El Ministeri de Sanitat retira el formatge Reblochon del mercat després de l’aparició de set casos d’E.Coli

Imagen de archivo de queso Reblochon

Imagen d’arxiu del fomartge Reblochon | València Diari

 

Com a conseqüència de l’aparició de set casos d’intoxicació alimentària en xiquets per E.coli, el Ministeri de Sanitat ha ordenat retirar tots els productes de formatge Reblochon. D’aquesta manera, els establiments espanyols no podran comercialitzar el làctic elaborat amb llet crua.

  

  

El sistema d’alerta ràpida per a aliments i pinsos, RASFF, ha informat, mitjançant la xarxa d’alerta sanitària europea, de l’existència d’aquests casos. Així, l’Agència Espanyola de Consum, Seguretat Alimentària i Nutrició Aecosan), dependent de Sanitat, ha pogut conèixer la situació.

  

  

Com a conseqüència, Grup Carrefour està retirant, per precaució, tots els productes relacionats amb el lot qüestionat. Així, es va advertir que el mateix era distribuït en els establiments de la multinacional francesa localitzats a Espanya, Ceuta i Andorra.

 

Carrefour

Imatge d’arxiu de Carrefour | València Diari

 

Espanya retira del mercat el formatge Reblochon

Davant aquesta situació, una nota de premsa emesa per la mateixa Aecosan ha informat de la situació, especificant que cap dels set casos ha sigut registrat a Espanya, però han vist necessari prendre mesures precautorias abans de lamentar algun incident.

  

  

Així, el formatge Reblochon produït a França no podrà ser comercialitzat, retirant-se del mercat els lots que comencen per 8CR, amb nombre d’autorització sanitària FR 74096050. Fabricant: Fromageries Chabert Mallieres. 710 Rte Du Val de Fier. Vallieres 74150. França A.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.