Miguel Àngel, desaparegut des de fa una setmana, va ser vist per última volta en el Montgó en Xàbia

Continua la busca de Miguel Àngel Gilabert, l’home que va desaparéixer el passat dimarts, 10 de desembre, fa ja una setmana en Gata de Gorgos, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). El desaparegut, de 51 anys, va patir fa un any un accident laboral que li ha deixat seqüeles neuronals.

 

Segons avança ‘Levante-EMV’, ara la busca s’ha ampliat a les localitats d’Ondara, la Xara, Pedreguer, Jesús Pobre i, especialment, Dénia, en les urbanitzacions del Montgó, ja que va ser en esta muntanya, tot i que per la banda de Xàbia, a on el van vore per última volta.

 

Segons ha afirmat una parella d’estrangers, a qui les forces de seguretat han cregut totalment, es van creuar amb Miguel Àngel la nit del passat dijous prop de l’ermita del Pòpul. Tot i que el van saludar, ell no va contestar i va seguir la seua marxa amb el cap baix. 

 

Este cap de setmana, per tant, la busca s’ha centrat en el Montgó. Els bombers han pentinat la zona amb drons; la Guàrdia Civil, amb helicòpters; i també ho han fet els especialistes del Greim (Grup de muntanya).

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.