La marca blanca espanyola preferida pels consumidors

Los productos Hacendado son de los favoritos de nuestro país.

La seua relació qualitat-preu és la millor del mercat. | Cedida

 

Històricament, els articles de marca blanca no han estat molt ben valorats pels clients, perquè es pensava —tot i que equivocadament— que els preus menys elevats eren sinònims de mala qualitat. Últimament, però, s’ha anat difuminant aquest tòpic gràcies al triomf de diverses marques blanques al mercat, en gran part promocionat pel boca-orella a les xarxes socials.

 

Un altre factor que ha contribuït a donar visibilitat a estes marques ha estat el suport que han rebut per part d’algunes organitzacions molt reconegudes com ara l’OCU, que a les seues anàlisis n’ha destacat les virtuts. Continua llegint per assabentar-te de quina marca blanca és la millor de tot el país segons les valoracions que en fan els clients.

 

La marca blanca que causa furor al mercat espanyol

Durant un període de temps significatiu, els articles de marca blanca van disfrutar de molt de reconeixement i van arribar a superar el volum de vendes dels articles de les marques més conegudes.

 

Este darrer any les seves vendes han deixat d’augmentar, però continuen conservant una part molt important de la xifra total del mercat estatal. Les darreres investigacions que s’han dut a terme confirmen que el 39,5% dels productes que es venen als supermercats del país són de marques blanques. Estes dades col·loquen l’Estat en una de les posicions més elevades del continent quant a les vendes de marca blanca, només per darrere del Regne Unit.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

José María Lozano (CVC): “Juan Roig d’alguna forma és el Blasco Ibáñez d’estos moments”

Entrevista a José María Lozano, president del Consell Valencià de Cultura

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.