Un monitor detingut per agredir sexualment a una xiqueta de 14 anys en Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Pozuelo de Alarcón (Madrid) a un monitor deportiu per presumptes abusos sexuals a una xiqueta de 14 anys a la que, a demés, va coaccionar posteriorment a través del mòbil, uns fets que es van produir en  Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant).

 

Les investigacions van començar després de la denúncia interposada per la mare de la menor, en la que manifestava que la seua filla havia patit tocaments quan practicava cable esquí durant el mes d’agost passat, en la localitat alacantina, ha informat la Direcció General de la Policia en una nota.

 

La mare va denunciar també que el monitor va coaccionar posteriorment a la xiqueta a través del telèfon mòbil amb l’objectiu que li enviara fotografies de contingut sexual. Després de diferents gestions, els agents van identificar a l’autor dels fets i la detenció, per un presumpte delicte d’abús sexual, es va dur a terme en la localitat de Pozuelo de Alarcón.

 

Els agents van intervindre el dispositiu mòbil de l’arrestat per a la seua anàlisi, davant de la possibilitat que puga contindre més enregistraments relacionats amb els fets denunciats o amb altres possibles víctimes.

Últimes notícies

El Roig Arena dona avantatge al València Basket davant el Joventut en les semifinals

València Basket i Asisa Joventut s’enfronten des d’este dimecres en unes semifinals de Lliga Endesa al millor de cinc partits, marcades fins ara pel factor pista. Els tres duels d’esta temporada s’han resolt amb victòria de l’equip que jugava en el seu pavelló.

Els municipis afectats per la dana reclamen més flexibilitat fiscal al Consell

Els secretaris, interventors i tresorers de l’Administració local han demanat a la Generalitat flexibilitzar les regles fiscals als municipis afectats per la dana i reduir càrregues burocràtiques per a facilitar la reconstrucció.

Cau al Prat de València amb 3,5 quilos d’heroïna amagats dins la maleta

La Policia Nacional ha detingut al aeroport de València un home de 48 anys que portava més de tres quilos i mig d’heroïna amagats en carpetes i caixes de sabó dins la seua maleta.

Nous tractaments epigenètics aconseguixen revertir part del dany per cirrosi en ratolins

Un estudi liderat per la UMH d’Elx ha demostrat en ratolins que diversos compostos epigenètics recuperen la proteïna protectora LSECtin, reduïxen la inflamació hepàtica i limiten la fibrosi associada a la cirrosi. Els resultats obrin una nova via de tractament per a futures teràpies contra les malalties hepàtiques cròniques.

Així és l’última campanya d’abonaments a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El Valencia CF ha llançat la campanya d’abonaments 2026-27, l’última a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla, amb preus congelats però menys descompte per als accionistes i un anunci que recorre més de cent anys d’història valencianista.

València restaurarà el monument a les víctimes de l’accident de metro per al 20é aniversari

L’Ajuntament de València ha adjudicat per 8.002 euros la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, per a tindre’l restaurat abans del 20é aniversari el pròxim 3 de juliol.

La jutgessa de la DANA dona una nova oportunitat a Mazón per a entregar els seus missatges

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de València ha tornat a requerir a l’expresident Carlos Mazón que entregue voluntàriament els seus registres de telefonades i missatges del dia de les riuades, després d’acceptar-se la seua personació en la causa.

Toni Pérez es posa a la faena per als objectius econòmics d’Ineca fins a 2031

El president de la Diputació d’Alacant, Toni Pérez, ha assumit els objectius econòmics marcats per Ineca fins a 2031 i ha promés posar-se ‘a la faena’ per millorar el creixement, la productivitat i la governança a la província.