Un home mata a quatre persones en un hospital de Tulsa, en un nou tiroteig als EUA

Almenys cinc persones han mort i vàries han resultat ferides aquest dimecres en un tiroteig ocorregut en un hospital de la ciutat estatunidenca de Tulsa (Oklahoma), en el qual l’agressor ha perdut la vida, segons ha informat la Policia local.

Tenim quatre civils que estan morts i tenim un tirador que està mort”, ha dit el vicedirector de la policia de Tulsa Eric Dalgleish als mitjans. Dalgleish ha especificat que les primeres investigacions apunten al fet que l’agressor es va disparar.

L’autor dels trets també ha mort, segons la Policia, però no era clar com. Els agents continuaven treballant per a buidar el campus de l’Hospital Saint Francis, i estava prevista una roda de premsa a les 19.15 hora local.

Segons ha assegurat el regidor de l’Ajuntament Jayme Fowler al canal CNN, l’assaltant, que portava un rifle i una pistola, estava buscant a un metge que treballava en el lloc, encara que la Policia no ha confirmat aquesta dada.

El capità Richard Meulenberg va dir a ABC News que la Policia de Tulsa va rebre una trucada sobre un home amb un rifle en el segon pis d’un edifici del campus mèdic i que «es va convertir en una situació de tirador actiu«.

Quan els agents van arribar al lloc dels fets, «es van trobar que algunes persones havien rebut trets«. Un parell d’elles estaven mortes en aqueix moment», va dir Meulenberg.

«També trobem a qui créiem que era el tirador i continuem creient que és el tirador, perquè portava un rifle llarg i una pistola«, va afegir Meulenberg.

Dalgleish ha apuntat que encara es desconeix la identitat de l’agressor, un home d’entre 35 i 40 anys, que va arribar a l’hospital a les 16.40 hora local (21.40 GMT).


Així mateix ha indicat que els detectius estan interrogant als testimonis per a intentar determinar els detalls del succeït.

Aquest nou tiroteig té lloc mentre el país continua reposant-se de la massacre ocorreguda el passat 24 de maig, quan 19 xiquets i dos professores van ser assassinats per trets d’un jove de 18 anys en una escola d’Uvalde (Texas), on l’agressor va ser abatut després per la policia.

El president dels Estats Units, Joe Biden, va prometre aquest dimarts que es reunirà amb membres del Congrés per a tractar la qüestió del control de les armes de foc, després de l’ocorregut en Uvalde, el tiroteig escolar més mortífer succeït als Estats Units des del de Sandy Hook, en el qual van morir 27 persones, el desembre de 2012.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.