8.1 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Mor un adolescent de 13 anys després de jugar un partit de futbol

Samuel Akwasi, un menor de 13 anys, ha mort després de patir una “emergència mèdica” durant un partit de futbol en Nottingham, Anglaterra, el dissabte.

Va patir una “emergència mèdica” quan jugava al futbol

El jove estava jugant un partit de futbol en Forest Sports Zone, el camp del seu equip, l’FC Cavaliers, en Nottingham el dissabte, Anglaterra, quan va patir “una emergència mèdica”, segons ha comunicat el Nottinghamshire FA en Twitter.

Nottinghamshire FA s’entristeix d’informar-los que, després de patir una emergència mèdica durant un partit juvenil ahir, Samuel, de 13 anys, jugador del FC Cavaliers, va morir”, resa el comunicat, que afig que “era molt respectat pels membres del seu equip”.

Manem les nostres condolences als amics, familiars i companys d’equip de Samuel en aquest moment extremadament difícil”, finalitza.

Immediatament, els espectadors del partit van córrer a assistir a l’adolescent i va ser traslladat fins a l’hospital, però els metges no van poder fer res per salvar la seua vida.

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.