Mor Carmen Vázquez Vigo, la mare de Verónica Forqué

Imagen de Verónica Forqué en el tanatorio.

Imagen de Verónica Forqué en el tanatorio. | Gtres

Verónica Forqué està vivint un dels moments més durs de tota la seua vida sens dubte. L’actriu ha perdut a la seua mare, Carmen Vázquez Vigo, i ha acudit durant el matí d’aquest dijous, 22 de març, al tanatori on tindrà lloc l’enterrament.

  

  

  

  

L’actriu ha estat acompanyada en tot moment dels seus éssers més volguts que no l’han deixat ni un segon sola. Verónica ha aparegut amb un conjunt en tons morats foscos, amb un abric, una bossa de la mateixa tonalitat creuat i una boina de color blau marí.

  

  

  

  

A més, l’actriu va cridar l’atenció perquè va voler saludar a tots els mitjans de comunicació que es van congregar en el lloc i els va oferir un gran somriure fins i tot en aquest dur moment que està vivint. Tot el contrari, apareixia la seua filla María Forqué, d’estricte dol amb unes grans ulleres de sol sota les quals ocultava la seua mirada.

 

Imagen de Verónica Forqué junto a su madre.

Imagen de Verónica Forqué junto a su madre. | Cedida

 

Verónica estava molt unida a la seua mare

L’artista sempre va estar molt unida a la seua mare, no solament personalment sinó també en l’aspecte professional, ja que gràcies als seus pares, Verónica va viure des de xicoteta l’amor per la seua professió.

  

  

  

  

Carmen Vázquez Vigo és coneguda per ser actriu, narradora, dramaturga i traductora, sent una persona molt reconeguda en el sector en qüestió. Per açò mateix, algunes de les seues obres més conegudes s’emmarquen en la literatura infantil, amb les quals va obtenir premis com el Doncel l’any 1966, Lazarillo en 1973 i el guardó Nacional de literatura infantil i juvenil l’any 1992.

Per a poder fer front a aquest moment tan dur i complicat, Verónica s’està refugiant en els seus familiars i els seus éssers més volguts, igual que ja va fer l’any 1995 quan el seu pare va perdre la vida.

 

Imagen de Verónica Forqué entrando al tanatorio.

Imagen de Verónica Forqué entrando al tanatorio. | Gtres

 

Últimes notícies

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.

Empresaris i institucions celebren que l’acord Ford-Geely blinda el futur d’Almussafes

La CEV, Cámara Valencia, AVIA i l’Ajuntament d’Almussafes han valorat molt positivament l’aliança entre Ford i Geely, que preveu augmentar la capacitat fins a 500.000 vehicles anuals i reforçar tota la indústria auxiliar valenciana.

Debat sobre l’aforament de Mazón i homenatge a les víctimes en els dos anys de la DANA

L'Associació de Víctimes DANA 29 Octubre 2024 prepara una taula redona sobre l'aforament de Carlos Mazón i un homenatge a les 231 víctimes mortals en el segon aniversari de la tragèdia.

Kempes demana no alimentar teories conspiratives després de la final del Mundial

Mario Alberto Kempes ha criticat les teories conspiratives sobre la derrota d’Argentina contra Espanya en la final del Mundial 2026 i ha demanat respecte per la selecció albiceleste.