Un monitor detingut per agredir sexualment a una xiqueta de 14 anys en Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Pozuelo de Alarcón (Madrid) a un monitor deportiu per presumptes abusos sexuals a una xiqueta de 14 anys a la que, a demés, va coaccionar posteriorment a través del mòbil, uns fets que es van produir en  Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant).

 

Les investigacions van començar després de la denúncia interposada per la mare de la menor, en la que manifestava que la seua filla havia patit tocaments quan practicava cable esquí durant el mes d’agost passat, en la localitat alacantina, ha informat la Direcció General de la Policia en una nota.

 

La mare va denunciar també que el monitor va coaccionar posteriorment a la xiqueta a través del telèfon mòbil amb l’objectiu que li enviara fotografies de contingut sexual. Després de diferents gestions, els agents van identificar a l’autor dels fets i la detenció, per un presumpte delicte d’abús sexual, es va dur a terme en la localitat de Pozuelo de Alarcón.

 

Els agents van intervindre el dispositiu mòbil de l’arrestat per a la seua anàlisi, davant de la possibilitat que puga contindre més enregistraments relacionats amb els fets denunciats o amb altres possibles víctimes.

Últimes notícies

Awa Fam deixa el València Basket per a fer el salt a la WNBA sense haver sigut encara dominant

La pivot alacantina Awa Fam s'acomiada del València Basket i del bàsquet europeu per a iniciar la seua carrera en la WNBA i en la nova lliga privada Project B després de dos anys de creixement sense arribar encara a ser dominant.

Víctor Chust deixa clar el pla de l’Elx: anar a Girona per la victòria

Víctor Chust assegura que l'Elx no eixirà a especular davant el Girona malgrat que li n'hi ha prou amb empatar per a aconseguir la permanència. El central aposta per un partit jugat com una final, amb màxima intensitat fins al final.

Matías Moreno promet que el Llevant ho donarà tot per la permanència

El defensa argentí del Llevant, Matías Moreno, agraïx el suport de l'afició després del triomf davant el Mallorca i assegura que l'equip es deixarà la vida davant el Betis per a certificar la permanència en LaLiga.

Detingut a Alacant per un any d’assetjament a la seua exparella amb pintades sexuals en el cotxe

La Policia Nacional ha detingut a Cocentaina a un home de 47 anys acusat d'un any d'assetjament a la seua exparella mitjançant pintades sexuals en el seu cotxe i notes vexatòries en el seu entorn personal i laboral, que van obligar la víctima a rebre atenció psicològica.

Detingut un home per 14 robatoris en vivendes de Peníscola a les quals accedia per la terrassa

La Guàrdia Civil deté a un home de 43 anys acusat de 14 robatoris amb força en vivendes de Peníscola, on presumptament entrava fracturant la porta de la terrassa.

Detinguts dos hòmens i un menor a Almassora per portar droga oculta en un cotxe

La Guàrdia Civil arresta a Almassora a dos adults i un menor després de localitzar haixix, marihuana i diners en efectiu ocults en el cotxe en el qual circulaven.

Pérez Llorca abordarà en Les Corts la situació valenciana i la relació amb el Govern

Juanfran Pérez Llorca afrontarà una nova sessió de control en Les Corts centrada en la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i en la col·laboració del Govern central.

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.