10.4 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Meghan Markle podria anar als tribunals si no canvia d’opinió

 

El pare de Meghan Markle no coneix als seus nets i ha amenaçat una vegada més a la seua filla i al príncep Harry de portar-los davant la justícia. Thomas Markle, de 77 anys, viu només a Mèxic i no pot suportar la idea de no poder veure als seus nets, Archie i Lilibet Mountbatten-Windsor, que viuen a poc més de 100 quilòmetres de la seua residència. En una entrevista concedida a Fox News, Markle va admetre que estava disposat a portar l’assumpte als tribunals “en un futur molt pròxim”.

La salut de Thomas als seus 77 anys és delicada, i va admetre tindre por de no poder conéixer-los si deixa passar molt més temps. També va criticar als ducs de Sussex pel seu mal comportament amb la Casa Reial Anglesa: “Archie i Lili no són política. No són peons. No són part del joc. Són xiquets xicotets i també són membres de la reialesa. Tenen els mateixos drets que qualsevol altre membre de la Família Reial”.

Durant esta entrevista, Thomas Markle va deixar molt clar que vol formar part de la vida dels seus nets, i va afirmar: “Sol·licitaré als tribunals de Califòrnia els drets per a veure als meus nets en un futur molt pròxim”.

No és la primera vegada que Thomas Markle amenaça a la seua filla. De fet, ja ho va intentar el mes de juny passat, quan va afirmar en exclusiva per a una cadena de televisió australiana que trauria a la llum “tots els draps bruts de Meghan” si no li deixaven conéixer als seus nets.

 

Una relació complicada

 

Meghan i el seu pare han tingut una relació tibant des de les seues noces amb el príncep Harry, el 19 de maig de 2018 en la capella de St George de Windsor. Uns dies abans de l’enllaç, es va donar a conéixer que Thomas Markle no acudiria a la boda després de veure’s involucrat en una polèmica per realitzar al costat d’un paparazzi unes fotografies pactades.

En eixe moment va assegurar que no buscava perjudicar la seua filla o a la Família Reial, però un temps després va confessar estar profundament avergonyit d’haver participat en este muntatge.

Precisament per este motiu, Oprah Winfrey en la seua entrevista amb els ducs de Sussex li va preguntar a la dona de Harry si es va sentir “traïda” pel seu progenitor després de conéixer que estava treballant amb els tabloides

Meghan va contestar que “trobava difícil reconciliar-se amb ell”. La relació es va tornar més tibant encara a mesura que Thomas ha continuat parlant amb reporters i paparazzi.

Però com el temps passa i la seua salut continua deteriorant-se, Thomas tem no poder conéixer a Archie, de dos anys, ni a Lilibet, que va nàixer el 4 de juny i té mes i mig.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.