Martin Ezequiel, el presumpte parricida de Barcelona, podria estar mort, segons els Mossos

Els Mossos d’Esquadra porten setmanes darrere de Martín Ezequiel, convertin-se esta búsqueda en una de les seues prioritats. La policia catalana treballa sense descans per a localitzar a Martín, l’home que presumptament va matar al seu fill en un hotel de Barcelona. Però els últims indicis que haurien aconseguit els investigadors no fan pensar que puga ser portat davant la justícia.

La principal hipòtesi

Realment els Mossos d’Esquadra tenen una hipòtesi amb la qual treballa unitat d’homicidis dels Mossos d’Esquadra i és que el presumpte assassí estaria mort. Això és el que recull en un article el diari El Punt Avui, que esmenta els principals indicis de la recerca policial. Ara mateix han descartat que haja pogut emprendre una fugida d’Espanya, després que haja estat localitzat el seu passaport en un dels registres.

Esta és la principal i nova pista que fa pensar que realment no va tractar d’escapar i que es podria haver llevat la vida. Este document va ser trobat en un dels habitatges que estaven sent inspeccionades per a trobar a Martín Ezequiel Álvarez Giaccio. Un altre indici que sembla apuntar en esta direcció són els problemes psiquiàtrics que patia.

Els Mossos tenien clar que Martín havia pres amb molta antelació la decisió i preparat molt bé el pla per a posar fi a la vida del seu fill. Si no sols cal veure que va triar l’hotel Concòrdia per a fer-lo, en el qual havien celebrat la festa de les seues noces amb la mare del menut. Però el que s’han anat trobant en els registres, com el passaport, fa pensar que en cap moment tenia un pla de fugida.

Les pistes per a trobar-li no han donat el seu fruit

Els enregistraments d’este dia de l’hotel mostren com va treure el cap al passadís sense pantalons mirant d’un costat per a un altre. Va ser poc després quan confirmen que va saltar per un petit cércol per a escapar de l’hotel en el qual va matar al seu fill. El següent que se sap d’ell és que va agafar un taxi per a dirigir-se a l’aeroport del Prat de Barcelona.

Això va arribar a fer creure a la policia catalana que podria haver intentat escapar del nostre país. Però ràpidament es va descartar esta opció. Sobretot quan, com déiem, es va localitzar el seu passaport.

Tampoc s’ha trobat cap pista rellevant sobre el seu parador en els diferents registres que s’han realitzat. Diferents persones han anomenat als Mossos dient que ho han vist en diferents punts de Catalunya. Però la realitat és que estes declaracions tampoc han aportat res.

Un dels homes més buscats d’Espanya

De moment, la policia no ha donat amb el parador de Martín Ezequiel Álvarez, però «continuen investigant», segons informen els Mossos. La búsqueda s’està recolzant en les fotos d’Ezequiel per a la seua difusió a Espanya i a l’estranger. La possibilitat que estiga mort és una hipòtesi, i sembla que perd pes l’opció que hi haja pegat a fugir.

Dos setmanes abans de l’assassinat del seu fill, Martin Ezequiel havia abandonat el domicili conjugal quan la seua dona va decidir posar fi a la relació. Setmanes després les cambres de l’aeroport van captar com va entrar i va sortir d’ell, aquí la policia li va perdre la pista i des de llavors Martín Ezequiel Álvarez no ha contactat amb ningú del seu entorn, ni familiars ni amics, en estos 18 dies.

Ezequiel Álvarez és ara mateix un dels homes més buscats a Espanya i als investigadors no se’ls escapa que estava en tractament psicològic.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.