26.6 C
València
Dimecres, 16 juliol, 2025

Martin Ezequiel, el presumpte parricida de Barcelona, podria estar mort, segons els Mossos

Els Mossos d’Esquadra porten setmanes darrere de Martín Ezequiel, convertin-se esta búsqueda en una de les seues prioritats. La policia catalana treballa sense descans per a localitzar a Martín, l’home que presumptament va matar al seu fill en un hotel de Barcelona. Però els últims indicis que haurien aconseguit els investigadors no fan pensar que puga ser portat davant la justícia.

- Advertisement -Telegram València Diari

La principal hipòtesi

Realment els Mossos d’Esquadra tenen una hipòtesi amb la qual treballa unitat d’homicidis dels Mossos d’Esquadra i és que el presumpte assassí estaria mort. Això és el que recull en un article el diari El Punt Avui, que esmenta els principals indicis de la recerca policial. Ara mateix han descartat que haja pogut emprendre una fugida d’Espanya, després que haja estat localitzat el seu passaport en un dels registres.

Esta és la principal i nova pista que fa pensar que realment no va tractar d’escapar i que es podria haver llevat la vida. Este document va ser trobat en un dels habitatges que estaven sent inspeccionades per a trobar a Martín Ezequiel Álvarez Giaccio. Un altre indici que sembla apuntar en esta direcció són els problemes psiquiàtrics que patia.

Els Mossos tenien clar que Martín havia pres amb molta antelació la decisió i preparat molt bé el pla per a posar fi a la vida del seu fill. Si no sols cal veure que va triar l’hotel Concòrdia per a fer-lo, en el qual havien celebrat la festa de les seues noces amb la mare del menut. Però el que s’han anat trobant en els registres, com el passaport, fa pensar que en cap moment tenia un pla de fugida.

Les pistes per a trobar-li no han donat el seu fruit

Els enregistraments d’este dia de l’hotel mostren com va treure el cap al passadís sense pantalons mirant d’un costat per a un altre. Va ser poc després quan confirmen que va saltar per un petit cércol per a escapar de l’hotel en el qual va matar al seu fill. El següent que se sap d’ell és que va agafar un taxi per a dirigir-se a l’aeroport del Prat de Barcelona.

Això va arribar a fer creure a la policia catalana que podria haver intentat escapar del nostre país. Però ràpidament es va descartar esta opció. Sobretot quan, com déiem, es va localitzar el seu passaport.

Tampoc s’ha trobat cap pista rellevant sobre el seu parador en els diferents registres que s’han realitzat. Diferents persones han anomenat als Mossos dient que ho han vist en diferents punts de Catalunya. Però la realitat és que estes declaracions tampoc han aportat res.

Un dels homes més buscats d’Espanya

De moment, la policia no ha donat amb el parador de Martín Ezequiel Álvarez, però “continuen investigant”, segons informen els Mossos. La búsqueda s’està recolzant en les fotos d’Ezequiel per a la seua difusió a Espanya i a l’estranger. La possibilitat que estiga mort és una hipòtesi, i sembla que perd pes l’opció que hi haja pegat a fugir.

Dos setmanes abans de l’assassinat del seu fill, Martin Ezequiel havia abandonat el domicili conjugal quan la seua dona va decidir posar fi a la relació. Setmanes després les cambres de l’aeroport van captar com va entrar i va sortir d’ell, aquí la policia li va perdre la pista i des de llavors Martín Ezequiel Álvarez no ha contactat amb ningú del seu entorn, ni familiars ni amics, en estos 18 dies.

Ezequiel Álvarez és ara mateix un dels homes més buscats a Espanya i als investigadors no se’ls escapa que estava en tractament psicològic.

Últimes notícies

Troben mort al conductor d’un cotxe a Pedreguer després d’accident fa dos dies

Un home de 47 anys va ser trobat mort a l'interior del seu vehicle en la N-332 a Pedreguer, Alacant, després d'un accident ocorregut fa aproximadament dos dies.

EMT València avança amb 218 nous autobusos, 10 línies i major connectivitat fins a 2030

L'EMT de València presenta un pla per a renovar la seua flota amb 218 autobusos elèctrics, crear 10 noves línies i augmentar un 39% les connexions entre barris abans de 2030.

La Generalitat garantix el pagament a farmàcies i estes suspenen les seues protestes després d’acord

La Generalitat assegura la liquidació de pagaments pendents a farmàcies valencianes abans de fi de juliol, la qual cosa ha portat a la suspensió de les seues protestes.

El port de València planeja concentrar el 45% del trànsit espanyol de contenidors per a 2035

El Pla Estratègic 2035 del port de València busca consolidar el seu lideratge a Espanya amb 45% del trànsit de contenidors i un impuls clau al ferrocarril i descarbonització.

González-Sinde estrena en 2026 l’adaptació cinematogràfica de la seua novel·la ‘Després de Kim’ rodada a Benidorm i València

La directora Ángeles González-Sinde roda 'Després de Kim', adaptació thriller de la seua novel·la, a Benidorm i València, amb estrena prevista en 2026.

El Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi aposta per col·laboració amb Ciutat de la Llum per a impulsar la formació audiovisual

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi busca enfortir la formació professional i la indústria audiovisual després de la seua 37a edició, explorant col·laboració amb Ciutat de la Llum a Alacant.

Benetússer inaugura plataforma en línia per a seguir la reconstrucció després de la DANA

L'Ajuntament de Benetússer llança Recuperembenetusser.es, una web amb informació i transparència sobre la reconstrucció del municipi després de la DANA d'octubre, gestionant prop de 40 projectes.

Veler encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni danys ambientals

Un veler roman encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni abocaments. Salvament Marítim i Guàrdia Civil van intentar rescatar-ho sense èxit. Ara espera pla de reflotació.