Mor apunyalat un home en el Cabanyal de València

Imagen de archivo de un coche de la Policía Nacional

Imatge d’arxiu d’un cotxe de la Policia Nacional | Policía Nacional

 

Un home de 34 anys va morir en la nit d’este dimecres en un carrer del Districte Marítim de València, apunyalat per un altre que es va entregar moments després en una comissaria de Policia al·legant que havia actuat en defensa pròpia en el transcurs d’una discussió, segons han informat fonts de la Prefectura Superior de la Comunitat Valenciana.

 

Els fets van succeir abans de les 23.00 hores, ja que en eixe moment es va personar en la Comissaria del Districte Marítim un home de 25 anys, nascut en Argentina, que va assegurar que acabava d’apunyalar a un home que s’havia quedat en terra, en ple carrer Montant, en el barri del Cabanyal.

 

Els agents que es van acostar a la zona van comprovar que, efectivament, hi havia un home ferit en el carrer, per la qual cosa a través de la sala del 091 es va reclamar auxili sanitari. Mentrestant, els policies van practicar a la víctima maniobres de reanimació i li van tapar les ferides, ja que presentava punyalades en tors, esquena i coll.

 

Els efectius del SAMU desplaçats al lloc van seguir les maniobres per a intentar recuperar a l’apunyalat, un home de 34 anys de nacionalitat espanyola, encara que sense resultat, ja que va morir en el carrer.

 

Segons la versió oferida a la Policia pel detingut, va actuar en legítima defensa ja que la víctima li havia amenaçat amb una arma blanca que li va conseguir llevar i amb la que el va acabar apunyalant.

 

El motiu de la discussió, segons la seua versió, és que ell regentava un establiment en la zona i que, dies abans, l’altre home li havia pagat amb un bitllet fals.

 

No obstant això, s’havia donat compte i li va exigir la devolució dels diners, que l’altre li va anar entregant, fins que va deixar de fer-ho. L’amo del local li va reclamar la part que faltava, la qual cosa va desencadenar la discussió que va acabar amb la mort del deutor, una versió que la Policia està investigant.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU