17.6 C
València
Divendres, 2 maig, 2025

Mor Nicolás Dueñas, actor de la sèrie ‘Aquí no hay quien viva’

Oferta turística
Nicolás Dueñas

Imatge de Dueñas durant una escena en la sèrie ‘Aquí no hay quien viva’ | Atresmedia
 

Jornada de dol en el món de les arts escèniques espanyoles després de conéixer-se la mort de Nicolás Dueñas, un dels actors més mítics de la televisió i el teatre del nostre país. Segons ha informat ‘El País’, l’actor ha mort a causa d’un càncer este dissabte, 2 de novembre, a l’edat de 78 anys en Madrid. Dueñas ha sigut incinerat durant la jornada de diumenge, 3 de novembre, en el Tanatori Sud de la carretera de Toledo, a les 14.30.

 

Nicolás Dueñas va nàixer en Consuegra (Toledo) en 1941 i la seua gran aparició va ser en ‘La busca’ (1966). A partir d’eixe moment mai deixaria d’estar lligat laboralment a l’àmbit de les arts escèniques espanyoles. Un dels papers que més es recordarà de l’actor és el de ‘Rafael’, el pare de ‘Lucía’ en la mítica sèrie humorística ‘Aquí no hay quien viva’, que es va estrenar l’any 2003.

 

Aparicions en televisió

Nicolás Dueñas fallece

Nicolás interpretava a ‘Rafael’, un empresari fred i especulador | Atresmedia
 
Tot i això, també ha participat en altres produccions televisives com ‘Cosas de dos’, ‘El súper’, ‘El Comisario’, ‘La familia Mata’, ‘Mediterráneo’, ‘Hermanos y detectives’ i ‘La banda de Pérez’, entre altres.
 

El món del teatre

Es va introduir al món de la dramatúrgia després de formar part del Teatro Español Universitario de Madrid. Va fer obres com ‘Los Buenos Días Perdidos’, ‘Cuplé’, ‘Abejas en diciembre’, ‘Toc Toc’, ‘Aquí no paga nadie’, entre moltes altres.

 

Divorciat i amb dos filles 

Lola Dueñas

Lola Dueñas, filla de l’actor Nicolás Dueñas | Europa Press

 

Va estar casat durant molts anys amb María Navarro, amb la qui va tindre dos filles. Una d’elles, Lola Dueñas, també treballa actualment en l’àmbit escènic. Després de separar-se de Navarro, també se li van conéixer relacions amb la seua companya Emma Ozores. Però durant l’última etapa de la vida, ha estat vinculat amb Mar Fernández. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Torrent comença a reposar “a bon ritme” els carreus en el pont d’Alaquàs afectat per la dana

La constructora ha utilitzat una hidrodemolidora per a reparar esta infraestructura datada en el segle XIX

La grua s’emporta el cotxe del bisbe d’Oriola-Alacant al monestir de la Santa Faç

El prelat Munilla, que ja va ser multat en la pandèmia, no ha rebut cap sanció econòmica

Mor Manolo ‘El del Bombo’, un dels seguidors més fidels d’Espanya i del València CF

Manuel Cárceles ha faltat als 76 anys, després d’un temps allunyat de la selecció

L’impacte de l’apagada energètica: Economia estima un cost màxim de 800 milions d’euros

L'apagada energètica ha tingut un impacte significatiu en l'activitat econòmica, amb estimacions que arriben als 800 milions d'euros. El ministre d'Economia destaca la recuperació ràpida de l'activitat després de l'incident.

Sánchez exigeix la informació clau de l’apagada elèctrica a Red Eléctrica

El president del Govern, Pedro Sánchez, sol·licita a Red Eléctrica la informació completa sobre l'apagada més greu de la història a Espanya, mentre que els tècnics descarten un ciberatac com a causa.

Detingut un conductor temerari per conduir drogat i en sentit contrari per l’A-7 i la N-340 a Alcoi i Cocentaina

Un home de 49 anys ha estat arrestat per conduir en sentit contrari i sota l'influència de drogues, causant ferits entre la Guàrdia Civil. Les autoritats investiguen els danys ocasionats.

Un ciclista de 88 anys és atès després de quedar-se inconscient a Castelló

Un ciclista de 88 anys ha estat atès per serveis sanitaris a Castelló després de desmais en un carrer. Ha estat reanimat i traslladat a l'hospital.

El Tribunal de Comptes imposa una multa de 862.000 euros a Vox per donacions irregulars

El Tribunal de Comptes ha multat el partit Vox amb 862.496,72 euros per rebre donacions irregulars durant els anys 2018, 2019 i 2020. Vox recorrerà la sanció al Tribunal Suprem, considerant-la injusta. En el passat, el partit ja havia estat sancionat per finançament irregular en una altra ocasió.