Detingut un menor per tràfic de drogues a Albalat dels Sorells

Dins el Pla Operatiu de Resposta Policial al Trànsit Minorista i Consum de Drogues a Zones, Llocs i Locals d’Oci i Diversió de la Guàrdia Civil i en el marc de l’operació “GASCO”, la Guàrdia Civil de Massamagrell ha detingut dos persones de 16 i 19 anys per un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues).

El matí del dia 22 de novembre passat, agents de la Guàrdia Civil de Massamagrell, van identificar dos persones que vigilaven un vehicle. Els joves no van saber donar una explicació coherent per les seues accions.

Van manifestar que el vehicle no era de la seua propietat i per tant una rotunda negativa a obrir-lo. Els investigadors van visualitzar, al seient del darrere, el que semblava una xicoteta bosseta de suposada cocaïna.

La Guàrdia Civil va realitzar les gestions pertinents per conéixer el propietari del vehicle, i aquest és el pare d’un dels joves.

Uns minuts després, el propietari del vehicle es va desplaçar al lloc dels fets, va obrir les portes del vehicle perquè els agents el pogueren registrar i com a resultat van trobar, a l’interior d’una bossa d’esports, 1,300 quilograms de cocaïna juntament amb una bàscula de pesatge.

A més, també hi havia un plànol de la ciutat de València en què figuraven una sèrie de llocs específics i hores assenyalades.

Finalment, la Guàrdia Civil de Massamagrell ha detingut dos persones de 16 i 19 anys, i de nacionalitat espanyola, per un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues).

Les diligències han passat a disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Montcada i s’ha decretat l’ingrés a la presó de la persona gran.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.