9.8 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Un home mata al seu amic després de descobrir que va violar a la seua filla de huit anys

Un home de 34 anys va assassinar al seu amic després de descobrir que en un vídeo del seu telèfon mòbil, este apareixia abusant de la seua filla de huit anys.

A més, l’home hauria trobat en el dispositiu electrònic imatges del seu amic abusant d’altres xiquetes del llogaret de Vintai, a la regió russa de Samara.

Els fets van ocórrer quan tots dos van decidir quedar en un bar. Moment en el qual el pare va veure que el presumpte pedòfil guardava en el seu telèfon contingut d’agressions sexuals a diversos menors d’edat, entre les quals es trobava la seua filla que ara té nou anys, segons ha informat el mitjà ‘The Sun’.

El suposat pedòfil, a més, hauria cuidat de manera habitual de la filla del seu amic.

Després d’assabentar-se, l’home va acudir immediatament a presentar una denúncia davant les autoritats russes, els qui van iniciar una persecució.

No obstant això, el pare li va localitzar abans que la policia i li va matar a punyalades. El cos sense vida va aparéixer una setmana després en un bosc pròxim al llogaret.

Segons va declarar el presumpte assassí que va ser detingut després de trobar-se el cadàver, ell no li va matar de manera intencionada, ja que s’hauria entropessat amb el ganivet durant una baralla entre tots dos.

El cas està sent investigat i al sospitós mort se li imputen més casos d’abús sexual a més menors de la zona.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.