Un menor detingut per incendiar una casa familiar a Carcaixent

La Guàrdia Civil de Carcaixent ha procedit a la detenció d'un home menor d'edat i nacionalitat espanyola per la seua suposada implicació en un incendi de l'habitatge de la seua família a Carcaixent.

  

La Guàrdia Civil d’este poble de la Ribera Alta va iniciar les recerques a fi de poder esclarir un incendi ocorregut en un domicili d'esta localitat i que va causar el desallotjament de diversos blocs adjacents, així com una gran alarma social.

  

Una vegada extingit, tant de la inspecció ocular com de les preses de manifestació practicades, es desprèn que l'incendi va ser provocat per un menor resident al domicili, el què pretenia acabar amb la vida dels seus familiars, la seua àvia i el seu tio.

Detingut també per maltractament en l'àmbit familiar  

Així mateix, de les preses de manifestació s'obté que tots dos són víctimes habituals de maltractaments per part del menor. 

  

Per això es va procedir a la detenció del menor per dos presumptes delictes d'homicidi dolós en grau de temptativa, delicte de maltractaments habituals en l'àmbit familiar, a més d'un delicte de maltractament d'animals domèstics, ja que en la inspecció ocular s'aprecien les condicions lamentables en les quals es trobaven un gos i un gat els quals moriren en l'incendi, i tots dos sense xip o identificació alguna. 

 

Les diligències han passat a la disposició de la Fiscalia de Menors de València.

 

Últimes notícies

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.

Carlos Romero confia a gaudir al màxim amb el seu perfil ofensiu al Villarreal

El lateral del Villarreal Carlos Romero ha celebrat el seu debut oficial després de dos anys cedit a l’Espanyol i ha assegurat que el seu perfil ofensiu encaixa amb l’estil de l’equip. El jugador ha valorat també la reacció del conjunt groguet en el camp del Racing de Santander, on ha remuntat un 2-0 en contra fins a empatar.

El Medusa de Cullera arreplega 185.000 assistents i posa data a l’edició del 2027

La dotzena edició del Festival Medusa de Cullera ha congregat prop de 185.000 persones, ha superat les previsions i ha confirmat ja les dates de la 13a edició, que se celebrarà del 12 al 16 d’agost de 2027.