Els membres de la ‘Manada’ presumiren en un xat de fer un ‘Marta del Castillo’ amb la jove de Pozoblanco

Tocamientos en el coche a la joven inconsciente

Tocaments en el cotxe a la jove inconscient | laSexta

 

Mentre els cinc membres de ‘La Manada’, acusats de violar a una jove en els ‘Sanfermines, es troben en la presó a l’espera de sentència sorgeixen nous detalls de l’altre judici que els espera després de la pluja medíatica de Pamplona. El grup està implicat en una suposada violació en Pozoblanco, abans del polèmic cas dels Sanfermines, i que es van agafar a broma comparant-ho amb fer un ‘Marta del Castillo’.

‘El Prenda’, l’encarregat de gravar les imatges de l’abús de Pozoblanco

Durant aquests mesos han eixit les imatges que va gravar ‘El Prenda’, potser el membre del grup que més titulars ha donat durant el judici, de l’agressió sexual a una jove de 21 anys semi inconscient dins d’un vehicle a Còrdova.

 

En el cas estan implicats quatre dels cinc que estan ara a la presó i després de enregistrar les imatges les van compartir en el seu grup de Whatsapp on van fer esborronadors comentaris del que li acabaven de fer a la jove que van cridar ‘bella durmiente’ pel seu estat de semiinconsciència.

 

Tocamientos en el coche a la joven inconsciente

Tocaments en el cotxe a la jove inconscient | laSexta

 

Es rigueren de provocar un altre ‘Marta del Castillo’

Així doncs l’atestat policial ha arreplegat la conversa integra després de la presumpta agressió que indignarà a més d’un, ja que un dels seus amics compara l’agressió que estan cometent amb Marta del Castillo, el cos del qual i vida van desaparèixer a les mans de la seua parella prop del Guadalquivir.

Els esborronadors comentaris que arreplega l’atestat són els següents en els quals parlen del suposat ús de burundanga, cloroform, els tocaments que li han fet a la jove de 21 anys i també de la jove desapareguda a Sevilla:

(Conversa íntegra en Castellà)

— José Ángel.: (‘El Prenda envía el vídeo de la joven semiinconsciente)

— Anda, io, que aproveche

— Bukake?

—Jajajaja

—Madre mía

— Cloroformo?

— Jajaja

— Qué habilidad conduciendo con una mano y con otra cogiendo una teta atrás

— Señores, cómo acabó

— La pelea de ayer

— Yo vi al nota chorreando sangre

— Ángel B. F. (único procesado que no pertenecía al grupo de amigos que integraban el chat La Manada y el quinto acusado): Madremía que le echasteis a la chavala burundanga. Ke bueno

— Está muerta o que?

— Ángel B. F: Estaría en coma.

— Madre mía, os van a meter preso chavales, jajaja, Carman (José Ángel P.) ve un cuerpo humano inconsciente y ahí está el tío ya sea para robarle o para meterle mano jajaja

— Sabéis algo del Carman? Lo han cogío ya? O sigue suelto?

— Y qué le han hecho a la chavala, ¿la han tirado al río?

— Es otro caso Marta del Castillo niño jajaja Joselito el depredador sexual de las casitas.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.