Detingut el presumpte autor de l’assassinat del xic de Rojales quan intentava eixir del país

 

Actualització 07/10/2020 a les 10.39 hores. Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Girona este divendres al presumpte homicida d’un jove de 21 anys, a qui va apunyalar després de mantindre una discussió el dia anterior en una urbanització de Rojales, en el Baix Segura (Alacant), quan intentava eixir del país.

 

Després de, presumptament, assassinar al xic, l’autor es va donar a la fugida en un cotxe amb la intenció d’eixir del país. No obstant això, la nit del 2 d’octubre, en un dispositiu de vigilància a Girona, la Guàrdia Civil va detindre al presumpte autor de l’homicidi.

 

Es tracta d’un home de 38 anys, de nacionalitat britànica, que ha sigut posat a la disposició del Jutjat de Torrevieja, en la mateixa comarca, que ha decretat el seu ingrés a la presó provisional sense fiança.

 

Un home mor en una baralla en una casa d’una urbanització en Rojales

Esta matinada de dimecres, cap a les 03.00 hores, s’ha produït una baralla en la urbanització de Ciutat Quesada de la localitat de Rojales, en la comarca del Baix Segura (Alacant), en el que un home, d’origen britànic, ha mort.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, dos hòmens, que havien estat de festa, haurien començat a barallar-se en el camí de tornada a casa, i quan han arribat a les seues vivendes, pareix que la discussió hauria augmentat de to, fins que un d’ells li ha clavat un ganivet en el coll a la víctima, i ha escapat del lloc dels fets.

 

L’home greument ferit ha pogut eixir fora de la casa, però en pocs segons va caure a terra mort, i els servicis sanitaris que s’han desplaçat fins al lloc dels fets no han pogut fer res per salvar-li la vida. Agents de la Guàrdia Civil també s’han mobilitzat fins a la zona, i a hores d’ara continua investigant el cas.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.