Mor un conegut actor de la sèrie ‘Friends’

friends

Ron Leibman en el seu paper de pare de Rachel | Cedida

Trista notícia pels fans de ‘Friends’. Ha mort Ron Leibman, l’actor que encarnava a un dels secundaris més estimats de la coneguda sèrie dels 90: el pare de Rachel, el Dr. Green. 

 

Leibman ha perdut la vida, amb 82 anys, a causa d’una pneumònia, segons confirma el seu agent Robert Altermann al portal ‘The Warp’. Altermann ha lamentat la pèrdua d’un actor «d’increïble talent i amb una distingida carrera en el cine, la televisió i el teatre.

 

I és que entre altres premis, va rebre un Emmy pel seu paper en la sèrie ‘Kaz’, en 1979, i un Tony (guardó del teatre musical en els EE.UU.) per ‘Angels in America’, en 1993. 

Friends tv show quotes

Els protagonistes de la sèrie | Instagram

Una llarga trajectòria principalment en la televisió

Va tindre el seu primer paper en la televisió en 1956 en la sèrie ‘Edge of the Night’. A més de la premiada ‘Kaz’, de la que era el creador, se’l va poder vore en ficcions tan conegudes com ‘S’ha escrit un crim’, ‘Law & Order’ o ‘The Soprano’. 

 

Pel que fa al cine, el seu debut va arribar en 1970 amb ‘¿Donde está papá?’, per a participar també en altres films com ‘Estos zorros… locos, locos, locos’ o ‘La noche cae sobre Manhattan’.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.