El Ministeri de Sanitat retira el formatge Reblochon del mercat després de l’aparició de set casos d’E.Coli

Imagen de archivo de queso Reblochon

Imagen d’arxiu del fomartge Reblochon | València Diari

 

Com a conseqüència de l’aparició de set casos d’intoxicació alimentària en xiquets per E.coli, el Ministeri de Sanitat ha ordenat retirar tots els productes de formatge Reblochon. D’aquesta manera, els establiments espanyols no podran comercialitzar el làctic elaborat amb llet crua.

  

  

El sistema d’alerta ràpida per a aliments i pinsos, RASFF, ha informat, mitjançant la xarxa d’alerta sanitària europea, de l’existència d’aquests casos. Així, l’Agència Espanyola de Consum, Seguretat Alimentària i Nutrició Aecosan), dependent de Sanitat, ha pogut conèixer la situació.

  

  

Com a conseqüència, Grup Carrefour està retirant, per precaució, tots els productes relacionats amb el lot qüestionat. Així, es va advertir que el mateix era distribuït en els establiments de la multinacional francesa localitzats a Espanya, Ceuta i Andorra.

 

Carrefour

Imatge d’arxiu de Carrefour | València Diari

 

Espanya retira del mercat el formatge Reblochon

Davant aquesta situació, una nota de premsa emesa per la mateixa Aecosan ha informat de la situació, especificant que cap dels set casos ha sigut registrat a Espanya, però han vist necessari prendre mesures precautorias abans de lamentar algun incident.

  

  

Així, el formatge Reblochon produït a França no podrà ser comercialitzat, retirant-se del mercat els lots que comencen per 8CR, amb nombre d’autorització sanitària FR 74096050. Fabricant: Fromageries Chabert Mallieres. 710 Rte Du Val de Fier. Vallieres 74150. França A.

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.