Mor un adolescent de 13 anys després de jugar un partit de futbol

Samuel Akwasi, un menor de 13 anys, ha mort després de patir una “emergència mèdica” durant un partit de futbol en Nottingham, Anglaterra, el dissabte.

Va patir una «emergència mèdica» quan jugava al futbol

El jove estava jugant un partit de futbol en Forest Sports Zone, el camp del seu equip, l’FC Cavaliers, en Nottingham el dissabte, Anglaterra, quan va patir “una emergència mèdica”, segons ha comunicat el Nottinghamshire FA en Twitter.

Nottinghamshire FA s’entristeix d’informar-los que, després de patir una emergència mèdica durant un partit juvenil ahir, Samuel, de 13 anys, jugador del FC Cavaliers, va morir”, resa el comunicat, que afig que “era molt respectat pels membres del seu equip”.

Manem les nostres condolences als amics, familiars i companys d’equip de Samuel en aquest moment extremadament difícil”, finalitza.

Immediatament, els espectadors del partit van córrer a assistir a l’adolescent i va ser traslladat fins a l’hospital, però els metges no van poder fer res per salvar la seua vida.

Últimes notícies

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.