Un menor mor asfixiat amb una cortina en un accident domèstic a Múrcia

Un xiquet de 10 anys ha mort en un accident domèstic en asfixiar-se amb una cortina de la seua casa a Caravaca de la Cruz (Múrcia), segons han informat fonts properes al cas. Pel que sembla, el xicotet es trobava al costat de la seua mare en el domicili.

  

  

Tal com ha arreplegat 'Levante', el xiquet es trobava jugant amb una cortina en la cuina i entorn de les 17,30 hores de la vesprada d'aquest divendres, la mare del xicotet es va percatar que havia deixat d'escoltar-lo jugar.

 

Quan va ser a veure com estava, es va trobar amb que el xicotet estava immòbil i tenia una cortina al voltant del seu coll. Espantada, va intentar reanimar-lo i va cridar a crits a uns veïns, que es van acostar al domicili i van alertar als serveis d'emergències.

Els  familiars del menor necessitaren ajuda psicològica 

Pel que sembla, a la seua arribada al domicili, situat en el carrer de Cervantes, els sanitaris van estar durant una hora i mitja intentant reanimar al menor amb maniobres de reanimació cardiopulmonar, sense èxit.

  

  

El cos del xicotet va romandre en el domicili fins que es va autoritzar l'aixecament del cadàver, que va ser traslladat fins a l'Institut de Medicina Legal de Múrcia per a practicar-li l'autòpsia.

  

  

D'altra banda, el Centre de Coordinació d'Emergències del govern murcià va donar avís a un equip de psicòlegs de la Creu Roja que es va encarregar d'atendre als familiars del menor mort.

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.