13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Un home mata al seu amic després de descobrir que va violar a la seua filla de huit anys

Un home de 34 anys va assassinar al seu amic després de descobrir que en un vídeo del seu telèfon mòbil, este apareixia abusant de la seua filla de huit anys.

A més, l’home hauria trobat en el dispositiu electrònic imatges del seu amic abusant d’altres xiquetes del llogaret de Vintai, a la regió russa de Samara.

Els fets van ocórrer quan tots dos van decidir quedar en un bar. Moment en el qual el pare va veure que el presumpte pedòfil guardava en el seu telèfon contingut d’agressions sexuals a diversos menors d’edat, entre les quals es trobava la seua filla que ara té nou anys, segons ha informat el mitjà ‘The Sun’.

El suposat pedòfil, a més, hauria cuidat de manera habitual de la filla del seu amic.

Després d’assabentar-se, l’home va acudir immediatament a presentar una denúncia davant les autoritats russes, els qui van iniciar una persecució.

No obstant això, el pare li va localitzar abans que la policia i li va matar a punyalades. El cos sense vida va aparéixer una setmana després en un bosc pròxim al llogaret.

Segons va declarar el presumpte assassí que va ser detingut després de trobar-se el cadàver, ell no li va matar de manera intencionada, ja que s’hauria entropessat amb el ganivet durant una baralla entre tots dos.

El cas està sent investigat i al sospitós mort se li imputen més casos d’abús sexual a més menors de la zona.

Últimes notícies

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.