Martin Ezequiel, el presumpte parricida de Barcelona, podria estar mort, segons els Mossos

Els Mossos d’Esquadra porten setmanes darrere de Martín Ezequiel, convertin-se esta búsqueda en una de les seues prioritats. La policia catalana treballa sense descans per a localitzar a Martín, l’home que presumptament va matar al seu fill en un hotel de Barcelona. Però els últims indicis que haurien aconseguit els investigadors no fan pensar que puga ser portat davant la justícia.

La principal hipòtesi

Realment els Mossos d’Esquadra tenen una hipòtesi amb la qual treballa unitat d’homicidis dels Mossos d’Esquadra i és que el presumpte assassí estaria mort. Això és el que recull en un article el diari El Punt Avui, que esmenta els principals indicis de la recerca policial. Ara mateix han descartat que haja pogut emprendre una fugida d’Espanya, després que haja estat localitzat el seu passaport en un dels registres.

Esta és la principal i nova pista que fa pensar que realment no va tractar d’escapar i que es podria haver llevat la vida. Este document va ser trobat en un dels habitatges que estaven sent inspeccionades per a trobar a Martín Ezequiel Álvarez Giaccio. Un altre indici que sembla apuntar en esta direcció són els problemes psiquiàtrics que patia.

Els Mossos tenien clar que Martín havia pres amb molta antelació la decisió i preparat molt bé el pla per a posar fi a la vida del seu fill. Si no sols cal veure que va triar l’hotel Concòrdia per a fer-lo, en el qual havien celebrat la festa de les seues noces amb la mare del menut. Però el que s’han anat trobant en els registres, com el passaport, fa pensar que en cap moment tenia un pla de fugida.

Les pistes per a trobar-li no han donat el seu fruit

Els enregistraments d’este dia de l’hotel mostren com va treure el cap al passadís sense pantalons mirant d’un costat per a un altre. Va ser poc després quan confirmen que va saltar per un petit cércol per a escapar de l’hotel en el qual va matar al seu fill. El següent que se sap d’ell és que va agafar un taxi per a dirigir-se a l’aeroport del Prat de Barcelona.

Això va arribar a fer creure a la policia catalana que podria haver intentat escapar del nostre país. Però ràpidament es va descartar esta opció. Sobretot quan, com déiem, es va localitzar el seu passaport.

Tampoc s’ha trobat cap pista rellevant sobre el seu parador en els diferents registres que s’han realitzat. Diferents persones han anomenat als Mossos dient que ho han vist en diferents punts de Catalunya. Però la realitat és que estes declaracions tampoc han aportat res.

Un dels homes més buscats d’Espanya

De moment, la policia no ha donat amb el parador de Martín Ezequiel Álvarez, però «continuen investigant», segons informen els Mossos. La búsqueda s’està recolzant en les fotos d’Ezequiel per a la seua difusió a Espanya i a l’estranger. La possibilitat que estiga mort és una hipòtesi, i sembla que perd pes l’opció que hi haja pegat a fugir.

Dos setmanes abans de l’assassinat del seu fill, Martin Ezequiel havia abandonat el domicili conjugal quan la seua dona va decidir posar fi a la relació. Setmanes després les cambres de l’aeroport van captar com va entrar i va sortir d’ell, aquí la policia li va perdre la pista i des de llavors Martín Ezequiel Álvarez no ha contactat amb ningú del seu entorn, ni familiars ni amics, en estos 18 dies.

Ezequiel Álvarez és ara mateix un dels homes més buscats a Espanya i als investigadors no se’ls escapa que estava en tractament psicològic.

Últimes notícies

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.