Un menor es despenja per la canonada de gas d’un edifici

Dos agents de la Policia Nacional han rescatat a València a un jove que es trobava enfilat a la canonada de gas d’un edifici, després de fugir d’ells quan van anar a identificar-lo per, presumptament, disparar perdigons als vianants des d’un terrat al costat d’altres quatre joves.

Els fets van ocórrer el divendres, sobre dos quarts d’onze de la nit, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudissen a un edifici del districte valencià d’Exposició, on diversos joves estaven apuntats al terrat pel qual sembla disparant amb una pistola de perdigons als qui caminaven pel carrer.

Ràpidament es va dirigir una patrulla policial de paisà fins al lloc, pujant fins al terrat de l’edifici i observant allí a cinc nois apuntats, identificant-se davant ells com a policies. Els joves, en adonar-se de la presència policial, van intentar fugir del lloc, sent interceptats pels agents, si bé un d’ells va propinar una forta empenta a un dels policies i se’n va pujar a la cornisa del terrat per a, seguidament, despenjar-se per la façana agarrada a una canonada de gas.

Rescatat des del balcó d’una dels habitatges

En un moment donat, el jove es va quedar bloquejat en un petit repeu, cridant, plorant i demanant auxili. Com que existia un perill imminent per a la seua vida, els agents van sol·licitar als habitants del pis més pròxim on es trobava el noi, accedir a l’interior. Una vegada al balcó de l’habitatge, un dels policies va treure mig cos per fora de la barana, subjectant-ho un altre agent per la cintura, aconseguint d’esta manera rescatar-lo, introduint-lo a l’interior de l’habitatge.

Els agents van identificar a tots els joves i, si bé no van trobar cap pistola de perdigons, sí que van localitzar diversos botellines de recàrrega d’aire comprimit, emprats per a esta mena d’arma.

Finalment, els policies van detenir al jove rescatat com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència. A més, van comprovar que es tractava d’un menor d’edat sobre el qual existia una ordre de cerca per haver-se escapolit d’un centre de tutela.

El detingut ha estat lliurat als seus tutors legals, reingressant en el centre de menors a l’efecte de protecció i acolliment, segons el que es disposa per Fiscalia de Menors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.