El seu marit en la presó per assassinat i ella amb el seu amant

L’Índia ens té acostumats a notícies increïbles, i la que comptem hui no serà menys. 

Les autoritats de l’Índia han trobat amb vida a Shanti Devi, una dona que va desaparéixer a l’abril en el districte de Motihari de Bihar, al nord, i el marit del qual, Dinesh Ram, va ser condemnat a presó pel seu suposat assassinat.

La desaparició de Shanti Devi

El pare de Shanti, Yogendra Yadav, va denunciar la desaparició de la seua filla després de no tindre notícies d’ella: “El 19 d’abril vaig rebre informació que no estava per cap costat. Vaig ser a la casa dels seus sogres i ho vaig comprovar, però va anar en va”.

L’home va informar que en 2016 Shanti Devi es va casar amb Dinesh Ram i en l’últim any havia sigut torturada per l’impagament del dot, un costum molt estés a l’Índia en la qual la família del nóvio exigeix una quantitat significativa de béns o diners a la de la núvia en el moment del matrimoni.

En aquest cas, segons va indicar el pare de Shanti Devi a l’Índia Today, la família de Dinesh Ram havia exigit una motocicleta i 50 000 rupies en efectiu, alguna cosa que no van arribar a aportar i va fer pensar a la família de la núvia que aquesta havia sigut assassinada.

Dinesh Ram va ser condemnat pel suposat assassinat de la seua dona

Així les coses, després de la denúncia de la família, Dinesh Ram va ser detingut i empresonat pel presumpte assassinat de Shanti Devi i per l’assetjament de la seua dona pel dot ja que, encara que és un costum estés, està prohibida des de 1961.

No obstant això, després d’una investigació policial, que va incloure el rastreig de la ubicació del mòbil de Shanti Devi, van descobrir el vertader parador de la dona: el districte de Jalandhar de Panjab. Allí, havia estat vivint amb el seu amant des que es va escapar. Després de trobar-la, ha sigut retornada a Motihari, segons el mig indi

Últimes notícies

Compromís exigeix a Caballero explicacions per la gestió de l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha reclamat la compareixença del regidor Juan Carlos Caballero per a aclarir la gestió del dispositiu en l’incendi de la Devesa de El Saler i ha denunciat possibles mancances de mitjans, inversió en prevenció i places vacants en Bombers. La coalició vincula la resposta a l’emergència amb la baixa execució d’inversions municipals i amb la no sol·licitud d’ajudes autonòmiques enguany.

Nou pont sobre el barranc del Poyo a Paiporta amb quasi 9 milions d’euros europeus

Paiporta destinarà 8,97 milions del Pla EDIL DANA a construir un nou pont sobre el barranc del Poyo, vivendes socials i un centre intergeneracional, a més de millores de mobilitat.

El PSPV es desmarca de la concentració de suport a Ceuta convocada per PP i Vox

Diana Morant ha confirmat que el PSPV-PSOE no participarà en la concentració de dimecres en suport a Ceuta, que associa a PP i Vox, i ha reivindicat una resposta centrada en la crisi humanitària i la protecció de la infància.

Pérez Llorca acusa Compromís de “contradicció” per recórrer lleis valencianes al Constitucional

El president Juanfran Pérez Llorca considera “molt contradictori” que Compromís es declare nacionalista i recórrega davant el Constitucional les lleis aprovades a la Comunitat Valenciana dins de les seues competències.

Detingut per violar una jove a la Malva-rosa i colpejar un agent a València

Un home de 25 anys ha sigut detingut a València acusat de violar una jove de 22 anys a la platja de la Malva-rosa i agredir un agent de la Policia Local quan intentava fugir.

Nova llei forestal amb menys tràmits i premis a qui ajude a previndre incendis

La Generalitat ha anunciat una nova llei forestal per a reduir burocràcia i incentivar qui col·labore en la prevenció d’incendis, mentre activa un pla de recuperació per a les 9.500 hectàrees cremades a La Vall d’Uixó.

Ratifiquen 15 dies de suspensió a un dermatòleg de Torrevella per negar assistència a pacients

El TSJCV ha confirmat una sanció de 15 dies de suspensió d’ocupació i sou a l’aleshores cap de Dermatologia de l’Hospital de Torrevieja per acumular desenes de queixes, incloses negatives injustificades a atendre pacients.

Vint ferits lleus en la Cordà i la Recordà de Paterna

La Cordà pirotècnica i la posterior Recordà de Paterna han deixat esta matinada vint ferits lleus, menys que en l’edició anterior. L’acte, amb 70.000 coets llançats en menys de vint minuts, ha mantingut la tradició de més de dos segles.