Un monitor detingut per agredir sexualment a una xiqueta de 14 anys en Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Pozuelo de Alarcón (Madrid) a un monitor deportiu per presumptes abusos sexuals a una xiqueta de 14 anys a la que, a demés, va coaccionar posteriorment a través del mòbil, uns fets que es van produir en  Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant).

 

Les investigacions van començar després de la denúncia interposada per la mare de la menor, en la que manifestava que la seua filla havia patit tocaments quan practicava cable esquí durant el mes d’agost passat, en la localitat alacantina, ha informat la Direcció General de la Policia en una nota.

 

La mare va denunciar també que el monitor va coaccionar posteriorment a la xiqueta a través del telèfon mòbil amb l’objectiu que li enviara fotografies de contingut sexual. Després de diferents gestions, els agents van identificar a l’autor dels fets i la detenció, per un presumpte delicte d’abús sexual, es va dur a terme en la localitat de Pozuelo de Alarcón.

 

Els agents van intervindre el dispositiu mòbil de l’arrestat per a la seua anàlisi, davant de la possibilitat que puga contindre més enregistraments relacionats amb els fets denunciats o amb altres possibles víctimes.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.