Un menor es despenja per la canonada de gas d’un edifici

Dos agents de la Policia Nacional han rescatat a València a un jove que es trobava enfilat a la canonada de gas d’un edifici, després de fugir d’ells quan van anar a identificar-lo per, presumptament, disparar perdigons als vianants des d’un terrat al costat d’altres quatre joves.

Els fets van ocórrer el divendres, sobre dos quarts d’onze de la nit, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudissen a un edifici del districte valencià d’Exposició, on diversos joves estaven apuntats al terrat pel qual sembla disparant amb una pistola de perdigons als qui caminaven pel carrer.

Ràpidament es va dirigir una patrulla policial de paisà fins al lloc, pujant fins al terrat de l’edifici i observant allí a cinc nois apuntats, identificant-se davant ells com a policies. Els joves, en adonar-se de la presència policial, van intentar fugir del lloc, sent interceptats pels agents, si bé un d’ells va propinar una forta empenta a un dels policies i se’n va pujar a la cornisa del terrat per a, seguidament, despenjar-se per la façana agarrada a una canonada de gas.

Rescatat des del balcó d’una dels habitatges

En un moment donat, el jove es va quedar bloquejat en un petit repeu, cridant, plorant i demanant auxili. Com que existia un perill imminent per a la seua vida, els agents van sol·licitar als habitants del pis més pròxim on es trobava el noi, accedir a l’interior. Una vegada al balcó de l’habitatge, un dels policies va treure mig cos per fora de la barana, subjectant-ho un altre agent per la cintura, aconseguint d’esta manera rescatar-lo, introduint-lo a l’interior de l’habitatge.

Els agents van identificar a tots els joves i, si bé no van trobar cap pistola de perdigons, sí que van localitzar diversos botellines de recàrrega d’aire comprimit, emprats per a esta mena d’arma.

Finalment, els policies van detenir al jove rescatat com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència. A més, van comprovar que es tractava d’un menor d’edat sobre el qual existia una ordre de cerca per haver-se escapolit d’un centre de tutela.

El detingut ha estat lliurat als seus tutors legals, reingressant en el centre de menors a l’efecte de protecció i acolliment, segons el que es disposa per Fiscalia de Menors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.