Detingut el presumpte autor de l’assassinat del xic de Rojales quan intentava eixir del país

 

Actualització 07/10/2020 a les 10.39 hores. Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Girona este divendres al presumpte homicida d’un jove de 21 anys, a qui va apunyalar després de mantindre una discussió el dia anterior en una urbanització de Rojales, en el Baix Segura (Alacant), quan intentava eixir del país.

 

Després de, presumptament, assassinar al xic, l’autor es va donar a la fugida en un cotxe amb la intenció d’eixir del país. No obstant això, la nit del 2 d’octubre, en un dispositiu de vigilància a Girona, la Guàrdia Civil va detindre al presumpte autor de l’homicidi.

 

Es tracta d’un home de 38 anys, de nacionalitat britànica, que ha sigut posat a la disposició del Jutjat de Torrevieja, en la mateixa comarca, que ha decretat el seu ingrés a la presó provisional sense fiança.

 

Un home mor en una baralla en una casa d’una urbanització en Rojales

Esta matinada de dimecres, cap a les 03.00 hores, s’ha produït una baralla en la urbanització de Ciutat Quesada de la localitat de Rojales, en la comarca del Baix Segura (Alacant), en el que un home, d’origen britànic, ha mort.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, dos hòmens, que havien estat de festa, haurien començat a barallar-se en el camí de tornada a casa, i quan han arribat a les seues vivendes, pareix que la discussió hauria augmentat de to, fins que un d’ells li ha clavat un ganivet en el coll a la víctima, i ha escapat del lloc dels fets.

 

L’home greument ferit ha pogut eixir fora de la casa, però en pocs segons va caure a terra mort, i els servicis sanitaris que s’han desplaçat fins al lloc dels fets no han pogut fer res per salvar-li la vida. Agents de la Guàrdia Civil també s’han mobilitzat fins a la zona, i a hores d’ara continua investigant el cas.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.

Carlos Espí impulsa la fe del Llevant en la permanència amb una ratxa històrica

Carlos Espí, màxim golejador del Llevant amb huit punts en LaLiga, encadena set gols en sis partits i es mostra convençut d'aconseguir la permanència malgrat estar a quatre punts de la salvació.

Pepelu o un canterano, les solucions d’urgència per a la defensa del València davant el Mallorca

El València arriba al dol davant el Mallorca amb només un central disponible i valora recol·locar a Pepelu o tirar de canteranos per a completar l'eix de la saga.

Desarticulat a Castelló un entramat que va defraudar més de 160.000 euros en prestacions socials

La Policia Nacional ha desarticulat a la província de Castelló un entramat empresarial que hauria defraudat més de 160.000 euros en prestacions de la Seguretat Social i ha determinat la implicació penal de 36 persones, de les quals 12 han sigut detingudes.

El Vila-real busca davant l’Oviedo la seua vintena victòria i acostar-se als seus rècords en Primera

El Vila-real pot aconseguir davant l'Oviedo el seu vinté triomf de lliga, igualar el registre de l'última temporada i acostar-se a les seues millors marques històriques en Primera Divisió.

Anticorrupció obri diligències contra l’alcaldessa de València i la presidenta del Port

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables públiques per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de contractació de personal.

Awa Fam, la número 3 del draft WNBA que desafia a la seua generació

Awa Fam, de 19 anys, ha sigut triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm, convertint-se en l'espanyola seleccionada en la posició més alta i consolidant una carrera marcada per la precocitat i la maduresa.

Carlos Espí confia en la permanència del Llevant després del seu gol decisiu davant el Getafe

Carlos Espí es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera després del 1-0 al Getafe, amb un gol seu i malgrat seguir a quatre punts de la salvació.