Mata al seu pare després d’agredir-li amb una arma blanca a Meliana

 

Un jove ha matat presumptament al seu pare després d’agredir-li amb una arma blanca en la localitat valenciana de Meliana.

Segons han informat Europa Press fonts de la investigació, l’incident ha tingut lloc de matinada després d’una discussió entre un fill i el seu pare, tots dos estrangers.

Durant la discussió, el fill, en estat embriac, presumptament ha agredit al seu progenitor amb una arma blanca i aquest ha mort.

El presumpte autor dels fets portava prop d’un any vivint a la casa on s’han produït els fets.

Segons informen des del centre d’emergències, al voltant de les 21.40 hores d’ahir es va sol·licitar la intervenció del CICU per a assistir a un home ferit en un habitatge de Meliana.

Fins al lloc es va desplaçar una unitat de SAMU, de la qual el seu equip mèdic va confirmar la defunció per arma blanca d’un home, de 56 anys d’edat.

El jove ha sigut detingut per la Guàrdia Civil de Montcada, segons informa ‘Las Provincias’, els agents continuen investigant l’homicidi.

Últimes notícies

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.

El curs escolar tanca amb més tensió: creix el malestar docent i es multipliquen les protestes

El final de curs arriba marcat per un augment del malestar del professorat i una onada de mobilitzacions en l'ensenyança pública i concertada davant la falta d'avanços en millores laborals.

Detinguda una empleada de llar a València pel furt de joies a la casa on treballava

La Policia Nacional ha detingut a València a una empleada de llar acusada de sostraure diverses joies d'or de la vivenda on treballava i vendre-les en comerços de compravenda per més de 1.500 euros.

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.