Un menor mor asfixiat amb una cortina en un accident domèstic a Múrcia

Un xiquet de 10 anys ha mort en un accident domèstic en asfixiar-se amb una cortina de la seua casa a Caravaca de la Cruz (Múrcia), segons han informat fonts properes al cas. Pel que sembla, el xicotet es trobava al costat de la seua mare en el domicili.

  

  

Tal com ha arreplegat 'Levante', el xiquet es trobava jugant amb una cortina en la cuina i entorn de les 17,30 hores de la vesprada d'aquest divendres, la mare del xicotet es va percatar que havia deixat d'escoltar-lo jugar.

 

Quan va ser a veure com estava, es va trobar amb que el xicotet estava immòbil i tenia una cortina al voltant del seu coll. Espantada, va intentar reanimar-lo i va cridar a crits a uns veïns, que es van acostar al domicili i van alertar als serveis d'emergències.

Els  familiars del menor necessitaren ajuda psicològica 

Pel que sembla, a la seua arribada al domicili, situat en el carrer de Cervantes, els sanitaris van estar durant una hora i mitja intentant reanimar al menor amb maniobres de reanimació cardiopulmonar, sense èxit.

  

  

El cos del xicotet va romandre en el domicili fins que es va autoritzar l'aixecament del cadàver, que va ser traslladat fins a l'Institut de Medicina Legal de Múrcia per a practicar-li l'autòpsia.

  

  

D'altra banda, el Centre de Coordinació d'Emergències del govern murcià va donar avís a un equip de psicòlegs de la Creu Roja que es va encarregar d'atendre als familiars del menor mort.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.