El seu marit en la presó per assassinat i ella amb el seu amant

L’Índia ens té acostumats a notícies increïbles, i la que comptem hui no serà menys. 

Les autoritats de l’Índia han trobat amb vida a Shanti Devi, una dona que va desaparéixer a l’abril en el districte de Motihari de Bihar, al nord, i el marit del qual, Dinesh Ram, va ser condemnat a presó pel seu suposat assassinat.

La desaparició de Shanti Devi

El pare de Shanti, Yogendra Yadav, va denunciar la desaparició de la seua filla després de no tindre notícies d’ella: “El 19 d’abril vaig rebre informació que no estava per cap costat. Vaig ser a la casa dels seus sogres i ho vaig comprovar, però va anar en va”.

L’home va informar que en 2016 Shanti Devi es va casar amb Dinesh Ram i en l’últim any havia sigut torturada per l’impagament del dot, un costum molt estés a l’Índia en la qual la família del nóvio exigeix una quantitat significativa de béns o diners a la de la núvia en el moment del matrimoni.

En aquest cas, segons va indicar el pare de Shanti Devi a l’Índia Today, la família de Dinesh Ram havia exigit una motocicleta i 50 000 rupies en efectiu, alguna cosa que no van arribar a aportar i va fer pensar a la família de la núvia que aquesta havia sigut assassinada.

Dinesh Ram va ser condemnat pel suposat assassinat de la seua dona

Així les coses, després de la denúncia de la família, Dinesh Ram va ser detingut i empresonat pel presumpte assassinat de Shanti Devi i per l’assetjament de la seua dona pel dot ja que, encara que és un costum estés, està prohibida des de 1961.

No obstant això, després d’una investigació policial, que va incloure el rastreig de la ubicació del mòbil de Shanti Devi, van descobrir el vertader parador de la dona: el districte de Jalandhar de Panjab. Allí, havia estat vivint amb el seu amant des que es va escapar. Després de trobar-la, ha sigut retornada a Motihari, segons el mig indi

Últimes notícies

Les infermeres valencianes reclamen reforços urgents davant la crisi assistencial a Ceuta

El CECOVA demana reforços immediats d'infermeria i un contingent estatal per a donar resposta a l'emergència sanitària de Ceuta i evitar la sobrecàrrega de les plantilles.

Estrella Morente tanca la programació de Sagunt a Escena al Teatre Romà

La cantaora Estrella Morente clourà este dissabte la programació escènica del Teatre Romà de Sagunt, mentres l’Off Romà oferix dos muntatges de circ a la ciutat.

Requena reunirà per primera vegada Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía en una gala lírica

Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía actuaran junts per primera vegada este diumenge a Requena, en una gala de zarzuela del Festival Internacional de Música la Vendimia y el Vino. El concert se celebrarà al Teatre Principal a les 22.00 hores, dins de la Fira i Festa de la Verema.

Cauen tres butroners que havien furtat 120.000 euros en bancs de Montserrat i Benetússer

La Guàrdia Civil ha detingut tres butroners quan preparaven un nou assalt a Benifaió, després d’haver furtat més de 120.000 euros en sucursals de Montserrat i Benetússer. Dos dels arrestats han ingressat ja a la presó per ordre judicial.

Nit històrica a València amb una mínima sufocant de 30,9 graus

València ha viscut la nit més càlida des que hi ha registres, amb una mínima de 30,9 graus, i altres punts de la Comunitat Valenciana també han marcat valors excepcionals. Aemet ha indicat que les dades són provisionals i que la mínima podria baixar si es registren tempestes de vesprada.

Una nova tecnologia 3D permet localitzar millor les arítmies cardíaques

Un equip de la Universitat Politècnica de València lidera el projecte EPICA+, que combina ECGI, intel·ligència artificial i gemels digitals per a reconstruir en 3D l’activitat elèctrica del cor i localitzar amb més precisió les arítmies cardíaques. La tecnologia ja es troba en fase de validació clínica en pacients de València i Barcelona sotmesos a procediments d’ablació.

Risc extrem d’incendis hui a la Comunitat Valenciana després de 37 focs en un dia

La Comunitat Valenciana viu hui una jornada de risc extrem d'incendis després de registrar 37 focs dimecres, amb una nit molt calorosa i humida per a la vegetació i consorcis de bombers reforçant crides a la prudència.

Un jove de 22 anys mata presumptament son tio amb un ganivet a Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a Massanassa un jove de 22 anys, de nacionalitat colombiana, acusat de matar son tio de 43 anys amb un arma blanca després d’una discussió al carrer. El detingut es troba en dependències policials mentre continuen les investigacions.