Anuncios

La marca blanca espanyola preferida pels consumidors

Los productos Hacendado son de los favoritos de nuestro país.

La seua relació qualitat-preu és la millor del mercat. | Cedida

 

Històricament, els articles de marca blanca no han estat molt ben valorats pels clients, perquè es pensava —tot i que equivocadament— que els preus menys elevats eren sinònims de mala qualitat. Últimament, però, s’ha anat difuminant aquest tòpic gràcies al triomf de diverses marques blanques al mercat, en gran part promocionat pel boca-orella a les xarxes socials.

 

Un altre factor que ha contribuït a donar visibilitat a estes marques ha estat el suport que han rebut per part d’algunes organitzacions molt reconegudes com ara l’OCU, que a les seues anàlisis n’ha destacat les virtuts. Continua llegint per assabentar-te de quina marca blanca és la millor de tot el país segons les valoracions que en fan els clients.

Anuncios

 

La marca blanca que causa furor al mercat espanyol

Durant un període de temps significatiu, els articles de marca blanca van disfrutar de molt de reconeixement i van arribar a superar el volum de vendes dels articles de les marques més conegudes.

 

Este darrer any les seves vendes han deixat d’augmentar, però continuen conservant una part molt important de la xifra total del mercat estatal. Les darreres investigacions que s’han dut a terme confirmen que el 39,5% dels productes que es venen als supermercats del país són de marques blanques. Estes dades col·loquen l’Estat en una de les posicions més elevades del continent quant a les vendes de marca blanca, només per darrere del Regne Unit.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La forta olor de marihuana destapa una plantació amb 43 quilos de cabdells a Picassent

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de marihuana en una urbanització de Picassent després de les queixes veïnals per la forta olor i localitza 43,60 quilos de cabdells i 160 esqueixos.

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.
Anuncios