Miguel Àngel, desaparegut des de fa una setmana, va ser vist per última volta en el Montgó en Xàbia

Continua la busca de Miguel Àngel Gilabert, l’home que va desaparéixer el passat dimarts, 10 de desembre, fa ja una setmana en Gata de Gorgos, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). El desaparegut, de 51 anys, va patir fa un any un accident laboral que li ha deixat seqüeles neuronals.

 

Segons avança ‘Levante-EMV’, ara la busca s’ha ampliat a les localitats d’Ondara, la Xara, Pedreguer, Jesús Pobre i, especialment, Dénia, en les urbanitzacions del Montgó, ja que va ser en esta muntanya, tot i que per la banda de Xàbia, a on el van vore per última volta.

 

Segons ha afirmat una parella d’estrangers, a qui les forces de seguretat han cregut totalment, es van creuar amb Miguel Àngel la nit del passat dijous prop de l’ermita del Pòpul. Tot i que el van saludar, ell no va contestar i va seguir la seua marxa amb el cap baix. 

 

Este cap de setmana, per tant, la busca s’ha centrat en el Montgó. Els bombers han pentinat la zona amb drons; la Guàrdia Civil, amb helicòpters; i també ho han fet els especialistes del Greim (Grup de muntanya).

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Espí gaudix d’una primera setmana de pretemporada intensa i amb victòria del Llevant

El davanter Carlos Espí ha tancat la primera setmana de pretemporada del Llevant amb bones sensacions, molta faena i un gol en el triomf per 2-1 contra el Leganés a Buñol.

El PSPV acusa Catalá de paralitzar la reconstrucció de les pedanies afectades per la dana

El PSPV ha reclamat a l'alcaldessa María José Catalá que recupere el diàleg amb el CLER València i el veïnat i accelere les obres de reconstrucció de les pedanies afectades per la dana abans de la tardor.

València tramita 5.465 llicències per a noves vivendes en només tres anys

L’Ajuntament de València ha concedit 5.465 llicències per a vivendes de nova planta en tres anys, un 58 % més que abans, i quasi quintuplica les autoritzades en el mateix període de 2023.

Aemet activa avís groc per fins a 38 °C a l’interior sud de València dilluns de vesprada

Aemet ha activat per a dilluns un avís groc a l’interior de València per temperatures de fins a 38 graus entre les 13 i les 21 hores.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda en la Comunitat es doblen fins als 60 milions

L’IVF ha ampliat fins als 60 milions d’euros el programa de garanties per a la compra de la primera vivenda en la Comunitat Valenciana després d’esgotar en sis mesos els 30 milions inicials.

Metrovalencia guanya més de huit milions de viatges en juny i consolida la recuperació

Metrovalencia ha registrat en juny 8.152.077 desplaçaments, un 8,12 % més que en 2025, quan part de la xarxa estava tallada per la DANA. En conjunt, FGV ha sumat més de 10 milions de viatges entre Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda es doblen fins als 60 milions a la Comunitat Valenciana

L’Institut Valencià de Finances ha duplicat fins als 60 milions la dotació del Programa de Garanties per a la compra de vivenda, després d’esgotar en sis mesos els 30 milions inicials. La mesura permetrà continuar atenent sobretot joves que busquen finançament quasi total per a la seua primera vivenda.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda es doblen fins als 60 milions a la Comunitat

L’IVF ha duplicat fins als 60 milions d’euros la dotació del Programa de Garanties per a la compra de vivenda, després d’esgotar en sis mesos els primers 30 milions i aprovar més de 1.400 avals en 2026.