14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Un menor mor asfixiat amb una cortina en un accident domèstic a Múrcia

Un xiquet de 10 anys ha mort en un accident domèstic en asfixiar-se amb una cortina de la seua casa a Caravaca de la Cruz (Múrcia), segons han informat fonts properes al cas. Pel que sembla, el xicotet es trobava al costat de la seua mare en el domicili.

  

  

Tal com ha arreplegat 'Levante', el xiquet es trobava jugant amb una cortina en la cuina i entorn de les 17,30 hores de la vesprada d'aquest divendres, la mare del xicotet es va percatar que havia deixat d'escoltar-lo jugar.

 

Quan va ser a veure com estava, es va trobar amb que el xicotet estava immòbil i tenia una cortina al voltant del seu coll. Espantada, va intentar reanimar-lo i va cridar a crits a uns veïns, que es van acostar al domicili i van alertar als serveis d'emergències.

Els  familiars del menor necessitaren ajuda psicològica 

Pel que sembla, a la seua arribada al domicili, situat en el carrer de Cervantes, els sanitaris van estar durant una hora i mitja intentant reanimar al menor amb maniobres de reanimació cardiopulmonar, sense èxit.

  

  

El cos del xicotet va romandre en el domicili fins que es va autoritzar l'aixecament del cadàver, que va ser traslladat fins a l'Institut de Medicina Legal de Múrcia per a practicar-li l'autòpsia.

  

  

D'altra banda, el Centre de Coordinació d'Emergències del govern murcià va donar avís a un equip de psicòlegs de la Creu Roja que es va encarregar d'atendre als familiars del menor mort.

 

Últimes notícies

Les exportacions valencianes pugen un 1,6% fins a novembre de 2025 i sumen 34.305 milions

En els onze primers mesos de 2025 les exportacions valencianes van créixer un 1,6%, fins a 34.305 milions. Va haver-hi un dèficit comercial mínim de 800.000 euros pel major augment de les importacions.

L’Hospital Doctor Balmis es consolida en trasplantaments amb 220 intervencions en 2025

L'Hospital Doctor Balmis d'Alacant ha sumat 220 trasplantaments en 2025 i s'ha afermat com a referent, amb forta col·laboració provincial i avanços tècnics.

L’Elx va deixar escapar per sexta vegada un resultat favorable en el tram final i ja són onze punts perduts

L'Elx va empatar 2-2 davant el Sevilla després d'un penal en el descompte i va tornar a perdre un avantatge en els últims minuts. Ja van sis partits i onze punts que se li han anat al final.

El cap del 112 assegura que el Cecopi no li va demanar informació durant la DANA

El responsable operatiu del 112 ha declarat que el Cecopi no li va sol·licitar dades més enllà d'una reunió amb Salomé Pradas a les 14.00. També ha descrit un col·lapse del servici pel volum de crides.

Momoven entra en el Mundial de Moto2 amb equip propi i nou projecte esportiu

La startup valenciana ha fet un pas avant i s'integra com a soci principal del Momoven Idrofoglia RW Racing Team, tancant l'etapa prèvia com Finetwork XTI MIR Racing Team.

Espanya farà història amb 20 esportistes en els Jocs d’Hivern de Milà-Cortina

Espanya acudirà a Milà-Cortina 2026 amb 20 esportistes, igualant la xifra de Sotxi 2014. Hi haurà debuts en patinatge de velocitat i esquí de muntanya.

El cozy crime s’aferma a Espanya amb Marina Sanmartín: la ficció criminal és incombustible

Marina Sanmartín publica 'La doble desaparició d'Abril del Pi' i consolida l'arribada del cozy crime al mercat espanyol. La novel·la homenatja a Agatha Christie i alterna una llibreria madrilenya amb la València dels 90, amb picades d'ullet generacionals i to lúdic.

La Policia Local d’Elx ha intervingut cinc galls per presumpte maltractament i possible ús en baralles

La Policia Local d'Elx ha intervingut cinc galls en un control en Maitino per presumpte maltractament i possible ús en baralles. Un presentava la cresta mutilada.