Un monitor detingut per agredir sexualment a una xiqueta de 14 anys en Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Pozuelo de Alarcón (Madrid) a un monitor deportiu per presumptes abusos sexuals a una xiqueta de 14 anys a la que, a demés, va coaccionar posteriorment a través del mòbil, uns fets que es van produir en  Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant).

 

Les investigacions van començar després de la denúncia interposada per la mare de la menor, en la que manifestava que la seua filla havia patit tocaments quan practicava cable esquí durant el mes d’agost passat, en la localitat alacantina, ha informat la Direcció General de la Policia en una nota.

 

La mare va denunciar també que el monitor va coaccionar posteriorment a la xiqueta a través del telèfon mòbil amb l’objectiu que li enviara fotografies de contingut sexual. Després de diferents gestions, els agents van identificar a l’autor dels fets i la detenció, per un presumpte delicte d’abús sexual, es va dur a terme en la localitat de Pozuelo de Alarcón.

 

Els agents van intervindre el dispositiu mòbil de l’arrestat per a la seua anàlisi, davant de la possibilitat que puga contindre més enregistraments relacionats amb els fets denunciats o amb altres possibles víctimes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Puente veu inacceptable que Catalá es desmarque del tall de Rodalia en les mascletaes

Puente ha enlletgit a Catalá que es desmarque de la limitació de Rodalia a l'Estació del Nord durant les mascletaes. Sosté que la mesura va partir de l'Ajuntament i va estar avalada per informes de seguretat.

Espanya lidera la major batuda global contra el trànsit de residus: 127.149 tones confiscades i 337 detinguts

L'operació internacional 'Custos Viridis', liderada per la Guàrdia Civil i coordinada per Europol, ha confiscat 127.149 tones i ha deixat 337 detinguts. El dispositiu ha implicat 71 països i ha destapat un negoci d'alt benefici amb penes baixes i llacunes de control.

Elx construirà un tanc de tempestes de 7 milions de litres per a reduir inundacions

Elx construirà un tanc de tempestes de set milions de litres per a mitigar les inundacions del barranc de Sant Antón. L'obra, de 4 milions, es licitarà després de l'estiu i durarà entre 12 i 14 mesos.

Catalá demana respecte a Puente i Bernabé en plena polèmica per la Rodalia en Falles

Renfe ha decidit que els Rodalia no arriben a l'Estació del Nord entre les 13 i 15 h del 13 al 19 de març per les mascletaes, amb parada a Albal. La mesura ha deslligat encreuaments polítics: Catalá ha demanat respecte, la Generalitat ha criticat al Ministeri, el PSPV ha acusat l'alcaldessa i Compromís ha proposat control d'aforament.

La creació d’empreses va créixer un 20,1% al gener en la Comunitat Valenciana: 1.535 noves societats

La Comunitat Valenciana va registrar al gener 1.535 noves societats, un 20,1% més interanual i per damunt de la mitjana nacional. Espanya va sumar 11.623 altes, el millor gener des de 2008.

La Magdalena arranca amb ocupació hotelera del 98% i un 90% de reserves en hostaleria

El primer balanç municipal de la Magdalena confirma una arrancada amb hotels quasi complets els caps de setmana i alta demanda en restauració, amb normalitat i poques incidències. Neteja i seguretat, reforçades per a sostindre l'afluència i agilitzar la resposta.

Falles de València 2026: temps estable, vent fluix i temperatures fresques

La setmana gran apunta a estabilitat i absència de pluges. Es preveuen màximes de 16-18 °C i mínimes de 6-8 °C; el dissabte augmentarà la nuvolositat i el diumenge baixaran les temperatures.

La falla municipal de València coronarà els seus 27 metres amb un piromusical el dijous

Dijous que ve, la instal·lació de la rematada de la falla municipal aconseguirà els 27 metres i se sincronitzarà amb un piromusical exclusiu a les 21 hores.