Mor Nicolás Dueñas, actor de la sèrie ‘Aquí no hay quien viva’

Nicolás Dueñas

Imatge de Dueñas durant una escena en la sèrie ‘Aquí no hay quien viva’ | Atresmedia
 

Jornada de dol en el món de les arts escèniques espanyoles després de conéixer-se la mort de Nicolás Dueñas, un dels actors més mítics de la televisió i el teatre del nostre país. Segons ha informat ‘El País’, l’actor ha mort a causa d’un càncer este dissabte, 2 de novembre, a l’edat de 78 anys en Madrid. Dueñas ha sigut incinerat durant la jornada de diumenge, 3 de novembre, en el Tanatori Sud de la carretera de Toledo, a les 14.30.

 

Nicolás Dueñas va nàixer en Consuegra (Toledo) en 1941 i la seua gran aparició va ser en ‘La busca’ (1966). A partir d’eixe moment mai deixaria d’estar lligat laboralment a l’àmbit de les arts escèniques espanyoles. Un dels papers que més es recordarà de l’actor és el de ‘Rafael’, el pare de ‘Lucía’ en la mítica sèrie humorística ‘Aquí no hay quien viva’, que es va estrenar l’any 2003.

 

Aparicions en televisió

Nicolás Dueñas fallece

Nicolás interpretava a ‘Rafael’, un empresari fred i especulador | Atresmedia
 
Tot i això, també ha participat en altres produccions televisives com ‘Cosas de dos’, ‘El súper’, ‘El Comisario’, ‘La familia Mata’, ‘Mediterráneo’, ‘Hermanos y detectives’ i ‘La banda de Pérez’, entre altres.
 

El món del teatre

Es va introduir al món de la dramatúrgia després de formar part del Teatro Español Universitario de Madrid. Va fer obres com ‘Los Buenos Días Perdidos’, ‘Cuplé’, ‘Abejas en diciembre’, ‘Toc Toc’, ‘Aquí no paga nadie’, entre moltes altres.

 

Divorciat i amb dos filles 

Lola Dueñas

Lola Dueñas, filla de l’actor Nicolás Dueñas | Europa Press

 

Va estar casat durant molts anys amb María Navarro, amb la qui va tindre dos filles. Una d’elles, Lola Dueñas, també treballa actualment en l’àmbit escènic. Després de separar-se de Navarro, també se li van conéixer relacions amb la seua companya Emma Ozores. Però durant l’última etapa de la vida, ha estat vinculat amb Mar Fernández. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.