Detingut un menor per tràfic de drogues a Albalat dels Sorells

Dins el Pla Operatiu de Resposta Policial al Trànsit Minorista i Consum de Drogues a Zones, Llocs i Locals d’Oci i Diversió de la Guàrdia Civil i en el marc de l’operació “GASCO”, la Guàrdia Civil de Massamagrell ha detingut dos persones de 16 i 19 anys per un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues).

El matí del dia 22 de novembre passat, agents de la Guàrdia Civil de Massamagrell, van identificar dos persones que vigilaven un vehicle. Els joves no van saber donar una explicació coherent per les seues accions.

Van manifestar que el vehicle no era de la seua propietat i per tant una rotunda negativa a obrir-lo. Els investigadors van visualitzar, al seient del darrere, el que semblava una xicoteta bosseta de suposada cocaïna.

La Guàrdia Civil va realitzar les gestions pertinents per conéixer el propietari del vehicle, i aquest és el pare d’un dels joves.

Uns minuts després, el propietari del vehicle es va desplaçar al lloc dels fets, va obrir les portes del vehicle perquè els agents el pogueren registrar i com a resultat van trobar, a l’interior d’una bossa d’esports, 1,300 quilograms de cocaïna juntament amb una bàscula de pesatge.

A més, també hi havia un plànol de la ciutat de València en què figuraven una sèrie de llocs específics i hores assenyalades.

Finalment, la Guàrdia Civil de Massamagrell ha detingut dos persones de 16 i 19 anys, i de nacionalitat espanyola, per un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues).

Les diligències han passat a disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Montcada i s’ha decretat l’ingrés a la presó de la persona gran.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.