Mor la compositora de la cançó de la sèrie ‘Friends’, Allee Willis

La compositora Allee Willis

Mor la compositora Allee Willis als 72 anys | Instagram

La compositora de la icònica cançó de la sèrie ‘Friends’, Allee Willis, va morir la passada nit de Nadal, a l’edat de 72 anys, a causa d’una parada cardíaca. La notícia es va conéixer a través de les xarxes socials de la seua parella, que li va brindar una emotiva despedida.

 

Protagonistas de la serie 'Friends' en una foto en grupo

La cançó de ‘Friends’ va marcar a tota una generació | Instagram

Encara que la carrera professional de Willis ha estat marcada per l’èxit ‘I’ll be there for you’, interpretat pel grup ‘The Rembrants’, que va acompanyar als fans de la famosa sèrie durant més de 10 anys; també va ser l’autora de molts ‘hits’ del món de la televisió i el cinema, com ‘You’re the best’, de la mítica pel·lícula ‘Karate Kid’. 

 

La compositora nascuda en els Estats Units també ens va regalar cançons tan emblemàtiques com ‘September’ o ‘Rest in Boggie Wonderland’, del grup ‘Earth, Wind and Fire’. A demés, Willis va guanyar dos premis Grammy, va estar nominada als Emmy i és membre del Saló de la Fama dels Compositors. Sense cap dubte, una carrera brillant.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.

Bendodo acusa el sanchismo d’estar en col·lapse després de les investigacions sobre Zapatero

Elías Bendodo sosté que el sanchismo entra en fase de solsida després dels informes de la UDEF sobre Zapatero i demana avançament electoral en considerar esgotat el projecte de Sánchez.

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.