Meghan Markle podria anar als tribunals si no canvia d’opinió

 

El pare de Meghan Markle no coneix als seus nets i ha amenaçat una vegada més a la seua filla i al príncep Harry de portar-los davant la justícia. Thomas Markle, de 77 anys, viu només a Mèxic i no pot suportar la idea de no poder veure als seus nets, Archie i Lilibet Mountbatten-Windsor, que viuen a poc més de 100 quilòmetres de la seua residència. En una entrevista concedida a Fox News, Markle va admetre que estava disposat a portar l’assumpte als tribunals «en un futur molt pròxim».

La salut de Thomas als seus 77 anys és delicada, i va admetre tindre por de no poder conéixer-los si deixa passar molt més temps. També va criticar als ducs de Sussex pel seu mal comportament amb la Casa Reial Anglesa: “Archie i Lili no són política. No són peons. No són part del joc. Són xiquets xicotets i també són membres de la reialesa. Tenen els mateixos drets que qualsevol altre membre de la Família Reial».

Durant esta entrevista, Thomas Markle va deixar molt clar que vol formar part de la vida dels seus nets, i va afirmar: “Sol·licitaré als tribunals de Califòrnia els drets per a veure als meus nets en un futur molt pròxim».

No és la primera vegada que Thomas Markle amenaça a la seua filla. De fet, ja ho va intentar el mes de juny passat, quan va afirmar en exclusiva per a una cadena de televisió australiana que trauria a la llum “tots els draps bruts de Meghan” si no li deixaven conéixer als seus nets.

 

Una relació complicada

 

Meghan i el seu pare han tingut una relació tibant des de les seues noces amb el príncep Harry, el 19 de maig de 2018 en la capella de St George de Windsor. Uns dies abans de l’enllaç, es va donar a conéixer que Thomas Markle no acudiria a la boda després de veure’s involucrat en una polèmica per realitzar al costat d’un paparazzi unes fotografies pactades.

En eixe moment va assegurar que no buscava perjudicar la seua filla o a la Família Reial, però un temps després va confessar estar profundament avergonyit d’haver participat en este muntatge.

Precisament per este motiu, Oprah Winfrey en la seua entrevista amb els ducs de Sussex li va preguntar a la dona de Harry si es va sentir «traïda» pel seu progenitor després de conéixer que estava treballant amb els tabloides

Meghan va contestar que «trobava difícil reconciliar-se amb ell». La relació es va tornar més tibant encara a mesura que Thomas ha continuat parlant amb reporters i paparazzi.

Però com el temps passa i la seua salut continua deteriorant-se, Thomas tem no poder conéixer a Archie, de dos anys, ni a Lilibet, que va nàixer el 4 de juny i té mes i mig.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.