Una màquina esclafa un treballador en un magatzem de taronges a les Alqueries

Greu accident laboral a les Alqueries, a la Plana Baixa. Este sinistre va tindre lloc el passat diumenge, encara que la notícia s'ha donat a conéixer hui. Un home ha resultat ferit en un magatzem de cítrics al ser esclafat per una màquina. El treballador, de 48 anys, va resultar ferit molt greu. L'accident va ocórrer en ple procés productiu, Segons sembla, la màquina utilitzada per a apilar les malles de les taronges es va quedar enganxada en una caixa. L'operari membre de la plantilla de l'empresa des de fa una dècada va parar el mecanisme, per a desbloquejar el sistema. Per circumstàncies que es desconeixen, una de les pinces de subjecció del material li va caure al damunt, colpejant-lo amb un brutal colp en el coll i el cap.

De seguida els companys de treball van acudir per auxiliar l'home que es trobava atrapat. Quan van poder traure'l, van comprovar que no tenia pols. Una de les treballadores, que és infermera, va indicar als seus companys que tragueren el cos de la víctima de la màquina per a poder procedir com més prompte millor a fer-li les pràctiques de reanimació. Com ha avançat 'El Periódico Mediterráneo' , l'empresa compta amb desfibril·ladors en les seues instal·lacions. La infermera va recórrer a ells per a recuperar les constants vitals de l'operari que es trobava aparentment sense pols. Quan van arribar els serveis sanitaris alertats pels responsables del magatzem, l'home havia recuperat el pols, gràcies a la ràpida actuació dels seus companys. En pocs instants l'home va ser traslladat a l'Hospital de la Plana de Vila-real, on va ingressar en l'UCI. 

Fins al magatzem on va ocórrer l'accident es van traslladar ahir a part de l'ambulància, agents de la Policia Local i també de la Guàrdia Civil. Al tractar-se d'un accident laboral els agents han d'iniciar una investigació per a determinar quines han sigut les causes i analitzar si podria haver-se evitat, o si la maquinària complia amb les mesures de seguretat pertinents. Segons sembla, en arribar al lloc de l'accident, els efectius sanitaris van assegurar que la intervenció de la infermera i el ràpid ús dels desfibriladors va ser el que li va salvar la vida. 

Últimes notícies

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.