Anuncios

Un menor detingut per incendiar una casa familiar a Carcaixent

La Guàrdia Civil de Carcaixent ha procedit a la detenció d'un home menor d'edat i nacionalitat espanyola per la seua suposada implicació en un incendi de l'habitatge de la seua família a Carcaixent.

  

La Guàrdia Civil d’este poble de la Ribera Alta va iniciar les recerques a fi de poder esclarir un incendi ocorregut en un domicili d'esta localitat i que va causar el desallotjament de diversos blocs adjacents, així com una gran alarma social.

  

Una vegada extingit, tant de la inspecció ocular com de les preses de manifestació practicades, es desprèn que l'incendi va ser provocat per un menor resident al domicili, el què pretenia acabar amb la vida dels seus familiars, la seua àvia i el seu tio.

Detingut també per maltractament en l'àmbit familiar  

Així mateix, de les preses de manifestació s'obté que tots dos són víctimes habituals de maltractaments per part del menor. 

  

Per això es va procedir a la detenció del menor per dos presumptes delictes d'homicidi dolós en grau de temptativa, delicte de maltractaments habituals en l'àmbit familiar, a més d'un delicte de maltractament d'animals domèstics, ja que en la inspecció ocular s'aprecien les condicions lamentables en les quals es trobaven un gos i un gat els quals moriren en l'incendi, i tots dos sense xip o identificació alguna. 

 

Les diligències han passat a la disposició de la Fiscalia de Menors de València.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El staycation impulsa l’ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins a fregar el 80% a l’abril

Els hotels de la Comunitat Valenciana tanquen la primera quinzena d'abril amb un 78,6% d'ocupació gràcies al staycation i a l'empenyiment del turisme britànic i internacional.

La cap de Protecció Civil assegura que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Delegació del Govern sosté que va intentar activar l'És-Alert a les 18.29 hores durant la dana, mentres la defensa de la exconsellera Pradas insistix que el text es va plantejar a les 19 hores.

Un gen clau en càncer de mama marca si les cèl·lules metastatizan o queden en repòs

Investigadors han identificat el gen Prrx1 com a regulador del potencial metastásico en càncer de mama, distingint entre cèl·lules capaces de disseminar-se i cèl·lules que romanen en letargia.

Pérez Llorca reivindica l’aposta del Consell pels servicis socials i la vivenda pública a Sant Joan

Juanfran Pérez Llorca subratlla a Sant Joan d'Alacant el compromís del Consell amb projectes socials, educatius, sanitaris, de vivenda pública i d'infraestructures per a millorar la qualitat de vida.

Morrissey presentarà a Barcelona i Madrid el seu nou disc Make-up is a lie al juliol

Morrissey presentarà el seu catorzé disc en solitari, Make-up is a lie, el 25 de juliol a Barcelona i el 29 de juliol a Madrid, dins del seu gira europea.

Tallada l’A-3 a Honrubia sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments activats.

Seattle Storm confirma que Awa Fam acaba la temporada amb València Basket i s’incorporarà tard

Seattle Storm confirma que Awa Fam completarà la temporada amb València Basket i s'unirà més tard a la pretemporada WNBA, on també arribaran amb retard Leo Fiebich i Raquel Carrera.

Barcelona i Reial Madrid reprenen la batalla per LaLiga després del colp europeu

Barcelona i Reial Madrid reprenen la seua mà a mà pel títol de LaLiga després de quedar fora de la Lliga de Campions, en una jornada marcada també per dols directes per Europa i per la permanència.