Momifica a la seua mare de 89 anys per a continuar cobrant les seues ajudes socials

El cos d’una anciana morta des de fa més d’un any i momificada en un subterrani pel seu fill, que volia continuar cobrant les ajudes socials d’ella, va ser descobert en el Tirol, va indicar el dijous la policia austríaca.
«Les investigacions van revelar que esta dona, de 89 anys, va morir el juny de 2020 i l’home, de 66 anys, va conservar el seu cos per a continuar beneficiant-se de les ajudes», van explicar les forces de seguretat en un comunicat.

El sospitós, que vivia amb la seua mare prop d’Innsbruck (Àustria), va reconéixer durant la seua detenció que havia congelat el cos per a assegurar-se que no faria olor de mort i després va absorbir els fluids corporals amb benes.

«Després va cobrir el cos amb arena per a gats i finalment el cadàver va quedar momificat», va detallar a la cadena de televisió pública ORF l’agent Helmut Cufler, cap de la unitat policial especialitzada en fraus en prestacions socials.

Quan el seu germà visitava el domicili i li preguntava per la seua mare, que patia demència abans de morir i comptava amb poques persones més enllà dels seus fills, el sospitós li responia que l’havien ingressada en un hospital.

Les ajudes es percebien a través d’un xec postal i quan un nou carter va demanar veure a la beneficiària, el seu fill es va negar. Això li va fer sospitar i va denunciar els fets. Finalment, van trobar la mòmia el dissabte passat.

La policia acusa el sospitós d’un delicte de frau d’ajudes de l’Estat i d’encobriment d’un cadàver.

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.