Un menor es despenja per la canonada de gas d’un edifici

Dos agents de la Policia Nacional han rescatat a València a un jove que es trobava enfilat a la canonada de gas d’un edifici, després de fugir d’ells quan van anar a identificar-lo per, presumptament, disparar perdigons als vianants des d’un terrat al costat d’altres quatre joves.

Els fets van ocórrer el divendres, sobre dos quarts d’onze de la nit, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudissen a un edifici del districte valencià d’Exposició, on diversos joves estaven apuntats al terrat pel qual sembla disparant amb una pistola de perdigons als qui caminaven pel carrer.

Ràpidament es va dirigir una patrulla policial de paisà fins al lloc, pujant fins al terrat de l’edifici i observant allí a cinc nois apuntats, identificant-se davant ells com a policies. Els joves, en adonar-se de la presència policial, van intentar fugir del lloc, sent interceptats pels agents, si bé un d’ells va propinar una forta empenta a un dels policies i se’n va pujar a la cornisa del terrat per a, seguidament, despenjar-se per la façana agarrada a una canonada de gas.

Rescatat des del balcó d’una dels habitatges

En un moment donat, el jove es va quedar bloquejat en un petit repeu, cridant, plorant i demanant auxili. Com que existia un perill imminent per a la seua vida, els agents van sol·licitar als habitants del pis més pròxim on es trobava el noi, accedir a l’interior. Una vegada al balcó de l’habitatge, un dels policies va treure mig cos per fora de la barana, subjectant-ho un altre agent per la cintura, aconseguint d’esta manera rescatar-lo, introduint-lo a l’interior de l’habitatge.

Els agents van identificar a tots els joves i, si bé no van trobar cap pistola de perdigons, sí que van localitzar diversos botellines de recàrrega d’aire comprimit, emprats per a esta mena d’arma.

Finalment, els policies van detenir al jove rescatat com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència. A més, van comprovar que es tractava d’un menor d’edat sobre el qual existia una ordre de cerca per haver-se escapolit d’un centre de tutela.

El detingut ha estat lliurat als seus tutors legals, reingressant en el centre de menors a l’efecte de protecció i acolliment, segons el que es disposa per Fiscalia de Menors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.