Detingut el presumpte autor de l’assassinat del xic de Rojales quan intentava eixir del país

 

Actualització 07/10/2020 a les 10.39 hores. Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Girona este divendres al presumpte homicida d’un jove de 21 anys, a qui va apunyalar després de mantindre una discussió el dia anterior en una urbanització de Rojales, en el Baix Segura (Alacant), quan intentava eixir del país.

 

Després de, presumptament, assassinar al xic, l’autor es va donar a la fugida en un cotxe amb la intenció d’eixir del país. No obstant això, la nit del 2 d’octubre, en un dispositiu de vigilància a Girona, la Guàrdia Civil va detindre al presumpte autor de l’homicidi.

 

Es tracta d’un home de 38 anys, de nacionalitat britànica, que ha sigut posat a la disposició del Jutjat de Torrevieja, en la mateixa comarca, que ha decretat el seu ingrés a la presó provisional sense fiança.

 

Un home mor en una baralla en una casa d’una urbanització en Rojales

Esta matinada de dimecres, cap a les 03.00 hores, s’ha produït una baralla en la urbanització de Ciutat Quesada de la localitat de Rojales, en la comarca del Baix Segura (Alacant), en el que un home, d’origen britànic, ha mort.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, dos hòmens, que havien estat de festa, haurien començat a barallar-se en el camí de tornada a casa, i quan han arribat a les seues vivendes, pareix que la discussió hauria augmentat de to, fins que un d’ells li ha clavat un ganivet en el coll a la víctima, i ha escapat del lloc dels fets.

 

L’home greument ferit ha pogut eixir fora de la casa, però en pocs segons va caure a terra mort, i els servicis sanitaris que s’han desplaçat fins al lloc dels fets no han pogut fer res per salvar-li la vida. Agents de la Guàrdia Civil també s’han mobilitzat fins a la zona, i a hores d’ara continua investigant el cas.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.