Un menor detingut per incendiar una casa familiar a Carcaixent

La Guàrdia Civil de Carcaixent ha procedit a la detenció d'un home menor d'edat i nacionalitat espanyola per la seua suposada implicació en un incendi de l'habitatge de la seua família a Carcaixent.

  

La Guàrdia Civil d’este poble de la Ribera Alta va iniciar les recerques a fi de poder esclarir un incendi ocorregut en un domicili d'esta localitat i que va causar el desallotjament de diversos blocs adjacents, així com una gran alarma social.

  

Una vegada extingit, tant de la inspecció ocular com de les preses de manifestació practicades, es desprèn que l'incendi va ser provocat per un menor resident al domicili, el què pretenia acabar amb la vida dels seus familiars, la seua àvia i el seu tio.

Detingut també per maltractament en l'àmbit familiar  

Així mateix, de les preses de manifestació s'obté que tots dos són víctimes habituals de maltractaments per part del menor. 

  

Per això es va procedir a la detenció del menor per dos presumptes delictes d'homicidi dolós en grau de temptativa, delicte de maltractaments habituals en l'àmbit familiar, a més d'un delicte de maltractament d'animals domèstics, ja que en la inspecció ocular s'aprecien les condicions lamentables en les quals es trobaven un gos i un gat els quals moriren en l'incendi, i tots dos sense xip o identificació alguna. 

 

Les diligències han passat a la disposició de la Fiscalia de Menors de València.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.