Mor Carmen Vázquez Vigo, la mare de Verónica Forqué

Imagen de Verónica Forqué en el tanatorio.

Imagen de Verónica Forqué en el tanatorio. | Gtres

Verónica Forqué està vivint un dels moments més durs de tota la seua vida sens dubte. L’actriu ha perdut a la seua mare, Carmen Vázquez Vigo, i ha acudit durant el matí d’aquest dijous, 22 de març, al tanatori on tindrà lloc l’enterrament.

  

  

  

  

L’actriu ha estat acompanyada en tot moment dels seus éssers més volguts que no l’han deixat ni un segon sola. Verónica ha aparegut amb un conjunt en tons morats foscos, amb un abric, una bossa de la mateixa tonalitat creuat i una boina de color blau marí.

  

  

  

  

A més, l’actriu va cridar l’atenció perquè va voler saludar a tots els mitjans de comunicació que es van congregar en el lloc i els va oferir un gran somriure fins i tot en aquest dur moment que està vivint. Tot el contrari, apareixia la seua filla María Forqué, d’estricte dol amb unes grans ulleres de sol sota les quals ocultava la seua mirada.

 

Imagen de Verónica Forqué junto a su madre.

Imagen de Verónica Forqué junto a su madre. | Cedida

 

Verónica estava molt unida a la seua mare

L’artista sempre va estar molt unida a la seua mare, no solament personalment sinó també en l’aspecte professional, ja que gràcies als seus pares, Verónica va viure des de xicoteta l’amor per la seua professió.

  

  

  

  

Carmen Vázquez Vigo és coneguda per ser actriu, narradora, dramaturga i traductora, sent una persona molt reconeguda en el sector en qüestió. Per açò mateix, algunes de les seues obres més conegudes s’emmarquen en la literatura infantil, amb les quals va obtenir premis com el Doncel l’any 1966, Lazarillo en 1973 i el guardó Nacional de literatura infantil i juvenil l’any 1992.

Per a poder fer front a aquest moment tan dur i complicat, Verónica s’està refugiant en els seus familiars i els seus éssers més volguts, igual que ja va fer l’any 1995 quan el seu pare va perdre la vida.

 

Imagen de Verónica Forqué entrando al tanatorio.

Imagen de Verónica Forqué entrando al tanatorio. | Gtres

 

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.