Mor apunyalat un home en el Cabanyal de València

Imagen de archivo de un coche de la Policía Nacional

Imatge d’arxiu d’un cotxe de la Policia Nacional | Policía Nacional

 

Un home de 34 anys va morir en la nit d’este dimecres en un carrer del Districte Marítim de València, apunyalat per un altre que es va entregar moments després en una comissaria de Policia al·legant que havia actuat en defensa pròpia en el transcurs d’una discussió, segons han informat fonts de la Prefectura Superior de la Comunitat Valenciana.

 

Els fets van succeir abans de les 23.00 hores, ja que en eixe moment es va personar en la Comissaria del Districte Marítim un home de 25 anys, nascut en Argentina, que va assegurar que acabava d’apunyalar a un home que s’havia quedat en terra, en ple carrer Montant, en el barri del Cabanyal.

 

Els agents que es van acostar a la zona van comprovar que, efectivament, hi havia un home ferit en el carrer, per la qual cosa a través de la sala del 091 es va reclamar auxili sanitari. Mentrestant, els policies van practicar a la víctima maniobres de reanimació i li van tapar les ferides, ja que presentava punyalades en tors, esquena i coll.

 

Els efectius del SAMU desplaçats al lloc van seguir les maniobres per a intentar recuperar a l’apunyalat, un home de 34 anys de nacionalitat espanyola, encara que sense resultat, ja que va morir en el carrer.

 

Segons la versió oferida a la Policia pel detingut, va actuar en legítima defensa ja que la víctima li havia amenaçat amb una arma blanca que li va conseguir llevar i amb la que el va acabar apunyalant.

 

El motiu de la discussió, segons la seua versió, és que ell regentava un establiment en la zona i que, dies abans, l’altre home li havia pagat amb un bitllet fals.

 

No obstant això, s’havia donat compte i li va exigir la devolució dels diners, que l’altre li va anar entregant, fins que va deixar de fer-ho. L’amo del local li va reclamar la part que faltava, la qual cosa va desencadenar la discussió que va acabar amb la mort del deutor, una versió que la Policia està investigant.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.