Mor un adolescent de 13 anys després de jugar un partit de futbol

Samuel Akwasi, un menor de 13 anys, ha mort després de patir una “emergència mèdica” durant un partit de futbol en Nottingham, Anglaterra, el dissabte.

Va patir una «emergència mèdica» quan jugava al futbol

El jove estava jugant un partit de futbol en Forest Sports Zone, el camp del seu equip, l’FC Cavaliers, en Nottingham el dissabte, Anglaterra, quan va patir “una emergència mèdica”, segons ha comunicat el Nottinghamshire FA en Twitter.

Nottinghamshire FA s’entristeix d’informar-los que, després de patir una emergència mèdica durant un partit juvenil ahir, Samuel, de 13 anys, jugador del FC Cavaliers, va morir”, resa el comunicat, que afig que “era molt respectat pels membres del seu equip”.

Manem les nostres condolences als amics, familiars i companys d’equip de Samuel en aquest moment extremadament difícil”, finalitza.

Immediatament, els espectadors del partit van córrer a assistir a l’adolescent i va ser traslladat fins a l’hospital, però els metges no van poder fer res per salvar la seua vida.

Últimes notícies

Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes

L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.

Els estudiants valencians, entre els que tenen pitjor nota d’accés a la universitat

La Comunitat Valenciana ha registrat una nota mitjana d’accés a la universitat de 6,35, la segona més baixa d’Espanya, mentres baixa lleugerament el percentatge d’aprovats en la PAU. Més de 50.000 alumnes es preparen ara per a la convocatòria extraordinària de 2026.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Paiporta, un dels municipis més castigats per la DANA, acollirà diumenge una manifestació convocada per més de 200 entitats per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Centenars d'entitats han convocat per a diumenge una manifestació a Paiporta, un dels municipis més afectats per la DANA, per exigir la supressió de l'aforament de l'expresident Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón després de la dana

Paiporta, un dels municipis més afectats per la dana, acollirà diumenge una nova manifestació per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el deteriorament pendent de reparar.

Dotze persones ateses per un incendi en una vivenda a València: una dona continua ingressada

Dotze persones han sigut ateses per un incendi en una vivenda de la plaça poeta Badenes de València. Una dona de 66 anys continua ingressada a l'Hospital La Fe amb cremades de segon grau i inhalació de fum.

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.