14 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Un monitor detingut per agredir sexualment a una xiqueta de 14 anys en Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Pozuelo de Alarcón (Madrid) a un monitor deportiu per presumptes abusos sexuals a una xiqueta de 14 anys a la que, a demés, va coaccionar posteriorment a través del mòbil, uns fets que es van produir en  Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant).

 

Les investigacions van començar després de la denúncia interposada per la mare de la menor, en la que manifestava que la seua filla havia patit tocaments quan practicava cable esquí durant el mes d’agost passat, en la localitat alacantina, ha informat la Direcció General de la Policia en una nota.

 

La mare va denunciar també que el monitor va coaccionar posteriorment a la xiqueta a través del telèfon mòbil amb l’objectiu que li enviara fotografies de contingut sexual. Després de diferents gestions, els agents van identificar a l’autor dels fets i la detenció, per un presumpte delicte d’abús sexual, es va dur a terme en la localitat de Pozuelo de Alarcón.

 

Els agents van intervindre el dispositiu mòbil de l’arrestat per a la seua anàlisi, davant de la possibilitat que puga contindre més enregistraments relacionats amb els fets denunciats o amb altres possibles víctimes.

Últimes notícies

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.