20.8 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Mor un conegut actor de la sèrie ‘Friends’

friends

Ron Leibman en el seu paper de pare de Rachel | Cedida

Trista notícia pels fans de ‘Friends’. Ha mort Ron Leibman, l’actor que encarnava a un dels secundaris més estimats de la coneguda sèrie dels 90: el pare de Rachel, el Dr. Green. 

 

Leibman ha perdut la vida, amb 82 anys, a causa d’una pneumònia, segons confirma el seu agent Robert Altermann al portal ‘The Warp’. Altermann ha lamentat la pèrdua d’un actor «d’increïble talent i amb una distingida carrera en el cine, la televisió i el teatre.

 

I és que entre altres premis, va rebre un Emmy pel seu paper en la sèrie ‘Kaz’, en 1979, i un Tony (guardó del teatre musical en els EE.UU.) per ‘Angels in America’, en 1993. 

Friends tv show quotes

Els protagonistes de la sèrie | Instagram

Una llarga trajectòria principalment en la televisió

Va tindre el seu primer paper en la televisió en 1956 en la sèrie ‘Edge of the Night’. A més de la premiada ‘Kaz’, de la que era el creador, se’l va poder vore en ficcions tan conegudes com ‘S’ha escrit un crim’, ‘Law & Order’ o ‘The Soprano’. 

 

Pel que fa al cine, el seu debut va arribar en 1970 amb ‘¿Donde está papá?’, per a participar també en altres films com ‘Estos zorros… locos, locos, locos’ o ‘La noche cae sobre Manhattan’.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.