Marc Márquez es proclama guanyador del Mundial de Moto GP de Xest

Este diumenge la temporada del Mundial de Moto GP ha arribat a la seua fi amb una final sense massa sorpreses: Marc Márquez es proclama guanyador del Mundial de Moto GP i per tant campió del món. Era el màxim favorit i també el líder de la classificació, encara que no ha quedat primer en la carrera de hui a Xest, ja que ha guanyat Dani Pedrosa. A pesar d'això Marc Márquez, amb la tercera posició aconseguix guanyar este Mundial de Moto GP. La seua única 'amenaça' era Andrea Dovicioso, que li tenia un avantatge de 21 punts en la classificació del mundial però en la volta 25 ell i Jorge Lorenzo han caigut. Poc després de seguir, l'italià ha decidit abandonar la carrera amb la qual cosa Marc Màrquez es proclama automàticament Campió del Món de Moto GP per quarta vegada. Andrea Dovicioso sols podria haver arribat al títol si guanyava la carrera i si l'espanyol no quedava entre els onze primers.

 

Últimes notícies

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.