En pocs instants l'home va ser traslladat a l'Hospital de la Plana de Vila-real, on va ingressar en l'UCI. 

Fins al magatzem on va ocórrer l'accident es van traslladar ahir a part de l'ambulància, agents de la Policia Local i també de la Guàrdia Civil. Al tractar-se d'un accident laboral els agents han d'iniciar una investigació per a determinar quines han sigut les causes i analitzar si podria haver-se evitat, o si la maquinària complia amb les mesures de seguretat pertinents. Segons sembla, en arribar al lloc de l'accident, els efectius sanitaris van assegurar que la intervenció de la infermera i el ràpid ús dels desfibriladors va ser el que li va salvar la vida. 

Últimes notícies

Carlos Espí opta al premi a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports

Carlos Espí, davanter del Llevant, ha sigut nominat al premi a millor jugador sub-23 de la temporada en LaLiga EA Sports després de firmar 13 gols entre Lliga i Copa.

CCOO ix al carrer a València per a exigir salaris dignes, vivenda assequible i servicis públics forts

CCOO es manifesta a València per a reclamar un nou model de salaris, vivenda i servicis públics, amb menys precarietat laboral i una fiscalitat més justa.

Iberdrola eleva a 1.108 milions la seua aportació econòmica a la Comunitat Valenciana en 2025

L'activitat d'Iberdrola va generar en 2025 un impacte econòmic de 1.108 milions en la Comunitat Valenciana, amb 450 milions en contribució fiscal i un fort impuls inversor i renovable.

Sergi Campillo deixa l’Ajuntament de València i tanca una etapa de 15 anys en política municipal

El regidor de Compromís Sergi Campillo renuncia a l'acta a l'Ajuntament de València després de 15 anys i obri una nova etapa vinculada als moviments socials, rebent elogis del seu grup i de l'alcaldessa.

Dos hòmens hospitalitzats per ferides lleus d’arma blanca a Torrevieja

Dos hòmens de 57 i 61 anys han sigut hospitalitzats amb ferides lleus d'arma blanca després d'un incident ocorregut en un carrer de Torrevieja.

Una nova pròtesi modular de braç impresa en 3D impulsa l’autonomia en tasques quotidianes

Investigadors de ISABIAL i la Universitat d'Alacant han creat una pròtesi de braç modular impresa en 3D, personalitzable i de baix cost, pensada per a facilitar l'autonomia en el dia a dia.

Vox anuncia que els pressupostos de 2026 seran els tercers de la legislatura en la Comunitat Valenciana

Els pressupostos de la Generalitat per a 2026 que Vox preveu registrar este divendres seran els tercers de l'actual legislatura, marcada per dos pròrrogues i per la dependència de la majoria de PP i Vox en Les Corts.

Vox i PP tanquen un acord per a presentar els Pressupostos de la Generalitat de 2026 en Les Corts

Vox confirma un acord amb el Consell del PP per a registrar este divendres els Pressupostos de la Generalitat de 2026 i aprovar-los en Les Corts el 21 i 22 de juliol.