Miguel Àngel, desaparegut des de fa una setmana, va ser vist per última volta en el Montgó en Xàbia

Continua la busca de Miguel Àngel Gilabert, l’home que va desaparéixer el passat dimarts, 10 de desembre, fa ja una setmana en Gata de Gorgos, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). El desaparegut, de 51 anys, va patir fa un any un accident laboral que li ha deixat seqüeles neuronals.

 

Segons avança ‘Levante-EMV’, ara la busca s’ha ampliat a les localitats d’Ondara, la Xara, Pedreguer, Jesús Pobre i, especialment, Dénia, en les urbanitzacions del Montgó, ja que va ser en esta muntanya, tot i que per la banda de Xàbia, a on el van vore per última volta.

 

Segons ha afirmat una parella d’estrangers, a qui les forces de seguretat han cregut totalment, es van creuar amb Miguel Àngel la nit del passat dijous prop de l’ermita del Pòpul. Tot i que el van saludar, ell no va contestar i va seguir la seua marxa amb el cap baix. 

 

Este cap de setmana, per tant, la busca s’ha centrat en el Montgó. Els bombers han pentinat la zona amb drons; la Guàrdia Civil, amb helicòpters; i també ho han fet els especialistes del Greim (Grup de muntanya).

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.