Detingut un menor per tràfic de drogues a Albalat dels Sorells

Dins el Pla Operatiu de Resposta Policial al Trànsit Minorista i Consum de Drogues a Zones, Llocs i Locals d’Oci i Diversió de la Guàrdia Civil i en el marc de l’operació “GASCO”, la Guàrdia Civil de Massamagrell ha detingut dos persones de 16 i 19 anys per un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues).

El matí del dia 22 de novembre passat, agents de la Guàrdia Civil de Massamagrell, van identificar dos persones que vigilaven un vehicle. Els joves no van saber donar una explicació coherent per les seues accions.

Van manifestar que el vehicle no era de la seua propietat i per tant una rotunda negativa a obrir-lo. Els investigadors van visualitzar, al seient del darrere, el que semblava una xicoteta bosseta de suposada cocaïna.

La Guàrdia Civil va realitzar les gestions pertinents per conéixer el propietari del vehicle, i aquest és el pare d’un dels joves.

Uns minuts després, el propietari del vehicle es va desplaçar al lloc dels fets, va obrir les portes del vehicle perquè els agents el pogueren registrar i com a resultat van trobar, a l’interior d’una bossa d’esports, 1,300 quilograms de cocaïna juntament amb una bàscula de pesatge.

A més, també hi havia un plànol de la ciutat de València en què figuraven una sèrie de llocs específics i hores assenyalades.

Finalment, la Guàrdia Civil de Massamagrell ha detingut dos persones de 16 i 19 anys, i de nacionalitat espanyola, per un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues).

Les diligències han passat a disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Montcada i s’ha decretat l’ingrés a la presó de la persona gran.

Últimes notícies

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.

Propietaris de Les Naus defenen davant la jutgessa que complien els requisits per a comprar els pisos

Huit propietaris investigats del residencial Les Naus, a la platja de Sant Joan dAlacant, asseguren davant la jutgessa que reunien les condicions per a accedir als habitatges. Les declaracions posen el focus en la interpretació de la unitat de convivència i en labast real dels ingressos que shi havien de declarar.