Mor la compositora de la cançó de la sèrie ‘Friends’, Allee Willis

La compositora Allee Willis

Mor la compositora Allee Willis als 72 anys | Instagram

La compositora de la icònica cançó de la sèrie ‘Friends’, Allee Willis, va morir la passada nit de Nadal, a l’edat de 72 anys, a causa d’una parada cardíaca. La notícia es va conéixer a través de les xarxes socials de la seua parella, que li va brindar una emotiva despedida.

 

Protagonistas de la serie 'Friends' en una foto en grupo

La cançó de ‘Friends’ va marcar a tota una generació | Instagram

Encara que la carrera professional de Willis ha estat marcada per l’èxit ‘I’ll be there for you’, interpretat pel grup ‘The Rembrants’, que va acompanyar als fans de la famosa sèrie durant més de 10 anys; també va ser l’autora de molts ‘hits’ del món de la televisió i el cinema, com ‘You’re the best’, de la mítica pel·lícula ‘Karate Kid’. 

 

La compositora nascuda en els Estats Units també ens va regalar cançons tan emblemàtiques com ‘September’ o ‘Rest in Boggie Wonderland’, del grup ‘Earth, Wind and Fire’. A demés, Willis va guanyar dos premis Grammy, va estar nominada als Emmy i és membre del Saló de la Fama dels Compositors. Sense cap dubte, una carrera brillant.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.