20.8 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Els membres de la ‘Manada’ presumiren en un xat de fer un ‘Marta del Castillo’ amb la jove de Pozoblanco

Tocamientos en el coche a la joven inconsciente

Tocaments en el cotxe a la jove inconscient | laSexta

 

Mentre els cinc membres de ‘La Manada’, acusats de violar a una jove en els ‘Sanfermines, es troben en la presó a l’espera de sentència sorgeixen nous detalls de l’altre judici que els espera després de la pluja medíatica de Pamplona. El grup està implicat en una suposada violació en Pozoblanco, abans del polèmic cas dels Sanfermines, i que es van agafar a broma comparant-ho amb fer un ‘Marta del Castillo’.

‘El Prenda’, l’encarregat de gravar les imatges de l’abús de Pozoblanco

Durant aquests mesos han eixit les imatges que va gravar ‘El Prenda’, potser el membre del grup que més titulars ha donat durant el judici, de l’agressió sexual a una jove de 21 anys semi inconscient dins d’un vehicle a Còrdova.

 

En el cas estan implicats quatre dels cinc que estan ara a la presó i després de enregistrar les imatges les van compartir en el seu grup de Whatsapp on van fer esborronadors comentaris del que li acabaven de fer a la jove que van cridar ‘bella durmiente’ pel seu estat de semiinconsciència.

 

Tocamientos en el coche a la joven inconsciente

Tocaments en el cotxe a la jove inconscient | laSexta

 

Es rigueren de provocar un altre ‘Marta del Castillo’

Així doncs l’atestat policial ha arreplegat la conversa integra després de la presumpta agressió que indignarà a més d’un, ja que un dels seus amics compara l’agressió que estan cometent amb Marta del Castillo, el cos del qual i vida van desaparèixer a les mans de la seua parella prop del Guadalquivir.

Els esborronadors comentaris que arreplega l’atestat són els següents en els quals parlen del suposat ús de burundanga, cloroform, els tocaments que li han fet a la jove de 21 anys i també de la jove desapareguda a Sevilla:

(Conversa íntegra en Castellà)

— José Ángel.: (‘El Prenda envía el vídeo de la joven semiinconsciente)

— Anda, io, que aproveche

— Bukake?

—Jajajaja

—Madre mía

— Cloroformo?

— Jajaja

— Qué habilidad conduciendo con una mano y con otra cogiendo una teta atrás

— Señores, cómo acabó

— La pelea de ayer

— Yo vi al nota chorreando sangre

— Ángel B. F. (único procesado que no pertenecía al grupo de amigos que integraban el chat La Manada y el quinto acusado): Madremía que le echasteis a la chavala burundanga. Ke bueno

— Está muerta o que?

— Ángel B. F: Estaría en coma.

— Madre mía, os van a meter preso chavales, jajaja, Carman (José Ángel P.) ve un cuerpo humano inconsciente y ahí está el tío ya sea para robarle o para meterle mano jajaja

— Sabéis algo del Carman? Lo han cogío ya? O sigue suelto?

— Y qué le han hecho a la chavala, ¿la han tirado al río?

— Es otro caso Marta del Castillo niño jajaja Joselito el depredador sexual de las casitas.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.

La Generalitat informa la jutgessa d’Alacant d’ocupants no adjudicataris en vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La Generalitat ha traslladat al jutjat que investiga les VPP de la Platja de Sant Joan que hi ha empadronats que no van ser adjudicataris. L'encreuament de dades amb els visats ja està en mans de la magistrada.

Víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Representants d'associacions de víctimes han declarat en la comissió d'investigació de Les Corts i han lamentat la falta d'avisos i la descoordinació. Han demanat mesures per a evitar que un episodi similar torne a causar 230 víctimes i danys tan greus.

Camps presenta una enquesta pròpia que li situa com a millor opció per a la majoria absoluta del PP

Francisco Camps ha presentat un sondeig finançat per ell i realitzat per NC Report que li atorga avantatge sobre Juanfran Pérez Llorca i María José Catalá per a aconseguir la majoria absoluta. Amb eixes dades, ha exigit un congrés del PPCV abans d'estiu amb vot directe i ha cridat a frenar la fugida de vots a Vox

Pérez Llorca ha dit sobre Camps que als polítics els valora la ciutadania i ha reivindicat la seua gestió

Pérez Llorca ha remarcat el seu respecte a Francisco Camps i ha insistit que la valoració dels candidats recau en la ciutadania. Ha contraposat el debat intern a la seua agenda de gestió i ocupació.

Camps presenta una enquesta pròpia que ho situa com l’opció del PP per a la majoria absoluta

Francisco Camps ha presentat un sondeig pagat per ell que l'apunta com la millor via del PP cap a la majoria absoluta. Reclama un congrés immediat amb vot directe.