11.6 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Mor Nicolás Dueñas, actor de la sèrie ‘Aquí no hay quien viva’

Nicolás Dueñas

Imatge de Dueñas durant una escena en la sèrie ‘Aquí no hay quien viva’ | Atresmedia
 

Jornada de dol en el món de les arts escèniques espanyoles després de conéixer-se la mort de Nicolás Dueñas, un dels actors més mítics de la televisió i el teatre del nostre país. Segons ha informat ‘El País’, l’actor ha mort a causa d’un càncer este dissabte, 2 de novembre, a l’edat de 78 anys en Madrid. Dueñas ha sigut incinerat durant la jornada de diumenge, 3 de novembre, en el Tanatori Sud de la carretera de Toledo, a les 14.30.

 

Nicolás Dueñas va nàixer en Consuegra (Toledo) en 1941 i la seua gran aparició va ser en ‘La busca’ (1966). A partir d’eixe moment mai deixaria d’estar lligat laboralment a l’àmbit de les arts escèniques espanyoles. Un dels papers que més es recordarà de l’actor és el de ‘Rafael’, el pare de ‘Lucía’ en la mítica sèrie humorística ‘Aquí no hay quien viva’, que es va estrenar l’any 2003.

 

Aparicions en televisió

Nicolás Dueñas fallece

Nicolás interpretava a ‘Rafael’, un empresari fred i especulador | Atresmedia
 
Tot i això, també ha participat en altres produccions televisives com ‘Cosas de dos’, ‘El súper’, ‘El Comisario’, ‘La familia Mata’, ‘Mediterráneo’, ‘Hermanos y detectives’ i ‘La banda de Pérez’, entre altres.
 

El món del teatre

Es va introduir al món de la dramatúrgia després de formar part del Teatro Español Universitario de Madrid. Va fer obres com ‘Los Buenos Días Perdidos’, ‘Cuplé’, ‘Abejas en diciembre’, ‘Toc Toc’, ‘Aquí no paga nadie’, entre moltes altres.

 

Divorciat i amb dos filles 

Lola Dueñas

Lola Dueñas, filla de l’actor Nicolás Dueñas | Europa Press

 

Va estar casat durant molts anys amb María Navarro, amb la qui va tindre dos filles. Una d’elles, Lola Dueñas, també treballa actualment en l’àmbit escènic. Després de separar-se de Navarro, també se li van conéixer relacions amb la seua companya Emma Ozores. Però durant l’última etapa de la vida, ha estat vinculat amb Mar Fernández. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.