13.2 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

La marca de calçat de María Teresa Campos pateix un dur colp

 

Després de veure a María Teresa Campos gaudint i passant-s’ho d’allò més bé a Nova York on va arribar a vestir-se com Audrey Hepburn a ‘Esmorzar amb diamants’, durant el rodatge de la nova temporada de ‘Las Campos’, María Teresa s’enfronta a un greu problema.

Concretament, aquest nou gran problema de María Teresa és que l’empresa de la qual ella és l’única administradora i a través d’on factura les vendes de la seua col·lecció de calçat, TETECO S.L. està en números rojos.

Segons relata ‘Look’, els últims registres mercantils de TETECO S.L. no són gens auguradors: l’empresa va registrar unes vendes de 469.000 euros, el que va suposar unes pèrdues de 65.000 euros respecte a l’exercici anterior. Tal com estan les coses, María Teresa no ho ha dubtat ni un segon i ha decidit prendre una decisió sobre el tema.

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.