Un home mata al seu amic després de descobrir que va violar a la seua filla de huit anys

Un home de 34 anys va assassinar al seu amic després de descobrir que en un vídeo del seu telèfon mòbil, este apareixia abusant de la seua filla de huit anys.

A més, l’home hauria trobat en el dispositiu electrònic imatges del seu amic abusant d’altres xiquetes del llogaret de Vintai, a la regió russa de Samara.

Els fets van ocórrer quan tots dos van decidir quedar en un bar. Moment en el qual el pare va veure que el presumpte pedòfil guardava en el seu telèfon contingut d’agressions sexuals a diversos menors d’edat, entre les quals es trobava la seua filla que ara té nou anys, segons ha informat el mitjà ‘The Sun’.

El suposat pedòfil, a més, hauria cuidat de manera habitual de la filla del seu amic.

Després d’assabentar-se, l’home va acudir immediatament a presentar una denúncia davant les autoritats russes, els qui van iniciar una persecució.

No obstant això, el pare li va localitzar abans que la policia i li va matar a punyalades. El cos sense vida va aparéixer una setmana després en un bosc pròxim al llogaret.

Segons va declarar el presumpte assassí que va ser detingut després de trobar-se el cadàver, ell no li va matar de manera intencionada, ja que s’hauria entropessat amb el ganivet durant una baralla entre tots dos.

El cas està sent investigat i al sospitós mort se li imputen més casos d’abús sexual a més menors de la zona.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.