Mor Nicolás Dueñas, actor de la sèrie ‘Aquí no hay quien viva’

Nicolás Dueñas

Imatge de Dueñas durant una escena en la sèrie ‘Aquí no hay quien viva’ | Atresmedia
 

Jornada de dol en el món de les arts escèniques espanyoles després de conéixer-se la mort de Nicolás Dueñas, un dels actors més mítics de la televisió i el teatre del nostre país. Segons ha informat ‘El País’, l’actor ha mort a causa d’un càncer este dissabte, 2 de novembre, a l’edat de 78 anys en Madrid. Dueñas ha sigut incinerat durant la jornada de diumenge, 3 de novembre, en el Tanatori Sud de la carretera de Toledo, a les 14.30.

 

Nicolás Dueñas va nàixer en Consuegra (Toledo) en 1941 i la seua gran aparició va ser en ‘La busca’ (1966). A partir d’eixe moment mai deixaria d’estar lligat laboralment a l’àmbit de les arts escèniques espanyoles. Un dels papers que més es recordarà de l’actor és el de ‘Rafael’, el pare de ‘Lucía’ en la mítica sèrie humorística ‘Aquí no hay quien viva’, que es va estrenar l’any 2003.

 

Aparicions en televisió

Nicolás Dueñas fallece

Nicolás interpretava a ‘Rafael’, un empresari fred i especulador | Atresmedia
 
Tot i això, també ha participat en altres produccions televisives com ‘Cosas de dos’, ‘El súper’, ‘El Comisario’, ‘La familia Mata’, ‘Mediterráneo’, ‘Hermanos y detectives’ i ‘La banda de Pérez’, entre altres.
 

El món del teatre

Es va introduir al món de la dramatúrgia després de formar part del Teatro Español Universitario de Madrid. Va fer obres com ‘Los Buenos Días Perdidos’, ‘Cuplé’, ‘Abejas en diciembre’, ‘Toc Toc’, ‘Aquí no paga nadie’, entre moltes altres.

 

Divorciat i amb dos filles 

Lola Dueñas

Lola Dueñas, filla de l’actor Nicolás Dueñas | Europa Press

 

Va estar casat durant molts anys amb María Navarro, amb la qui va tindre dos filles. Una d’elles, Lola Dueñas, també treballa actualment en l’àmbit escènic. Després de separar-se de Navarro, també se li van conéixer relacions amb la seua companya Emma Ozores. Però durant l’última etapa de la vida, ha estat vinculat amb Mar Fernández. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fins a 58 nous jutges en la Comunitat Valenciana amb les 500 places aprovades pel Govern

El Consell de Ministres ha aprovat la creació de 500 places de jutges, 58 d’elles en la Comunitat Valenciana, i 200 de fiscals, amb una ampliació rècord de la planta judicial i fiscal gràcies al nou model de tribunals d’instància.

Onze morts atribuïbles a la calor en només sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat onze morts atribuïbles a la calor en els primers sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana, una xifra molt inferior a les 54 defuncions del mateix període de 2025.

Cullera recupera el búnquer del Faro de la Guerra Civil i l’obrirà a visites

Cullera ha restaurat el búnquer del Faro, construït en 1938 durant la Guerra Civil, i prepara ara la seua musealització per a obrir-lo a les visites públiques.

Compromís acusa l’Ajuntament de València d’un contracte ‘a mida’ per als Bombers

Compromís assegura que l’Ajuntament de València ha adjudicat un contracte ‘a mida’ per a equipar camions de Bombers amb tabletes, amb el preu inflat i irregularitats assenyalades per l’Agència Valenciana Antifrau.

La Generalitat vol mantindre els contractes d’emergència mentre duren les seqüeles de les catàstrofes

El comissionat per a la Recuperació, Raúl Mérida, reclama contractes d’emergència més àgils i flexibilitat per a ajuntaments i afectats per la dana, així com una nova alerta negra per a catàstrofes.

Cinc detinguts a l’Alacantí per explotar repartidors en una empresa de paqueteria

La Policia Nacional ha desarticulat una xarxa que explotava repartidors estrangers en situació irregular a Elda, Petrer, Monòver i Sax, amb jornades abusives i sous precaris.

Més de 9.000 docents ja coneixen la seua comissió de servici per al curs 2026-27

Educació ha avançat un mes la resolució provisional de les comissions de servici per al curs 2026-2027, amb 9.042 destinacions assignades, la majoria a la província de València.

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i més rutes internacionals

L’aeroport de Castelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 148.009 passatgers, un 9 % més que l’any anterior, i amb la xifra més alta de rutes regulars des que funciona la infraestructura.