15.7 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Mor un conegut actor de la sèrie ‘Friends’

friends

Ron Leibman en el seu paper de pare de Rachel | Cedida

Trista notícia pels fans de ‘Friends’. Ha mort Ron Leibman, l’actor que encarnava a un dels secundaris més estimats de la coneguda sèrie dels 90: el pare de Rachel, el Dr. Green. 

 

Leibman ha perdut la vida, amb 82 anys, a causa d’una pneumònia, segons confirma el seu agent Robert Altermann al portal ‘The Warp’. Altermann ha lamentat la pèrdua d’un actor «d’increïble talent i amb una distingida carrera en el cine, la televisió i el teatre.

 

I és que entre altres premis, va rebre un Emmy pel seu paper en la sèrie ‘Kaz’, en 1979, i un Tony (guardó del teatre musical en els EE.UU.) per ‘Angels in America’, en 1993. 

Friends tv show quotes

Els protagonistes de la sèrie | Instagram

Una llarga trajectòria principalment en la televisió

Va tindre el seu primer paper en la televisió en 1956 en la sèrie ‘Edge of the Night’. A més de la premiada ‘Kaz’, de la que era el creador, se’l va poder vore en ficcions tan conegudes com ‘S’ha escrit un crim’, ‘Law & Order’ o ‘The Soprano’. 

 

Pel que fa al cine, el seu debut va arribar en 1970 amb ‘¿Donde está papá?’, per a participar també en altres films com ‘Estos zorros… locos, locos, locos’ o ‘La noche cae sobre Manhattan’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.