9.5 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Marc Márquez es proclama guanyador del Mundial de Moto GP de Xest

Este diumenge la temporada del Mundial de Moto GP ha arribat a la seua fi amb una final sense massa sorpreses: Marc Márquez es proclama guanyador del Mundial de Moto GP i per tant campió del món. Era el màxim favorit i també el líder de la classificació, encara que no ha quedat primer en la carrera de hui a Xest, ja que ha guanyat Dani Pedrosa. A pesar d'això Marc Márquez, amb la tercera posició aconseguix guanyar este Mundial de Moto GP. La seua única 'amenaça' era Andrea Dovicioso, que li tenia un avantatge de 21 punts en la classificació del mundial però en la volta 25 ell i Jorge Lorenzo han caigut. Poc després de seguir, l'italià ha decidit abandonar la carrera amb la qual cosa Marc Màrquez es proclama automàticament Campió del Món de Moto GP per quarta vegada. Andrea Dovicioso sols podria haver arribat al títol si guanyava la carrera i si l'espanyol no quedava entre els onze primers.

 

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.