El seu marit en la presó per assassinat i ella amb el seu amant

L’Índia ens té acostumats a notícies increïbles, i la que comptem hui no serà menys. 

Les autoritats de l’Índia han trobat amb vida a Shanti Devi, una dona que va desaparéixer a l’abril en el districte de Motihari de Bihar, al nord, i el marit del qual, Dinesh Ram, va ser condemnat a presó pel seu suposat assassinat.

La desaparició de Shanti Devi

El pare de Shanti, Yogendra Yadav, va denunciar la desaparició de la seua filla després de no tindre notícies d’ella: “El 19 d’abril vaig rebre informació que no estava per cap costat. Vaig ser a la casa dels seus sogres i ho vaig comprovar, però va anar en va”.

L’home va informar que en 2016 Shanti Devi es va casar amb Dinesh Ram i en l’últim any havia sigut torturada per l’impagament del dot, un costum molt estés a l’Índia en la qual la família del nóvio exigeix una quantitat significativa de béns o diners a la de la núvia en el moment del matrimoni.

En aquest cas, segons va indicar el pare de Shanti Devi a l’Índia Today, la família de Dinesh Ram havia exigit una motocicleta i 50 000 rupies en efectiu, alguna cosa que no van arribar a aportar i va fer pensar a la família de la núvia que aquesta havia sigut assassinada.

Dinesh Ram va ser condemnat pel suposat assassinat de la seua dona

Així les coses, després de la denúncia de la família, Dinesh Ram va ser detingut i empresonat pel presumpte assassinat de Shanti Devi i per l’assetjament de la seua dona pel dot ja que, encara que és un costum estés, està prohibida des de 1961.

No obstant això, després d’una investigació policial, que va incloure el rastreig de la ubicació del mòbil de Shanti Devi, van descobrir el vertader parador de la dona: el districte de Jalandhar de Panjab. Allí, havia estat vivint amb el seu amant des que es va escapar. Després de trobar-la, ha sigut retornada a Motihari, segons el mig indi

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig