15.8 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Detinguda una menor a València per agredir dos dones transsexuals

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una menor de 16 anys, com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència agreujat per motius d’odi i un delicte lleu de lesions, després al parer insultar dos dones transsexuals, així com, al costat d’altres persones, agredir-i sostreure’ls algunes de les seues pertinences.

Els fets van passar el passat dos d’octubre, cap a la una de la matinada, a la plaça Hondures de València. Segons han pogut saber els agents, dos dones transsexuals s’haurien acostat a un grup de persones per demanar-los gots per beure. L’ara detinguda els hauria respost que marxaren i els hauria intentat cremar amb una cigarreta, mentre presumptament els proferia insults transfòbics”.

Els investigadors han descobert que, tot seguit, la menor al costat d’altres persones amb les quals es trobava, hauria agredit a les dos dones, sent arrossegades per terra i provocant diverses contusions en braços i cames. A més, pel que sembla, també els van sostreure un telèfon mòbil i una bossa amb documentació personal.

Després de diverses gestions per part dels agents, estos han localitzat a la sospitosa, que ha estat detinguda este matí com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència agreujat per motius d’odi i un delicte lleu de lesions, donant compte de tot això a Fiscalia de Menors, que ha decretat que la menor siga lliurada als seus tutors legals, un cop escoltada en declaració. Es continuen les investigacions per al total esclariment dels fets.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.