Meghan Markle podria anar als tribunals si no canvia d’opinió

 

El pare de Meghan Markle no coneix als seus nets i ha amenaçat una vegada més a la seua filla i al príncep Harry de portar-los davant la justícia. Thomas Markle, de 77 anys, viu només a Mèxic i no pot suportar la idea de no poder veure als seus nets, Archie i Lilibet Mountbatten-Windsor, que viuen a poc més de 100 quilòmetres de la seua residència. En una entrevista concedida a Fox News, Markle va admetre que estava disposat a portar l’assumpte als tribunals «en un futur molt pròxim».

La salut de Thomas als seus 77 anys és delicada, i va admetre tindre por de no poder conéixer-los si deixa passar molt més temps. També va criticar als ducs de Sussex pel seu mal comportament amb la Casa Reial Anglesa: “Archie i Lili no són política. No són peons. No són part del joc. Són xiquets xicotets i també són membres de la reialesa. Tenen els mateixos drets que qualsevol altre membre de la Família Reial».

Durant esta entrevista, Thomas Markle va deixar molt clar que vol formar part de la vida dels seus nets, i va afirmar: “Sol·licitaré als tribunals de Califòrnia els drets per a veure als meus nets en un futur molt pròxim».

No és la primera vegada que Thomas Markle amenaça a la seua filla. De fet, ja ho va intentar el mes de juny passat, quan va afirmar en exclusiva per a una cadena de televisió australiana que trauria a la llum “tots els draps bruts de Meghan” si no li deixaven conéixer als seus nets.

 

Una relació complicada

 

Meghan i el seu pare han tingut una relació tibant des de les seues noces amb el príncep Harry, el 19 de maig de 2018 en la capella de St George de Windsor. Uns dies abans de l’enllaç, es va donar a conéixer que Thomas Markle no acudiria a la boda després de veure’s involucrat en una polèmica per realitzar al costat d’un paparazzi unes fotografies pactades.

En eixe moment va assegurar que no buscava perjudicar la seua filla o a la Família Reial, però un temps després va confessar estar profundament avergonyit d’haver participat en este muntatge.

Precisament per este motiu, Oprah Winfrey en la seua entrevista amb els ducs de Sussex li va preguntar a la dona de Harry si es va sentir «traïda» pel seu progenitor després de conéixer que estava treballant amb els tabloides

Meghan va contestar que «trobava difícil reconciliar-se amb ell». La relació es va tornar més tibant encara a mesura que Thomas ha continuat parlant amb reporters i paparazzi.

Però com el temps passa i la seua salut continua deteriorant-se, Thomas tem no poder conéixer a Archie, de dos anys, ni a Lilibet, que va nàixer el 4 de juny i té mes i mig.

Últimes notícies

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.

El Villarreal perd pólvora: marca la mitat de gols que fa un any

El Villarreal ha reduït a la mitat la seua efectivitat golejadora en les tres primeres jornades respecte a la passada temporada, amb només quatre gols en 19 remats a porta.

Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.

L’or mundial de Marina Cortelles i Lucía Muñoz ompli d’orgull l’esport valencià

Marina Cortelles i Lucía Muñoz, integrants de la selecció espanyola de gimnàstica rítmica, han sigut rebudes per Juanfran Pérez Llorca després d’aconseguir un or mundial a Frankfurt. El president ha remarcat que el seu èxit és un orgull per a la Comunitat Valenciana i un referent per a milers de jóvens esportistes.