Detingut el presumpte autor de l’assassinat del xic de Rojales quan intentava eixir del país

 

Actualització 07/10/2020 a les 10.39 hores. Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Girona este divendres al presumpte homicida d’un jove de 21 anys, a qui va apunyalar després de mantindre una discussió el dia anterior en una urbanització de Rojales, en el Baix Segura (Alacant), quan intentava eixir del país.

 

Després de, presumptament, assassinar al xic, l’autor es va donar a la fugida en un cotxe amb la intenció d’eixir del país. No obstant això, la nit del 2 d’octubre, en un dispositiu de vigilància a Girona, la Guàrdia Civil va detindre al presumpte autor de l’homicidi.

 

Es tracta d’un home de 38 anys, de nacionalitat britànica, que ha sigut posat a la disposició del Jutjat de Torrevieja, en la mateixa comarca, que ha decretat el seu ingrés a la presó provisional sense fiança.

 

Un home mor en una baralla en una casa d’una urbanització en Rojales

Esta matinada de dimecres, cap a les 03.00 hores, s’ha produït una baralla en la urbanització de Ciutat Quesada de la localitat de Rojales, en la comarca del Baix Segura (Alacant), en el que un home, d’origen britànic, ha mort.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, dos hòmens, que havien estat de festa, haurien començat a barallar-se en el camí de tornada a casa, i quan han arribat a les seues vivendes, pareix que la discussió hauria augmentat de to, fins que un d’ells li ha clavat un ganivet en el coll a la víctima, i ha escapat del lloc dels fets.

 

L’home greument ferit ha pogut eixir fora de la casa, però en pocs segons va caure a terra mort, i els servicis sanitaris que s’han desplaçat fins al lloc dels fets no han pogut fer res per salvar-li la vida. Agents de la Guàrdia Civil també s’han mobilitzat fins a la zona, i a hores d’ara continua investigant el cas.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.