Un home mata al seu amic després de descobrir que va violar a la seua filla de huit anys

Un home de 34 anys va assassinar al seu amic després de descobrir que en un vídeo del seu telèfon mòbil, este apareixia abusant de la seua filla de huit anys.

A més, l’home hauria trobat en el dispositiu electrònic imatges del seu amic abusant d’altres xiquetes del llogaret de Vintai, a la regió russa de Samara.

Els fets van ocórrer quan tots dos van decidir quedar en un bar. Moment en el qual el pare va veure que el presumpte pedòfil guardava en el seu telèfon contingut d’agressions sexuals a diversos menors d’edat, entre les quals es trobava la seua filla que ara té nou anys, segons ha informat el mitjà ‘The Sun’.

El suposat pedòfil, a més, hauria cuidat de manera habitual de la filla del seu amic.

Després d’assabentar-se, l’home va acudir immediatament a presentar una denúncia davant les autoritats russes, els qui van iniciar una persecució.

No obstant això, el pare li va localitzar abans que la policia i li va matar a punyalades. El cos sense vida va aparéixer una setmana després en un bosc pròxim al llogaret.

Segons va declarar el presumpte assassí que va ser detingut després de trobar-se el cadàver, ell no li va matar de manera intencionada, ja que s’hauria entropessat amb el ganivet durant una baralla entre tots dos.

El cas està sent investigat i al sospitós mort se li imputen més casos d’abús sexual a més menors de la zona.

Últimes notícies

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.

Un nou silló ergonòmic acosta el bany a la mar a persones amb paràlisi cerebral al Cabanyal

La platja del Cabanyal ha estrenat una prova pilot amb un silló ergonòmic adaptat a cadires amfíbies per facilitar el bany a persones amb paràlisi cerebral, en un projecte pioner en Europa impulsat per l'Ajuntament de València.