El seu marit en la presó per assassinat i ella amb el seu amant

L’Índia ens té acostumats a notícies increïbles, i la que comptem hui no serà menys. 

Les autoritats de l’Índia han trobat amb vida a Shanti Devi, una dona que va desaparéixer a l’abril en el districte de Motihari de Bihar, al nord, i el marit del qual, Dinesh Ram, va ser condemnat a presó pel seu suposat assassinat.

La desaparició de Shanti Devi

El pare de Shanti, Yogendra Yadav, va denunciar la desaparició de la seua filla després de no tindre notícies d’ella: “El 19 d’abril vaig rebre informació que no estava per cap costat. Vaig ser a la casa dels seus sogres i ho vaig comprovar, però va anar en va”.

L’home va informar que en 2016 Shanti Devi es va casar amb Dinesh Ram i en l’últim any havia sigut torturada per l’impagament del dot, un costum molt estés a l’Índia en la qual la família del nóvio exigeix una quantitat significativa de béns o diners a la de la núvia en el moment del matrimoni.

En aquest cas, segons va indicar el pare de Shanti Devi a l’Índia Today, la família de Dinesh Ram havia exigit una motocicleta i 50 000 rupies en efectiu, alguna cosa que no van arribar a aportar i va fer pensar a la família de la núvia que aquesta havia sigut assassinada.

Dinesh Ram va ser condemnat pel suposat assassinat de la seua dona

Així les coses, després de la denúncia de la família, Dinesh Ram va ser detingut i empresonat pel presumpte assassinat de Shanti Devi i per l’assetjament de la seua dona pel dot ja que, encara que és un costum estés, està prohibida des de 1961.

No obstant això, després d’una investigació policial, que va incloure el rastreig de la ubicació del mòbil de Shanti Devi, van descobrir el vertader parador de la dona: el districte de Jalandhar de Panjab. Allí, havia estat vivint amb el seu amant des que es va escapar. Després de trobar-la, ha sigut retornada a Motihari, segons el mig indi

Últimes notícies

Traslladen al quarter de la Guàrdia Civil l’home detingut per l’assassinat masclista de la seua dona i filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per l’assassinat a ganivetades de la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar ha rebut l’alta mèdica i ha sigut traslladat al quarter de la Guàrdia Civil, mentres continua la investigació com a possible crim masclista.

Una directora de centre de dia conta com va decidir evacuar 35 majors abans de la dana

La responsable del centre de dia Lloc del Major de Picanya ha explicat a la jutgessa de Catarroja que va tancar per decisió pròpia i va avisar les famílies per a arreplegar 35 residents hores abans que la riada arrasara l’edifici.

Quatre detinguts per una sèrie d’atracaments violents en gasolineres d’Alacant i Múrcia

Quatre hòmens d’entre 28 i 38 anys han sigut detinguts per dos robatoris amb violència consumats i un tercer en grau de temptativa en gasolineres de Biar, Villena i Yecla.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 graus este dissabte a l’interior sud de València

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor a l’interior sud de València, on s’esperen fins a 38 graus, i en altres zones de la província per màximes de 36 graus.

Detenen a Alacant un jove per apunyalar un home en un autobús de Palma

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un dels dos joves que presumptament van apunyalar un home després d’una discussió per la música en un autobús de Palma. La víctima va patir ferides greus i continua oberta la cerca del segon implicat.

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.