La marca de calçat de María Teresa Campos pateix un dur colp

 

Després de veure a María Teresa Campos gaudint i passant-s’ho d’allò més bé a Nova York on va arribar a vestir-se com Audrey Hepburn a ‘Esmorzar amb diamants’, durant el rodatge de la nova temporada de ‘Las Campos’, María Teresa s’enfronta a un greu problema.

Concretament, aquest nou gran problema de María Teresa és que l’empresa de la qual ella és l’única administradora i a través d’on factura les vendes de la seua col·lecció de calçat, TETECO S.L. està en números rojos.

Segons relata ‘Look’, els últims registres mercantils de TETECO S.L. no són gens auguradors: l’empresa va registrar unes vendes de 469.000 euros, el que va suposar unes pèrdues de 65.000 euros respecte a l’exercici anterior. Tal com estan les coses, María Teresa no ho ha dubtat ni un segon i ha decidit prendre una decisió sobre el tema.

Últimes notícies

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.

El València Basket busca afermar la segona plaça en la seua visita a Burgos

El València Basket visita la pista del Recol·lectes Burgos per a defendre la seua segona plaça en la Lliga Endesa després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i amb diverses baixes sensibles en el perímetre.

Mónica Oltra anuncia la seua volta per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia que tornarà a la primera línia política i es postularà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, en el seu primer gran acte públic després de l'obertura de juí oral.

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.