Mor apunyalat un home en el Cabanyal de València

Imagen de archivo de un coche de la Policía Nacional

Imatge d’arxiu d’un cotxe de la Policia Nacional | Policía Nacional

 

Un home de 34 anys va morir en la nit d’este dimecres en un carrer del Districte Marítim de València, apunyalat per un altre que es va entregar moments després en una comissaria de Policia al·legant que havia actuat en defensa pròpia en el transcurs d’una discussió, segons han informat fonts de la Prefectura Superior de la Comunitat Valenciana.

 

Els fets van succeir abans de les 23.00 hores, ja que en eixe moment es va personar en la Comissaria del Districte Marítim un home de 25 anys, nascut en Argentina, que va assegurar que acabava d’apunyalar a un home que s’havia quedat en terra, en ple carrer Montant, en el barri del Cabanyal.

 

Els agents que es van acostar a la zona van comprovar que, efectivament, hi havia un home ferit en el carrer, per la qual cosa a través de la sala del 091 es va reclamar auxili sanitari. Mentrestant, els policies van practicar a la víctima maniobres de reanimació i li van tapar les ferides, ja que presentava punyalades en tors, esquena i coll.

 

Els efectius del SAMU desplaçats al lloc van seguir les maniobres per a intentar recuperar a l’apunyalat, un home de 34 anys de nacionalitat espanyola, encara que sense resultat, ja que va morir en el carrer.

 

Segons la versió oferida a la Policia pel detingut, va actuar en legítima defensa ja que la víctima li havia amenaçat amb una arma blanca que li va conseguir llevar i amb la que el va acabar apunyalant.

 

El motiu de la discussió, segons la seua versió, és que ell regentava un establiment en la zona i que, dies abans, l’altre home li havia pagat amb un bitllet fals.

 

No obstant això, s’havia donat compte i li va exigir la devolució dels diners, que l’altre li va anar entregant, fins que va deixar de fer-ho. L’amo del local li va reclamar la part que faltava, la qual cosa va desencadenar la discussió que va acabar amb la mort del deutor, una versió que la Policia està investigant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Arranca en el Suprem el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares

El Tribunal Suprem celebra la primera sessió del juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares en 2020.

València i París reforcen la seua cooperació per a previndre inundacions després de la dana de 2024

València i París han obert una nova etapa de col·laboració per a millorar la prevenció i gestió d'inundacions després de la dana d'octubre de 2024, amb intercanvis tècnics i projectes conjunts.

El Suprem obri el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per la suposada trama de màscares

El Tribunal Suprem ha iniciat el juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes públics de màscares firmats en 2020.

Detinguts un pare i el seu fill per una plantació interior de marihuana a Sax

La Guàrdia Civil ha detingut a Sax a un pare i el seu fill per gestionar una plantació interior de marihuana en dos vivendes connectades il·legalment a la xarxa electrica.

Detingut a Elx per robar 450 metres de canonades de gas i provocar greus fugides

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de robar 450 metres de canonades de gas en edificis i via pública, causant fugides amb greu risc d'explosió i danys valorats en desenes de milers d'euros.

Fele Martínez rebrà el premi Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival

L'actor alacantí Fele Martínez serà distingit amb el Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival per una carrera que unix cinema, televisió i teatre i la seua estreta relació amb el certamen.

Investiguen a una comerciant per vendre més de 400 articles falsificats a Xirivella

La Guàrdia Civil investiga a una dona a Xirivella per un presumpte delicte contra la propietat industrial després de confiscar 419 productes falsificats valorats en més de 80.000 euros.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.