14.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Mor apunyalat un home en el Cabanyal de València

Imagen de archivo de un coche de la Policía Nacional

Imatge d’arxiu d’un cotxe de la Policia Nacional | Policía Nacional

 

Un home de 34 anys va morir en la nit d’este dimecres en un carrer del Districte Marítim de València, apunyalat per un altre que es va entregar moments després en una comissaria de Policia al·legant que havia actuat en defensa pròpia en el transcurs d’una discussió, segons han informat fonts de la Prefectura Superior de la Comunitat Valenciana.

 

Els fets van succeir abans de les 23.00 hores, ja que en eixe moment es va personar en la Comissaria del Districte Marítim un home de 25 anys, nascut en Argentina, que va assegurar que acabava d’apunyalar a un home que s’havia quedat en terra, en ple carrer Montant, en el barri del Cabanyal.

 

Els agents que es van acostar a la zona van comprovar que, efectivament, hi havia un home ferit en el carrer, per la qual cosa a través de la sala del 091 es va reclamar auxili sanitari. Mentrestant, els policies van practicar a la víctima maniobres de reanimació i li van tapar les ferides, ja que presentava punyalades en tors, esquena i coll.

 

Els efectius del SAMU desplaçats al lloc van seguir les maniobres per a intentar recuperar a l’apunyalat, un home de 34 anys de nacionalitat espanyola, encara que sense resultat, ja que va morir en el carrer.

 

Segons la versió oferida a la Policia pel detingut, va actuar en legítima defensa ja que la víctima li havia amenaçat amb una arma blanca que li va conseguir llevar i amb la que el va acabar apunyalant.

 

El motiu de la discussió, segons la seua versió, és que ell regentava un establiment en la zona i que, dies abans, l’altre home li havia pagat amb un bitllet fals.

 

No obstant això, s’havia donat compte i li va exigir la devolució dels diners, que l’altre li va anar entregant, fins que va deixar de fer-ho. L’amo del local li va reclamar la part que faltava, la qual cosa va desencadenar la discussió que va acabar amb la mort del deutor, una versió que la Policia està investigant.

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.