Mor un adolescent de 13 anys després de jugar un partit de futbol

Samuel Akwasi, un menor de 13 anys, ha mort després de patir una “emergència mèdica” durant un partit de futbol en Nottingham, Anglaterra, el dissabte.

Va patir una “emergència mèdica” quan jugava al futbol

El jove estava jugant un partit de futbol en Forest Sports Zone, el camp del seu equip, l’FC Cavaliers, en Nottingham el dissabte, Anglaterra, quan va patir “una emergència mèdica”, segons ha comunicat el Nottinghamshire FA en Twitter.

Nottinghamshire FA s’entristeix d’informar-los que, després de patir una emergència mèdica durant un partit juvenil ahir, Samuel, de 13 anys, jugador del FC Cavaliers, va morir”, resa el comunicat, que afig que “era molt respectat pels membres del seu equip”.

Manem les nostres condolences als amics, familiars i companys d’equip de Samuel en aquest moment extremadament difícil”, finalitza.

Immediatament, els espectadors del partit van córrer a assistir a l’adolescent i va ser traslladat fins a l’hospital, però els metges no van poder fer res per salvar la seua vida.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat obri expedient per infracció molt greu a la promotora de vivenda pública de Sant Joan

La conselleria de Vivenda ha iniciat un expedient sancionador per una possible infracció molt greu en la promoció de 131 vivendes de protecció pública en Nou Nazareth, a Sant Joan d'Alacant.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

Ángel Lluna defén davant Les Corts la independència del Síndic de Greuges, denúncia la deterioració de la bona administració i assenyala greus problemes en servicis socials, vivenda i transparència.

Protecció Civil provarà el sistema ÉS-Alert en municipis pròxims a centrals nuclears

Protecció Civil realitzarà entre el 24 d'abril i el 13 de maig un simulacre del sistema d'alertes ÉS-Alert en 61 municipis pròxims a centrals nuclears, aconseguint a més de 75.000 habitants.

Les inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores de Transports defenen davant el Suprem que l'auditoria sobre contractes de màscares es va fer sense indicacions externes i sense vulnerar la legalitat.

Protecció Civil prova el sistema ÉS-Alert en municipis pròxims a centrals nuclears

Protecció Civil realitzarà un simulacre del sistema ÉS-Alert en 61 municipis situats al voltant de centrals nuclears per a comprovar la resposta dels plans d'emergència.

Busquen a un agressor sexual de Castelló que havia d’haver ingressat a la presó a principis d’abril

Les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat busquen a un home de 45 anys, condemnat per agressions sexuals i coaccions, que no va ingressar a la presó a principis d'abril i el parador del qual es desconeix.

Detingut a Cullera un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys

Un professor de Cullera ha sigut detingut per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys i ha quedat en llibertat amb mesures cautelars mentres continua la investigació judicial.

Pérez Llorca defén prioritzar el finançament enfront del dia institucional de Les Corts

Juanfran Pérez Llorca contraposa la decisió de no celebrar el dia institucional de Les Corts el 25 d'abril amb la necessitat d'aconseguir més finançament per a la Comunitat Valenciana, que vincula a més servicis públics.