Un menor detingut per incendiar una casa familiar a Carcaixent

La Guàrdia Civil de Carcaixent ha procedit a la detenció d'un home menor d'edat i nacionalitat espanyola per la seua suposada implicació en un incendi de l'habitatge de la seua família a Carcaixent.

  

La Guàrdia Civil d’este poble de la Ribera Alta va iniciar les recerques a fi de poder esclarir un incendi ocorregut en un domicili d'esta localitat i que va causar el desallotjament de diversos blocs adjacents, així com una gran alarma social.

  

Una vegada extingit, tant de la inspecció ocular com de les preses de manifestació practicades, es desprèn que l'incendi va ser provocat per un menor resident al domicili, el què pretenia acabar amb la vida dels seus familiars, la seua àvia i el seu tio.

Detingut també per maltractament en l'àmbit familiar  

Així mateix, de les preses de manifestació s'obté que tots dos són víctimes habituals de maltractaments per part del menor. 

  

Per això es va procedir a la detenció del menor per dos presumptes delictes d'homicidi dolós en grau de temptativa, delicte de maltractaments habituals en l'àmbit familiar, a més d'un delicte de maltractament d'animals domèstics, ja que en la inspecció ocular s'aprecien les condicions lamentables en les quals es trobaven un gos i un gat els quals moriren en l'incendi, i tots dos sense xip o identificació alguna. 

 

Les diligències han passat a la disposició de la Fiscalia de Menors de València.

 

Últimes notícies

Calatrava se’n va a l’Espanyol: traspàs rècord del Castelló per més de 5 milions

El CD Castellón ha venut el centrecampista Álex Calatrava a l’Espanyol per més de 5 milions d’euros, el major traspàs en 104 anys d’història del club.

Acabades les 17 obres d’emergència per la DANA al Júcar després d’una inversió de més de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha donat per tancades les 17 obres d’emergència per la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 220 milions d’euros i actuacions centrades sobretot a la província de València.

Les obres d’emergència per la dana del 2024 al Júcar queden acabades després d’una inversió de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha conclòs les 17 obres d’emergència per la dana del 29 d’octubre del 2024, amb més de 220 milions invertits sobretot a la província de València per reforçar la protecció davant futures inundacions.

Paiporta prova nous avisos d’emergència amb megafonia de llarg abast

L’Ajuntament de Paiporta ha provat un sistema de megafonia de llarg abast per a reforçar els avisos a la població en emergències i continua analitzant diferents tecnologies per a triar la més eficaç.

Deixa el mòbil en la casa on ha robat a Elx i trau a la llum el furt en telefonar per a recuperar-lo

Un home de 64 anys ha sigut detingut a Elx després de deixar-se el mòbil en una vivenda on havia robat i telefonar després per intentar recuperar-lo, la qual cosa ha permés a la Policia Nacional identificar-lo i localitzar part dels objectes sostrets.

Intervenen més de mil botelles del ‘gas de la risa’ quan anaven cap a Balears des de Dénia

La Guàrdia Civil ha intervingut 1.008 botelles d’òxid nitrós en una furgoneta que anava a embarcar al port de Dénia amb destinació a les Illes Balears. El valor de la càrrega supera els 35.000 euros i s’investiga l’origen del producte.

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.