Mor apunyalat un home en el Cabanyal de València

Imagen de archivo de un coche de la Policía Nacional

Imatge d’arxiu d’un cotxe de la Policia Nacional | Policía Nacional

 

Un home de 34 anys va morir en la nit d’este dimecres en un carrer del Districte Marítim de València, apunyalat per un altre que es va entregar moments després en una comissaria de Policia al·legant que havia actuat en defensa pròpia en el transcurs d’una discussió, segons han informat fonts de la Prefectura Superior de la Comunitat Valenciana.

 

Els fets van succeir abans de les 23.00 hores, ja que en eixe moment es va personar en la Comissaria del Districte Marítim un home de 25 anys, nascut en Argentina, que va assegurar que acabava d’apunyalar a un home que s’havia quedat en terra, en ple carrer Montant, en el barri del Cabanyal.

 

Els agents que es van acostar a la zona van comprovar que, efectivament, hi havia un home ferit en el carrer, per la qual cosa a través de la sala del 091 es va reclamar auxili sanitari. Mentrestant, els policies van practicar a la víctima maniobres de reanimació i li van tapar les ferides, ja que presentava punyalades en tors, esquena i coll.

 

Els efectius del SAMU desplaçats al lloc van seguir les maniobres per a intentar recuperar a l’apunyalat, un home de 34 anys de nacionalitat espanyola, encara que sense resultat, ja que va morir en el carrer.

 

Segons la versió oferida a la Policia pel detingut, va actuar en legítima defensa ja que la víctima li havia amenaçat amb una arma blanca que li va conseguir llevar i amb la que el va acabar apunyalant.

 

El motiu de la discussió, segons la seua versió, és que ell regentava un establiment en la zona i que, dies abans, l’altre home li havia pagat amb un bitllet fals.

 

No obstant això, s’havia donat compte i li va exigir la devolució dels diners, que l’altre li va anar entregant, fins que va deixar de fer-ho. L’amo del local li va reclamar la part que faltava, la qual cosa va desencadenar la discussió que va acabar amb la mort del deutor, una versió que la Policia està investigant.

Últimes notícies

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.

La Generalitat concedeix 7,95 milions a 417 ajuntaments per a previndre incendis forestals

Les ajudes permetran finançar tallafocs, pistes forestals, punts d’aigua, podes, desbrossaments i actuacions de gestió forestal durant 2026

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca que Juanfran Pérez Llorca està fent un bon treball i mereix suport, però remarca que la candidatura a la Generalitat la decidirà la direcció del PP.