Detinguda una menor a València per agredir dos dones transsexuals

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una menor de 16 anys, com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència agreujat per motius d’odi i un delicte lleu de lesions, després al parer insultar dos dones transsexuals, així com, al costat d’altres persones, agredir-i sostreure’ls algunes de les seues pertinences.

Els fets van passar el passat dos d’octubre, cap a la una de la matinada, a la plaça Hondures de València. Segons han pogut saber els agents, dos dones transsexuals s’haurien acostat a un grup de persones per demanar-los gots per beure. L’ara detinguda els hauria respost que marxaren i els hauria intentat cremar amb una cigarreta, mentre presumptament els proferia insults transfòbics”.

Els investigadors han descobert que, tot seguit, la menor al costat d’altres persones amb les quals es trobava, hauria agredit a les dos dones, sent arrossegades per terra i provocant diverses contusions en braços i cames. A més, pel que sembla, també els van sostreure un telèfon mòbil i una bossa amb documentació personal.

Després de diverses gestions per part dels agents, estos han localitzat a la sospitosa, que ha estat detinguda este matí com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència agreujat per motius d’odi i un delicte lleu de lesions, donant compte de tot això a Fiscalia de Menors, que ha decretat que la menor siga lliurada als seus tutors legals, un cop escoltada en declaració. Es continuen les investigacions per al total esclariment dels fets.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.