Un menor mor asfixiat amb una cortina en un accident domèstic a Múrcia

Un xiquet de 10 anys ha mort en un accident domèstic en asfixiar-se amb una cortina de la seua casa a Caravaca de la Cruz (Múrcia), segons han informat fonts properes al cas. Pel que sembla, el xicotet es trobava al costat de la seua mare en el domicili.

  

  

Tal com ha arreplegat 'Levante', el xiquet es trobava jugant amb una cortina en la cuina i entorn de les 17,30 hores de la vesprada d'aquest divendres, la mare del xicotet es va percatar que havia deixat d'escoltar-lo jugar.

 

Quan va ser a veure com estava, es va trobar amb que el xicotet estava immòbil i tenia una cortina al voltant del seu coll. Espantada, va intentar reanimar-lo i va cridar a crits a uns veïns, que es van acostar al domicili i van alertar als serveis d'emergències.

Els  familiars del menor necessitaren ajuda psicològica 

Pel que sembla, a la seua arribada al domicili, situat en el carrer de Cervantes, els sanitaris van estar durant una hora i mitja intentant reanimar al menor amb maniobres de reanimació cardiopulmonar, sense èxit.

  

  

El cos del xicotet va romandre en el domicili fins que es va autoritzar l'aixecament del cadàver, que va ser traslladat fins a l'Institut de Medicina Legal de Múrcia per a practicar-li l'autòpsia.

  

  

D'altra banda, el Centre de Coordinació d'Emergències del govern murcià va donar avís a un equip de psicòlegs de la Creu Roja que es va encarregar d'atendre als familiars del menor mort.

 

Últimes notícies

València afronta fins a 39 graus en l’inici de la quarta ona de calor

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per calor extrema a la província de València, amb màximes previstes de fins a 39 graus en l’interior sud.

Eray Cömert s’acomiada del València amb una emotiva carta als aficionats

El central suís Eray Cömert s’ha acomiadat del València CF amb una carta emotiva en què admet que sempre va voler triomfar en Mestalla i agraïx el suport de l’afició en una etapa que definix com a meravellosa.

Els científics demanen analitzar primer els sòls cremats abans d’actuar-hi

Especialistes en sòls advertixen que, un colp extingit l’incendi, la prioritat és avaluar l’estat del terreny cremat abans de reforestar o aplicar mesures. Alerten que intervencions precipitades poden causar més dany que benefici.

El dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó es bolca a frenar l’avanç cap a la serra d’Espadà

Els equips d’extinció concentren hui els treballs entre Tales i Alcudia de Veo per evitar que el foc arribe al parc natural de la serra d’Espadà. La població desallotjada de la Vall d’Uixó ha pogut tornar a casa en un operatiu coordinat.

Fi del confinament a la Vall d’Uixó per l’incendi forestal

La Generalitat ha alçat este dimarts el confinament de la Vall d'Uixó decretat per l'incendi forestal, encara actiu, que va obligar a evacuar unes 16.000 persones en una vintena de municipis i a confinar també Onda i Betxí. Les restriccions de mobilitat es mantenen en la resta de localitats afectades almenys fins a les 23.59 hores d'este dimarts.

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.
FILMOTECA D'ESTIU