Un menor detingut per incendiar una casa familiar a Carcaixent

La Guàrdia Civil de Carcaixent ha procedit a la detenció d'un home menor d'edat i nacionalitat espanyola per la seua suposada implicació en un incendi de l'habitatge de la seua família a Carcaixent.

  

La Guàrdia Civil d’este poble de la Ribera Alta va iniciar les recerques a fi de poder esclarir un incendi ocorregut en un domicili d'esta localitat i que va causar el desallotjament de diversos blocs adjacents, així com una gran alarma social.

  

Una vegada extingit, tant de la inspecció ocular com de les preses de manifestació practicades, es desprèn que l'incendi va ser provocat per un menor resident al domicili, el què pretenia acabar amb la vida dels seus familiars, la seua àvia i el seu tio.

Detingut també per maltractament en l'àmbit familiar  

Així mateix, de les preses de manifestació s'obté que tots dos són víctimes habituals de maltractaments per part del menor. 

  

Per això es va procedir a la detenció del menor per dos presumptes delictes d'homicidi dolós en grau de temptativa, delicte de maltractaments habituals en l'àmbit familiar, a més d'un delicte de maltractament d'animals domèstics, ja que en la inspecció ocular s'aprecien les condicions lamentables en les quals es trobaven un gos i un gat els quals moriren en l'incendi, i tots dos sense xip o identificació alguna. 

 

Les diligències han passat a la disposició de la Fiscalia de Menors de València.

 

Anuncios

Últimes notícies

Avís groc per pluges intenses i tempestes a Castelló i Alacant

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora, tempestes, graníssol de dos centímetres i ratxes de vent molt forts a Castelló i Alacant.

Abril de 2026 va ser molt càlid i extremadament sec en la Comunitat Valenciana

Abril de 2026 va registrar en la Comunitat Valenciana una temperatura mitjana de 15,5 graus, 2,1 per damunt de l'habitual, i una pluja un 58% inferior a la mitjana climàtica.

Sanitat ordena retirar un lot de colònia per a bebés per una fallada en l’etiquetatge

Sanitat ha ordenat la retirada d'un lot de la colònia de bebés Suavinex Baby Cologne Memories per no advertir en l'etiqueta la presència de tres al·lergògens per damunt del límit legal.

El València afronta un altre final de Lliga pendent de certificar la permanència

El València arriba a les últimes quatre jornades de LaLiga encara sense la permanència assegurada, com ja va ocórrer en les temporades 2022-23 i 2024-25, quan només va sumar cinc i quatre punts en eixe tram.

Un de cada 20 alumnes mostra risc de dependència problemàtica de la IA en els seus estudis

Un estudi amb 1.905 adolescents detecta que el 4,7% de l'alumnat corre risc de desenrotllar una relació problemàtica amb la intel·ligència artificial generativa en l'àmbit educatiu.

Espanya afronta una setmana de temps inestable amb pluges, tempestes, neu i ambient més fresc

La primera setmana de maig arriba marcada per un ambient típicament primaveral, amb forts contrastos de pluja, tempestes, neu en muntanya i temperatures més fresques de l'habitual, sobretot en el nord i l'est peninsular.

El Vila-real i Marcelino posen fi a la seua segona etapa per discrepàncies en el projecte

Marcelino García Toral no seguirà en la banqueta del Vila-real la pròxima temporada després de no prosperar la renovació per discrepàncies en el projecte esportiu, malgrat haver encadenat dos classificacions històriques per a la Lliga de Campions.

Mercadona comença a construir a Palma el seu primer magatzem exclusiu per a venda en línia a Mallorca

Mercadona ha iniciat a Palma la construcció d'un magatzem exclusiu per a venda en línia, amb una inversió de 19,5 milions i més de 200 ocupacions previstes quan estiga operatiu en 2027.