10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Martin Ezequiel, el presumpte parricida de Barcelona, podria estar mort, segons els Mossos

Els Mossos d’Esquadra porten setmanes darrere de Martín Ezequiel, convertin-se esta búsqueda en una de les seues prioritats. La policia catalana treballa sense descans per a localitzar a Martín, l’home que presumptament va matar al seu fill en un hotel de Barcelona. Però els últims indicis que haurien aconseguit els investigadors no fan pensar que puga ser portat davant la justícia.

La principal hipòtesi

Realment els Mossos d’Esquadra tenen una hipòtesi amb la qual treballa unitat d’homicidis dels Mossos d’Esquadra i és que el presumpte assassí estaria mort. Això és el que recull en un article el diari El Punt Avui, que esmenta els principals indicis de la recerca policial. Ara mateix han descartat que haja pogut emprendre una fugida d’Espanya, després que haja estat localitzat el seu passaport en un dels registres.

Esta és la principal i nova pista que fa pensar que realment no va tractar d’escapar i que es podria haver llevat la vida. Este document va ser trobat en un dels habitatges que estaven sent inspeccionades per a trobar a Martín Ezequiel Álvarez Giaccio. Un altre indici que sembla apuntar en esta direcció són els problemes psiquiàtrics que patia.

Els Mossos tenien clar que Martín havia pres amb molta antelació la decisió i preparat molt bé el pla per a posar fi a la vida del seu fill. Si no sols cal veure que va triar l’hotel Concòrdia per a fer-lo, en el qual havien celebrat la festa de les seues noces amb la mare del menut. Però el que s’han anat trobant en els registres, com el passaport, fa pensar que en cap moment tenia un pla de fugida.

Les pistes per a trobar-li no han donat el seu fruit

Els enregistraments d’este dia de l’hotel mostren com va treure el cap al passadís sense pantalons mirant d’un costat per a un altre. Va ser poc després quan confirmen que va saltar per un petit cércol per a escapar de l’hotel en el qual va matar al seu fill. El següent que se sap d’ell és que va agafar un taxi per a dirigir-se a l’aeroport del Prat de Barcelona.

Això va arribar a fer creure a la policia catalana que podria haver intentat escapar del nostre país. Però ràpidament es va descartar esta opció. Sobretot quan, com déiem, es va localitzar el seu passaport.

Tampoc s’ha trobat cap pista rellevant sobre el seu parador en els diferents registres que s’han realitzat. Diferents persones han anomenat als Mossos dient que ho han vist en diferents punts de Catalunya. Però la realitat és que estes declaracions tampoc han aportat res.

Un dels homes més buscats d’Espanya

De moment, la policia no ha donat amb el parador de Martín Ezequiel Álvarez, però “continuen investigant”, segons informen els Mossos. La búsqueda s’està recolzant en les fotos d’Ezequiel per a la seua difusió a Espanya i a l’estranger. La possibilitat que estiga mort és una hipòtesi, i sembla que perd pes l’opció que hi haja pegat a fugir.

Dos setmanes abans de l’assassinat del seu fill, Martin Ezequiel havia abandonat el domicili conjugal quan la seua dona va decidir posar fi a la relació. Setmanes després les cambres de l’aeroport van captar com va entrar i va sortir d’ell, aquí la policia li va perdre la pista i des de llavors Martín Ezequiel Álvarez no ha contactat amb ningú del seu entorn, ni familiars ni amics, en estos 18 dies.

Ezequiel Álvarez és ara mateix un dels homes més buscats a Espanya i als investigadors no se’ls escapa que estava en tractament psicològic.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.