16.2 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

Un menor es despenja per la canonada de gas d’un edifici

Dos agents de la Policia Nacional han rescatat a València a un jove que es trobava enfilat a la canonada de gas d’un edifici, després de fugir d’ells quan van anar a identificar-lo per, presumptament, disparar perdigons als vianants des d’un terrat al costat d’altres quatre joves.

- Advertisement -Telegram València Diari

Els fets van ocórrer el divendres, sobre dos quarts d’onze de la nit, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudissen a un edifici del districte valencià d’Exposició, on diversos joves estaven apuntats al terrat pel qual sembla disparant amb una pistola de perdigons als qui caminaven pel carrer.

Ràpidament es va dirigir una patrulla policial de paisà fins al lloc, pujant fins al terrat de l’edifici i observant allí a cinc nois apuntats, identificant-se davant ells com a policies. Els joves, en adonar-se de la presència policial, van intentar fugir del lloc, sent interceptats pels agents, si bé un d’ells va propinar una forta empenta a un dels policies i se’n va pujar a la cornisa del terrat per a, seguidament, despenjar-se per la façana agarrada a una canonada de gas.

Rescatat des del balcó d’una dels habitatges

En un moment donat, el jove es va quedar bloquejat en un petit repeu, cridant, plorant i demanant auxili. Com que existia un perill imminent per a la seua vida, els agents van sol·licitar als habitants del pis més pròxim on es trobava el noi, accedir a l’interior. Una vegada al balcó de l’habitatge, un dels policies va treure mig cos per fora de la barana, subjectant-ho un altre agent per la cintura, aconseguint d’esta manera rescatar-lo, introduint-lo a l’interior de l’habitatge.

Els agents van identificar a tots els joves i, si bé no van trobar cap pistola de perdigons, sí que van localitzar diversos botellines de recàrrega d’aire comprimit, emprats per a esta mena d’arma.

Finalment, els policies van detenir al jove rescatat com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència. A més, van comprovar que es tractava d’un menor d’edat sobre el qual existia una ordre de cerca per haver-se escapolit d’un centre de tutela.

El detingut ha estat lliurat als seus tutors legals, reingressant en el centre de menors a l’efecte de protecció i acolliment, segons el que es disposa per Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana

Apagons y apagades

Leo Giménez és lingüista i en la columna d'esta setmana parla sobre si la forma correcta és apagó o apagada

Manuel Carrasco oferirà un gran concert a Castelló el 14 de juny

El reconegut cantant Manuel Carrasco introduirà el seu nou disc amb un espectacle al recinte de Fires i Mercats de Castelló, esperant atraure milers de seguidors i potenciar l'economia local.

Trump proposa incrementar impostos als més rics per finançar mesures fiscals

El president dels EUA, Donald Trump, planteja una pujada d'impostos per als més rics amb l'objectiu de finançar un nou paquet fiscal que inclou rebaixes per a les classes mitjanes i baixes.