15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Detinguda una menor a València per agredir dos dones transsexuals

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una menor de 16 anys, com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència agreujat per motius d’odi i un delicte lleu de lesions, després al parer insultar dos dones transsexuals, així com, al costat d’altres persones, agredir-i sostreure’ls algunes de les seues pertinences.

Els fets van passar el passat dos d’octubre, cap a la una de la matinada, a la plaça Hondures de València. Segons han pogut saber els agents, dos dones transsexuals s’haurien acostat a un grup de persones per demanar-los gots per beure. L’ara detinguda els hauria respost que marxaren i els hauria intentat cremar amb una cigarreta, mentre presumptament els proferia insults transfòbics”.

Els investigadors han descobert que, tot seguit, la menor al costat d’altres persones amb les quals es trobava, hauria agredit a les dos dones, sent arrossegades per terra i provocant diverses contusions en braços i cames. A més, pel que sembla, també els van sostreure un telèfon mòbil i una bossa amb documentació personal.

Després de diverses gestions per part dels agents, estos han localitzat a la sospitosa, que ha estat detinguda este matí com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència agreujat per motius d’odi i un delicte lleu de lesions, donant compte de tot això a Fiscalia de Menors, que ha decretat que la menor siga lliurada als seus tutors legals, un cop escoltada en declaració. Es continuen les investigacions per al total esclariment dels fets.

Últimes notícies

Pape Gueye es reincorpora el dijous al Vila-real i podria ser titular davant el Reial Madrid

Marcelino comptarà des del dijous amb Pape Gueye després de proclamar-se campió de la Copa d'Àfrica amb un gol seu. La sanció de Comesaña obri l'opció que siga titular davant el Reial Madrid.

La Comunitat Valenciana concentra l’11% de les vivendes okupadas en venda en Idealista

Idealista ha informat d'una alça del 4,6% en tres mesos fins a 24.058 vivendes okupadas en venda. La Comunitat Valenciana reunix l'11%, tercera després de Catalunya i Andalusia.

Sarabia qualifica el Llevant – Elx com un dol especial, bonic i important

Eder Sarabia va subratllar el pes anímic i competitiu del derbi davant el Llevant i va demanar manejar la pressió. Va avisar d'un rival molt motivat des de l'arribada de Luis Castro.

Sis atesos per fum després de l’incendi d’una vivenda a Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum després d'un incendi en un primer pis del carrer Sant Pau. Cinc han sigut traslladades a l'Hospital Doctor Balmis.

L’ex secretari de Presidència nega haver informat a Mazón d’un possible confinament per la DANA

Cayetano García ha negat davant la jutgessa haver informat a Carlos Mazón de la consulta sobre un possible confinament durant la DANA de 2024. La causa ha incorporat un informe de l'Advocacia que va avalar la viabilitat jurídica d'eixa mesura i ha revelat versions contradictòries amb l'entorn de Salomé Pradas.

Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026

L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.

Pérez Llorca ressalta les dades ‘magnífiques’ del turisme en les tres províncies valencianes

Pérez Llorca ha qualificat de 'magnífics' els resultats turístics de Castelló, València i Alacant en l'últim any. Ha defés una presència 'positiva' en Fitur per a reforçar l'oferta provincial.

Sanitat no detecta reutilització de catèters a l’Hospital del Vinalopó i avisa de mesures

El conseller Marciano Gómez ha assegurat que la inspecció urgent a l'Hospital del Vinalopó no ha trobat proves de reutilització de catèters. Si afloren irregularitats, promet actuar amb 'amb contundència'.