Miguel Àngel, desaparegut des de fa una setmana, va ser vist per última volta en el Montgó en Xàbia

Ejemplo de shortcode con estilo
Continua la busca de Miguel Àngel Gilabert, l’home que va desaparéixer el passat dimarts, 10 de desembre, fa ja una setmana en Gata de Gorgos, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). El desaparegut, de 51 anys, va patir fa un any un accident laboral que li ha deixat seqüeles neuronals.   Segons avança […]

Continua la busca de Miguel Àngel Gilabert, l’home que va desaparéixer el passat dimarts, 10 de desembre, fa ja una setmana en Gata de Gorgos, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). El desaparegut, de 51 anys, va patir fa un any un accident laboral que li ha deixat seqüeles neuronals.

 

Segons avança ‘Levante-EMV’, ara la busca s’ha ampliat a les localitats d’Ondara, la Xara, Pedreguer, Jesús Pobre i, especialment, Dénia, en les urbanitzacions del Montgó, ja que va ser en esta muntanya, tot i que per la banda de Xàbia, a on el van vore per última volta.

 

Segons ha afirmat una parella d’estrangers, a qui les forces de seguretat han cregut totalment, es van creuar amb Miguel Àngel la nit del passat dijous prop de l’ermita del Pòpul. Tot i que el van saludar, ell no va contestar i va seguir la seua marxa amb el cap baix. 

 

Este cap de setmana, per tant, la busca s’ha centrat en el Montgó. Els bombers han pentinat la zona amb drons; la Guàrdia Civil, amb helicòpters; i també ho han fet els especialistes del Greim (Grup de muntanya).

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fixades les noves declaracions de cinc alcaldes per la gestió de la DANA a València

El jutjat que investiga la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024 ha programat per a novembre i desembre les declaracions de cinc alcaldes de l’Horta i de la comissaria cap de la Unitat Adscrita, com a testimonis. En la mateixa causa continuen investigats l’exconsellera Salomé Pradas i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso.

Josep Puerto demana fe en l’estil del Valencia Basket i intensitat fins al minut 40

El capità del Valencia Basket, Josep Puerto, reclama ser fidels a l’estil de joc i mantindre la intensitat durant tot el partit davant el Maccabi, després de la dolorosa remuntada patida contra l’Olympiacos al Roig Arena.

Elda acull les primeres jornades internacionals de mares escriptores

Elda celebrarà dissabte les primeres Jornades Internacionals de Madres Escritoras, que uniran creació literària i maternitat amb autores de diversos països.

El Museu Sorolla estrena ampliació i inicia la rehabilitació de la casa original

El Museu Sorolla ha obert al públic el nou edifici d’ampliació, amb més de 2.000 metres quadrats, i ha iniciat la rehabilitació integral de la casa i els jardins originals del pintor a Madrid.

L’alcalde de Cullera assegura que Mazón no li va parlar de la DANA en la telefonada

Jordi Mayor ha declarat que Carlos Mazón li va telefonar el 29 d’octubre però, segons ell, sense informar-lo de la DANA. L’alcalde defensa que Cullera va activar mesures preventives pròpies i que no va rebre avisos del Centre de Coordinació d’Emergències.

Canvi brusc d’oratge: dana amb pluges fortes i desplom tèrmic el cap de setmana

Després de dies de calor anòmala, una dana arribarà a partir de dissabte amb pluges intenses sobretot a l’àrea mediterrània i Balears i amb una baixada generalitzada de les temperatures.

La presidència valenciana de l’Aliança de l’Automoció europea posarà el focus en la competitivitat

La Comunitat Valenciana assumirà en 2027 la presidència de l’Aliança de Regions amb Indústria d’Automoció i defensa a Brussel·les una transició verda que no comprometa la seua capacitat industrial. Ruth Merino ha remarcat la importància de la competitivitat, la formació i l’accés a finançament per a reforçar el paper de les empreses i pimes valencianes.

La Generalitat completa 32 de les 41 obres urgents en barrancs estatals

La Conselleria d Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca ha conclòs 32 de les 41 actuacions d emergència en barrancs de competència estatal per a reduir el risc d inundacions com les de la dana de 2024, mentres critica la inacció del Govern central.