Meghan Markle podria anar als tribunals si no canvia d’opinió

 

El pare de Meghan Markle no coneix als seus nets i ha amenaçat una vegada més a la seua filla i al príncep Harry de portar-los davant la justícia. Thomas Markle, de 77 anys, viu només a Mèxic i no pot suportar la idea de no poder veure als seus nets, Archie i Lilibet Mountbatten-Windsor, que viuen a poc més de 100 quilòmetres de la seua residència. En una entrevista concedida a Fox News, Markle va admetre que estava disposat a portar l’assumpte als tribunals «en un futur molt pròxim».

La salut de Thomas als seus 77 anys és delicada, i va admetre tindre por de no poder conéixer-los si deixa passar molt més temps. També va criticar als ducs de Sussex pel seu mal comportament amb la Casa Reial Anglesa: “Archie i Lili no són política. No són peons. No són part del joc. Són xiquets xicotets i també són membres de la reialesa. Tenen els mateixos drets que qualsevol altre membre de la Família Reial».

Durant esta entrevista, Thomas Markle va deixar molt clar que vol formar part de la vida dels seus nets, i va afirmar: “Sol·licitaré als tribunals de Califòrnia els drets per a veure als meus nets en un futur molt pròxim».

No és la primera vegada que Thomas Markle amenaça a la seua filla. De fet, ja ho va intentar el mes de juny passat, quan va afirmar en exclusiva per a una cadena de televisió australiana que trauria a la llum “tots els draps bruts de Meghan” si no li deixaven conéixer als seus nets.

 

Una relació complicada

 

Meghan i el seu pare han tingut una relació tibant des de les seues noces amb el príncep Harry, el 19 de maig de 2018 en la capella de St George de Windsor. Uns dies abans de l’enllaç, es va donar a conéixer que Thomas Markle no acudiria a la boda després de veure’s involucrat en una polèmica per realitzar al costat d’un paparazzi unes fotografies pactades.

En eixe moment va assegurar que no buscava perjudicar la seua filla o a la Família Reial, però un temps després va confessar estar profundament avergonyit d’haver participat en este muntatge.

Precisament per este motiu, Oprah Winfrey en la seua entrevista amb els ducs de Sussex li va preguntar a la dona de Harry si es va sentir «traïda» pel seu progenitor després de conéixer que estava treballant amb els tabloides

Meghan va contestar que «trobava difícil reconciliar-se amb ell». La relació es va tornar més tibant encara a mesura que Thomas ha continuat parlant amb reporters i paparazzi.

Però com el temps passa i la seua salut continua deteriorant-se, Thomas tem no poder conéixer a Archie, de dos anys, ni a Lilibet, que va nàixer el 4 de juny i té mes i mig.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.