Detingut un menor per tràfic de drogues a Albalat dels Sorells

Dins el Pla Operatiu de Resposta Policial al Trànsit Minorista i Consum de Drogues a Zones, Llocs i Locals d’Oci i Diversió de la Guàrdia Civil i en el marc de l’operació “GASCO”, la Guàrdia Civil de Massamagrell ha detingut dos persones de 16 i 19 anys per un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues).

El matí del dia 22 de novembre passat, agents de la Guàrdia Civil de Massamagrell, van identificar dos persones que vigilaven un vehicle. Els joves no van saber donar una explicació coherent per les seues accions.

Van manifestar que el vehicle no era de la seua propietat i per tant una rotunda negativa a obrir-lo. Els investigadors van visualitzar, al seient del darrere, el que semblava una xicoteta bosseta de suposada cocaïna.

La Guàrdia Civil va realitzar les gestions pertinents per conéixer el propietari del vehicle, i aquest és el pare d’un dels joves.

Uns minuts després, el propietari del vehicle es va desplaçar al lloc dels fets, va obrir les portes del vehicle perquè els agents el pogueren registrar i com a resultat van trobar, a l’interior d’una bossa d’esports, 1,300 quilograms de cocaïna juntament amb una bàscula de pesatge.

A més, també hi havia un plànol de la ciutat de València en què figuraven una sèrie de llocs específics i hores assenyalades.

Finalment, la Guàrdia Civil de Massamagrell ha detingut dos persones de 16 i 19 anys, i de nacionalitat espanyola, per un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues).

Les diligències han passat a disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Montcada i s’ha decretat l’ingrés a la presó de la persona gran.

Últimes notícies

El Valencia Basket corona la Lliga Endesa amb un joc de 100 punts i récord anotador

El Valencia Basket ha conquistat la Lliga Endesa amb un estil ofensiu desbocat: ha superat els 100 punts en 29 dels 91 partits disputats, amb un ritme alt, molt triple i una defensa agressiva que han marcat la seua identitat.

El Valencia presenta la temporada a Mestalla amb el Trofeu Taronja contra el Newcastle

El Valencia disputarà la 54a edició del Trofeu Taronja contra el Newcastle United FC el dissabte 8 d’agost a les 21.00 hores a Mestalla, en l’últim amistós abans de l’inici de Lliga.

Any històric per al Valencia Basket: primer club que aconseguix la Lliga ACB i la Lliga Femenina el mateix any

El Valencia Basket s'ha convertit en el primer club que guanya en una mateixa temporada la Lliga ACB i la Lliga Femenina, un doblet que completa amb la Supercopa masculina i la Copa de la Reina.

Més autobusos de l’EMT per a cobrir el tall de Metrovalència entre Alameda i Marítim

EMT València reforça des d'este dijous les línies 4, 31, 32, 81, 92 i 93 per a compensar el tall de les línies 5 i 7 de Metrovalència entre Alameda i Marítim, unes obres que s'allargaran fins al 30 d'agost.

El valencià i les altres llengües espanyoles, com a llengües de l’Estat

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reivindica més drets lingüístics, més protecció legal per al valencià i un model de llengua menys elitista i més connectat amb l’ús real dels valencianoparlants

Castelló rep 211 milions addicionals per a impulsar la producció d’hidrogen verd

L’IDAE ha aprovat reasignar fins a 211 milions del programa europeu IPCEI Hy2USE a nous projectes d’hidrogen verd a la refineria de Castelló, liderats per bp i Iberdrola, que preveuen la major planta operativa d’Espanya en 2026.

Desmantellada a València una banda que va estafar quasi 3 milions amb l’estafa del fill en apurs

La Policia Nacional ha desarticulat una organització criminal assentada a la província de València que ha estafat quasi 3 milions d’euros a unes 500 víctimes de tot Espanya amb l’estafa del fill en apurs. L’operació, amb deu detinguts a València i Eivissa, ha permés descobrir una estructura molt especialitzada que blanquejava els beneficis amb lloguer de vehicles de luxe.

Nou detinguts a València i Saragossa per un entramat de tràfic amb 11 quilos de cocaïna

La Policia Nacional ha desarticulat una presumpta organització de tràfic de cocaïna entre València i Saragossa, amb nou detinguts i més d’11 quilos de droga intervinguts.