Momifica a la seua mare de 89 anys per a continuar cobrant les seues ajudes socials

El cos d’una anciana morta des de fa més d’un any i momificada en un subterrani pel seu fill, que volia continuar cobrant les ajudes socials d’ella, va ser descobert en el Tirol, va indicar el dijous la policia austríaca.
«Les investigacions van revelar que esta dona, de 89 anys, va morir el juny de 2020 i l’home, de 66 anys, va conservar el seu cos per a continuar beneficiant-se de les ajudes», van explicar les forces de seguretat en un comunicat.

El sospitós, que vivia amb la seua mare prop d’Innsbruck (Àustria), va reconéixer durant la seua detenció que havia congelat el cos per a assegurar-se que no faria olor de mort i després va absorbir els fluids corporals amb benes.

«Després va cobrir el cos amb arena per a gats i finalment el cadàver va quedar momificat», va detallar a la cadena de televisió pública ORF l’agent Helmut Cufler, cap de la unitat policial especialitzada en fraus en prestacions socials.

Quan el seu germà visitava el domicili i li preguntava per la seua mare, que patia demència abans de morir i comptava amb poques persones més enllà dels seus fills, el sospitós li responia que l’havien ingressada en un hospital.

Les ajudes es percebien a través d’un xec postal i quan un nou carter va demanar veure a la beneficiària, el seu fill es va negar. Això li va fer sospitar i va denunciar els fets. Finalment, van trobar la mòmia el dissabte passat.

La policia acusa el sospitós d’un delicte de frau d’ajudes de l’Estat i d’encobriment d’un cadàver.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.