Una màquina esclafa un treballador en un magatzem de taronges a les Alqueries

Greu accident laboral a les Alqueries, a la Plana Baixa. Este sinistre va tindre lloc el passat diumenge, encara que la notícia s'ha donat a conéixer hui. Un home ha resultat ferit en un magatzem de cítrics al ser esclafat per una màquina. El treballador, de 48 anys, va resultar ferit molt greu. L'accident va ocórrer en ple procés productiu, Segons sembla, la màquina utilitzada per a apilar les malles de les taronges es va quedar enganxada en una caixa. L'operari membre de la plantilla de l'empresa des de fa una dècada va parar el mecanisme, per a desbloquejar el sistema. Per circumstàncies que es desconeixen, una de les pinces de subjecció del material li va caure al damunt, colpejant-lo amb un brutal colp en el coll i el cap.

De seguida els companys de treball van acudir per auxiliar l'home que es trobava atrapat. Quan van poder traure'l, van comprovar que no tenia pols. Una de les treballadores, que és infermera, va indicar als seus companys que tragueren el cos de la víctima de la màquina per a poder procedir com més prompte millor a fer-li les pràctiques de reanimació. Com ha avançat 'El Periódico Mediterráneo' , l'empresa compta amb desfibril·ladors en les seues instal·lacions. La infermera va recórrer a ells per a recuperar les constants vitals de l'operari que es trobava aparentment sense pols. Quan van arribar els serveis sanitaris alertats pels responsables del magatzem, l'home havia recuperat el pols, gràcies a la ràpida actuació dels seus companys. En pocs instants l'home va ser traslladat a l'Hospital de la Plana de Vila-real, on va ingressar en l'UCI. 

Fins al magatzem on va ocórrer l'accident es van traslladar ahir a part de l'ambulància, agents de la Policia Local i també de la Guàrdia Civil. Al tractar-se d'un accident laboral els agents han d'iniciar una investigació per a determinar quines han sigut les causes i analitzar si podria haver-se evitat, o si la maquinària complia amb les mesures de seguretat pertinents. Segons sembla, en arribar al lloc de l'accident, els efectius sanitaris van assegurar que la intervenció de la infermera i el ràpid ús dels desfibriladors va ser el que li va salvar la vida. 

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.