12.6 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Mor un conegut actor de la sèrie ‘Friends’

friends

Ron Leibman en el seu paper de pare de Rachel | Cedida

Trista notícia pels fans de ‘Friends’. Ha mort Ron Leibman, l’actor que encarnava a un dels secundaris més estimats de la coneguda sèrie dels 90: el pare de Rachel, el Dr. Green. 

 

Leibman ha perdut la vida, amb 82 anys, a causa d’una pneumònia, segons confirma el seu agent Robert Altermann al portal ‘The Warp’. Altermann ha lamentat la pèrdua d’un actor «d’increïble talent i amb una distingida carrera en el cine, la televisió i el teatre.

 

I és que entre altres premis, va rebre un Emmy pel seu paper en la sèrie ‘Kaz’, en 1979, i un Tony (guardó del teatre musical en els EE.UU.) per ‘Angels in America’, en 1993. 

Friends tv show quotes

Els protagonistes de la sèrie | Instagram

Una llarga trajectòria principalment en la televisió

Va tindre el seu primer paper en la televisió en 1956 en la sèrie ‘Edge of the Night’. A més de la premiada ‘Kaz’, de la que era el creador, se’l va poder vore en ficcions tan conegudes com ‘S’ha escrit un crim’, ‘Law & Order’ o ‘The Soprano’. 

 

Pel que fa al cine, el seu debut va arribar en 1970 amb ‘¿Donde está papá?’, per a participar també en altres films com ‘Estos zorros… locos, locos, locos’ o ‘La noche cae sobre Manhattan’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Marcelino admet que les aturades no els han vingut bé i apunta al Mallorca

Marcelino va subratllar que les dos aturades anteriors van perjudicar el Vila-real i confia a revertir la dinàmica davant el Mallorca en La Ceràmica este dissabte.

València endurix l’ordenança de neteja: fins a 3.000 euros per orinar al carrer i 1.500 per no arreplegar les caques

L'Ajuntament impulsa una reforma de l'ordenança per a adaptar la norma a la legislació vigent i frenar conductes incíviques. Hi haurà sancions de fins a 3.000 euros i noves obligacions per a amos de mascotes, comerços i organitzadors d'esdeveniments.

La Fundació Princesa de Girona destaca el paper dels jóvens en la reconstrucció després de la DANA

El CongresFest x València ha reunit a Aldaia a prop de 900 estudiants per a impulsar la reconstrucció de l'ecosistema jove després de la DANA. La jornada ha posat a la joventut en el centre i impulsat la coordinació institucional.

El Consorci de Bombers de València aprova l’acord que posa fi al conflicte laboral

La Taula General de Negociació ha aprovat l'Acord de Condicions Comunes 2026-2029, que substituïx al de 2022 i normalitza la relació amb els sindicats.

La Diputació de València aportarà 3 milions per als 28 municipis exclosos per la DANA

La institució provincial cobrirà el 50% no finançat per l'Estat en projectes de reparació després de la riuada. Reclama igualtat de tracte per als municipis.

El PP de València aprova la declaració del 25-N de la FEMP amb el vot en contra de Vox

L'Ajuntament de València ha recolzat la moció de la FEMP pel 25-N per a reforçar la lluita contra la violència masclista. Vox, soci de govern, ha votat en contra.

Una tortuga es recupera en el Oceanogràfic després de perdre una aleta per art de fons

Una tortuga Caretta caretta de 30 quilos es recupera en l'Arca de la Mar del Oceanogràfic després de ser rescatada a Oliva amb plàstics i cordes. Els veterinaris li van amputar una aleta i evoluciona favorablement.

Un projecte pioner d’IA recupera la veu d’un pacient amb ELA

Un equip de la UPV ha reconstruït la veu d'un pacient amb ELA a partir de 20 minutos d'àudios. El sistema reproduïx la seua entonació en castellà i valencià.