Detingut un menor per tràfic de drogues a Albalat dels Sorells

Dins el Pla Operatiu de Resposta Policial al Trànsit Minorista i Consum de Drogues a Zones, Llocs i Locals d’Oci i Diversió de la Guàrdia Civil i en el marc de l’operació “GASCO”, la Guàrdia Civil de Massamagrell ha detingut dos persones de 16 i 19 anys per un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues).

El matí del dia 22 de novembre passat, agents de la Guàrdia Civil de Massamagrell, van identificar dos persones que vigilaven un vehicle. Els joves no van saber donar una explicació coherent per les seues accions.

Van manifestar que el vehicle no era de la seua propietat i per tant una rotunda negativa a obrir-lo. Els investigadors van visualitzar, al seient del darrere, el que semblava una xicoteta bosseta de suposada cocaïna.

La Guàrdia Civil va realitzar les gestions pertinents per conéixer el propietari del vehicle, i aquest és el pare d’un dels joves.

Uns minuts després, el propietari del vehicle es va desplaçar al lloc dels fets, va obrir les portes del vehicle perquè els agents el pogueren registrar i com a resultat van trobar, a l’interior d’una bossa d’esports, 1,300 quilograms de cocaïna juntament amb una bàscula de pesatge.

A més, també hi havia un plànol de la ciutat de València en què figuraven una sèrie de llocs específics i hores assenyalades.

Finalment, la Guàrdia Civil de Massamagrell ha detingut dos persones de 16 i 19 anys, i de nacionalitat espanyola, per un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues).

Les diligències han passat a disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Montcada i s’ha decretat l’ingrés a la presó de la persona gran.

Últimes notícies

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.
FILMOTECA D'ESTIU