Meghan Markle podria anar als tribunals si no canvia d’opinió

 

El pare de Meghan Markle no coneix als seus nets i ha amenaçat una vegada més a la seua filla i al príncep Harry de portar-los davant la justícia. Thomas Markle, de 77 anys, viu només a Mèxic i no pot suportar la idea de no poder veure als seus nets, Archie i Lilibet Mountbatten-Windsor, que viuen a poc més de 100 quilòmetres de la seua residència. En una entrevista concedida a Fox News, Markle va admetre que estava disposat a portar l’assumpte als tribunals «en un futur molt pròxim».

La salut de Thomas als seus 77 anys és delicada, i va admetre tindre por de no poder conéixer-los si deixa passar molt més temps. També va criticar als ducs de Sussex pel seu mal comportament amb la Casa Reial Anglesa: “Archie i Lili no són política. No són peons. No són part del joc. Són xiquets xicotets i també són membres de la reialesa. Tenen els mateixos drets que qualsevol altre membre de la Família Reial».

Durant esta entrevista, Thomas Markle va deixar molt clar que vol formar part de la vida dels seus nets, i va afirmar: “Sol·licitaré als tribunals de Califòrnia els drets per a veure als meus nets en un futur molt pròxim».

No és la primera vegada que Thomas Markle amenaça a la seua filla. De fet, ja ho va intentar el mes de juny passat, quan va afirmar en exclusiva per a una cadena de televisió australiana que trauria a la llum “tots els draps bruts de Meghan” si no li deixaven conéixer als seus nets.

 

Una relació complicada

 

Meghan i el seu pare han tingut una relació tibant des de les seues noces amb el príncep Harry, el 19 de maig de 2018 en la capella de St George de Windsor. Uns dies abans de l’enllaç, es va donar a conéixer que Thomas Markle no acudiria a la boda després de veure’s involucrat en una polèmica per realitzar al costat d’un paparazzi unes fotografies pactades.

En eixe moment va assegurar que no buscava perjudicar la seua filla o a la Família Reial, però un temps després va confessar estar profundament avergonyit d’haver participat en este muntatge.

Precisament per este motiu, Oprah Winfrey en la seua entrevista amb els ducs de Sussex li va preguntar a la dona de Harry si es va sentir «traïda» pel seu progenitor després de conéixer que estava treballant amb els tabloides

Meghan va contestar que «trobava difícil reconciliar-se amb ell». La relació es va tornar més tibant encara a mesura que Thomas ha continuat parlant amb reporters i paparazzi.

Però com el temps passa i la seua salut continua deteriorant-se, Thomas tem no poder conéixer a Archie, de dos anys, ni a Lilibet, que va nàixer el 4 de juny i té mes i mig.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.