Més de 200 conductors jutjats en gener per delictes contra la seguretat viària a la Comunitat Valenciana

Durant el mes de gener passat, l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil a la Comunitat Valenciana va posar a disposició judicial com a presumptes autors de delictes contra la seguretat viària, un total de 209 conductors: 59 per conduir sense permís o llicència, 135 per fer-ho sota els efectes de begudes alcohòliques, 7 per conducció temerària, 1 per abandó del punt de l’accident, 2 per excés de velocitat i 5 per conduir amb presència de drogues en l’organisme.

Per províncies, en la de València es va actuar contra 28 conductors per mancar de permís o llicència, 73 per conduir sota els efectes de l’alcohol, 2 per conducció temerària i 2 per conduir amb presència de drogues en l’organisme.

En la de Castelló, es va actuar contra 5 conductors per mancar de permís o llicència, 15 conductors per conduir sota els efectes de l’alcohol, 1 per conduir amb presència de drogues en l’organisme i 1 per conducció temerària.

Finalment, a la província d’Alacant, 26 per mancar de permís o llicència, 47 per conduir sota els efectes de l’alcohol, 4 per conducció temerària, 2 per excés de velocitat i 1 per conduir amb drogues en l’organisme.

Últimes notícies

Dos de cada tres bars i restaurants valencians facturen menys per la calor i els macroesdeveniments

El 67 % dels locals dhostaleria valenciana ha vist baixar els seus ingressos este estiu per la calor extrema, la contenció del gasto i la coincidència amb macroesdeveniments. El client local sha consolidat com a principal suport del sector i la majoria de negocis no ha contractat reforços.

Kepler-Karst releva l’advocat de Salomé Pradas en la causa de la DANA

El despatx Kepler-Karst ha substituït l’advocat Eduardo de Urbano pel penalista Pedro Colina, que passa a assumir la defensa de Salomé Pradas en la causa de la DANA que s’instrueix a Catarroja.

Veïns del Marítim organitzen un sopar a la fresca per plantar cara a la massificació turística

Associacions veïnals dels barris marítims de València convoquen un sopar a la fresca multitudinari per denunciar la mercantilització dels espais públics i reivindicar que la platja i els barris continuen sent dels veïns.

Bernabé acusa Feijóo de traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa Alberto Núñez Feijóo de voler traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta, igual que amb la DANA que va afectar la província de València. Bernabé reclama lleialtat institucional i que es deixen de costat les estratègies partidistes davant situacions catastròfiques.

Catalá crida a defensar la sobirania nacional després dels altercats de Ceuta

María José Catalá ha reclamat defensar la sobirania nacional i la integritat territorial arran dels altercats d este estiu a Ceuta i ha confirmat que participarà en la concentració convocada a València. La dirigeix especialment als ceutins residents en la ciutat, que considera que han de ser els protagonistes.

La base Alinghi es transforma en el nou centre de Marina d’Empreses per a mil emprenedors

La Marina de València estrena el renovat edifici Alinghi com a nou centre de Marina d’Empreses, amb 7.600 metres quadrats i capacitat per a 1.000 persones, finançat amb 25 milions d’euros del patrimoni de Juan Roig.

Cada volta hi ha més famílies de Casa Caridad vivint en habitacions de lloguer

Quatre de cada deu famílies que han demanat plaça per al curs 2026-2027 a les escoles infantils de Casa Caridad viuen en habitacions llogades, quasi el doble que en el procés anterior. L’informe també alerta de la falta de xarxa familiar, l’atur femení i la precarietat laboral i residencial.

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.