Mata al seu pare després d’agredir-li amb una arma blanca a Meliana

 

Un jove ha matat presumptament al seu pare després d’agredir-li amb una arma blanca en la localitat valenciana de Meliana.

Segons han informat Europa Press fonts de la investigació, l’incident ha tingut lloc de matinada després d’una discussió entre un fill i el seu pare, tots dos estrangers.

Durant la discussió, el fill, en estat embriac, presumptament ha agredit al seu progenitor amb una arma blanca i aquest ha mort.

El presumpte autor dels fets portava prop d’un any vivint a la casa on s’han produït els fets.

Segons informen des del centre d’emergències, al voltant de les 21.40 hores d’ahir es va sol·licitar la intervenció del CICU per a assistir a un home ferit en un habitatge de Meliana.

Fins al lloc es va desplaçar una unitat de SAMU, de la qual el seu equip mèdic va confirmar la defunció per arma blanca d’un home, de 56 anys d’edat.

El jove ha sigut detingut per la Guàrdia Civil de Montcada, segons informa ‘Las Provincias’, els agents continuen investigant l’homicidi.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.