Més de 200 conductors jutjats en gener per delictes contra la seguretat viària a la Comunitat Valenciana

Durant el mes de gener passat, l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil a la Comunitat Valenciana va posar a disposició judicial com a presumptes autors de delictes contra la seguretat viària, un total de 209 conductors: 59 per conduir sense permís o llicència, 135 per fer-ho sota els efectes de begudes alcohòliques, 7 per conducció temerària, 1 per abandó del punt de l’accident, 2 per excés de velocitat i 5 per conduir amb presència de drogues en l’organisme.

Per províncies, en la de València es va actuar contra 28 conductors per mancar de permís o llicència, 73 per conduir sota els efectes de l’alcohol, 2 per conducció temerària i 2 per conduir amb presència de drogues en l’organisme.

En la de Castelló, es va actuar contra 5 conductors per mancar de permís o llicència, 15 conductors per conduir sota els efectes de l’alcohol, 1 per conduir amb presència de drogues en l’organisme i 1 per conducció temerària.

Finalment, a la província d’Alacant, 26 per mancar de permís o llicència, 47 per conduir sota els efectes de l’alcohol, 4 per conducció temerària, 2 per excés de velocitat i 1 per conduir amb drogues en l’organisme.

Últimes notícies

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.

El PPCV reclama a Sánchez que pague el deute de dependència amb la Comunitat

El PPCV ha exigit al Govern de Pedro Sánchez que abone més de 4.000 milions d’euros que, segons el partit, deu a la Comunitat Valenciana en matèria de dependència, i que complisca el compromís de finançar el 50% del sistema.

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.

Els esforços contra el foc es concentren a Tírig després de controlar l’incendi de Culla

Un total de 200 efectius terrestres i 17 mitjans aeris treballen hui als incendis de Tírig i Serra d’en Galceran, després de donar per controlat el foc de Culla i extingit el de Salzadella.

Aras de los Olmos es prepara per multiplicar per dotze la població pel dia de l’eclipsi solar

Aras de los Olmos, amb uns 400 habitants, es prepara per rebre fins a 5.000 persones per a veure l’eclipsi solar, amb mesures de seguretat especials i restriccions d’accessos. La Generalitat establirà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis i tancarà diversos parcs naturals.
FILMOTECA D'ESTIU