Detingut el presumpte autor de l’assassinat del xic de Rojales quan intentava eixir del país

 

Actualització 07/10/2020 a les 10.39 hores. Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Girona este divendres al presumpte homicida d’un jove de 21 anys, a qui va apunyalar després de mantindre una discussió el dia anterior en una urbanització de Rojales, en el Baix Segura (Alacant), quan intentava eixir del país.

 

Després de, presumptament, assassinar al xic, l’autor es va donar a la fugida en un cotxe amb la intenció d’eixir del país. No obstant això, la nit del 2 d’octubre, en un dispositiu de vigilància a Girona, la Guàrdia Civil va detindre al presumpte autor de l’homicidi.

 

Es tracta d’un home de 38 anys, de nacionalitat britànica, que ha sigut posat a la disposició del Jutjat de Torrevieja, en la mateixa comarca, que ha decretat el seu ingrés a la presó provisional sense fiança.

 

Un home mor en una baralla en una casa d’una urbanització en Rojales

Esta matinada de dimecres, cap a les 03.00 hores, s’ha produït una baralla en la urbanització de Ciutat Quesada de la localitat de Rojales, en la comarca del Baix Segura (Alacant), en el que un home, d’origen britànic, ha mort.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, dos hòmens, que havien estat de festa, haurien començat a barallar-se en el camí de tornada a casa, i quan han arribat a les seues vivendes, pareix que la discussió hauria augmentat de to, fins que un d’ells li ha clavat un ganivet en el coll a la víctima, i ha escapat del lloc dels fets.

 

L’home greument ferit ha pogut eixir fora de la casa, però en pocs segons va caure a terra mort, i els servicis sanitaris que s’han desplaçat fins al lloc dels fets no han pogut fer res per salvar-li la vida. Agents de la Guàrdia Civil també s’han mobilitzat fins a la zona, i a hores d’ara continua investigant el cas.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.