Un home mata al seu amic després de descobrir que va violar a la seua filla de huit anys

Un home de 34 anys va assassinar al seu amic després de descobrir que en un vídeo del seu telèfon mòbil, este apareixia abusant de la seua filla de huit anys.

A més, l’home hauria trobat en el dispositiu electrònic imatges del seu amic abusant d’altres xiquetes del llogaret de Vintai, a la regió russa de Samara.

Els fets van ocórrer quan tots dos van decidir quedar en un bar. Moment en el qual el pare va veure que el presumpte pedòfil guardava en el seu telèfon contingut d’agressions sexuals a diversos menors d’edat, entre les quals es trobava la seua filla que ara té nou anys, segons ha informat el mitjà ‘The Sun’.

El suposat pedòfil, a més, hauria cuidat de manera habitual de la filla del seu amic.

Després d’assabentar-se, l’home va acudir immediatament a presentar una denúncia davant les autoritats russes, els qui van iniciar una persecució.

No obstant això, el pare li va localitzar abans que la policia i li va matar a punyalades. El cos sense vida va aparéixer una setmana després en un bosc pròxim al llogaret.

Segons va declarar el presumpte assassí que va ser detingut després de trobar-se el cadàver, ell no li va matar de manera intencionada, ja que s’hauria entropessat amb el ganivet durant una baralla entre tots dos.

El cas està sent investigat i al sospitós mort se li imputen més casos d’abús sexual a més menors de la zona.

Últimes notícies

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.

Anselmi afronta el debut de LALIGA amb il·lusió i moltes ganes de competir

L’entrenador de l’Elche, Martín Anselmi, assegura que l’equip arriba al debut a LALIGA davant el Deportivo de La Coruña amb il·lusió, entusiasme i voluntat de competir després d’una llarga pretemporada.

El Valencia Basket arranca la pretemporada de Xavi Albert condicionat per les seleccions

El Valencia Basket, vigent campió de la Liga Endesa, inicia esta setmana la pretemporada del nou projecte de Xavi Albert, marcat per moltes novetats en la plantilla i per les absències dels internacionals per les finestres FIBA.

Gran revolució en l’onze del València en l’estrena de Lliga

El València afrontarà el debut de Lliga contra el Celta amb entre cinc i huit canvis respecte a l’estrena de la passada temporada, inclòs un nou sistema tàctic.

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.