Mor Carmen Vázquez Vigo, la mare de Verónica Forqué

Imagen de Verónica Forqué en el tanatorio.

Imagen de Verónica Forqué en el tanatorio. | Gtres

Verónica Forqué està vivint un dels moments més durs de tota la seua vida sens dubte. L’actriu ha perdut a la seua mare, Carmen Vázquez Vigo, i ha acudit durant el matí d’aquest dijous, 22 de març, al tanatori on tindrà lloc l’enterrament.

  

  

  

  

L’actriu ha estat acompanyada en tot moment dels seus éssers més volguts que no l’han deixat ni un segon sola. Verónica ha aparegut amb un conjunt en tons morats foscos, amb un abric, una bossa de la mateixa tonalitat creuat i una boina de color blau marí.

  

  

  

  

A més, l’actriu va cridar l’atenció perquè va voler saludar a tots els mitjans de comunicació que es van congregar en el lloc i els va oferir un gran somriure fins i tot en aquest dur moment que està vivint. Tot el contrari, apareixia la seua filla María Forqué, d’estricte dol amb unes grans ulleres de sol sota les quals ocultava la seua mirada.

 

Imagen de Verónica Forqué junto a su madre.

Imagen de Verónica Forqué junto a su madre. | Cedida

 

Verónica estava molt unida a la seua mare

L’artista sempre va estar molt unida a la seua mare, no solament personalment sinó també en l’aspecte professional, ja que gràcies als seus pares, Verónica va viure des de xicoteta l’amor per la seua professió.

  

  

  

  

Carmen Vázquez Vigo és coneguda per ser actriu, narradora, dramaturga i traductora, sent una persona molt reconeguda en el sector en qüestió. Per açò mateix, algunes de les seues obres més conegudes s’emmarquen en la literatura infantil, amb les quals va obtenir premis com el Doncel l’any 1966, Lazarillo en 1973 i el guardó Nacional de literatura infantil i juvenil l’any 1992.

Per a poder fer front a aquest moment tan dur i complicat, Verónica s’està refugiant en els seus familiars i els seus éssers més volguts, igual que ja va fer l’any 1995 quan el seu pare va perdre la vida.

 

Imagen de Verónica Forqué entrando al tanatorio.

Imagen de Verónica Forqué entrando al tanatorio. | Gtres

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.