Mor Carmen Vázquez Vigo, la mare de Verónica Forqué

Imagen de Verónica Forqué en el tanatorio.

Imagen de Verónica Forqué en el tanatorio. | Gtres

Verónica Forqué està vivint un dels moments més durs de tota la seua vida sens dubte. L’actriu ha perdut a la seua mare, Carmen Vázquez Vigo, i ha acudit durant el matí d’aquest dijous, 22 de març, al tanatori on tindrà lloc l’enterrament.

  

  

  

  

L’actriu ha estat acompanyada en tot moment dels seus éssers més volguts que no l’han deixat ni un segon sola. Verónica ha aparegut amb un conjunt en tons morats foscos, amb un abric, una bossa de la mateixa tonalitat creuat i una boina de color blau marí.

  

  

  

  

A més, l’actriu va cridar l’atenció perquè va voler saludar a tots els mitjans de comunicació que es van congregar en el lloc i els va oferir un gran somriure fins i tot en aquest dur moment que està vivint. Tot el contrari, apareixia la seua filla María Forqué, d’estricte dol amb unes grans ulleres de sol sota les quals ocultava la seua mirada.

 

Imagen de Verónica Forqué junto a su madre.

Imagen de Verónica Forqué junto a su madre. | Cedida

 

Verónica estava molt unida a la seua mare

L’artista sempre va estar molt unida a la seua mare, no solament personalment sinó també en l’aspecte professional, ja que gràcies als seus pares, Verónica va viure des de xicoteta l’amor per la seua professió.

  

  

  

  

Carmen Vázquez Vigo és coneguda per ser actriu, narradora, dramaturga i traductora, sent una persona molt reconeguda en el sector en qüestió. Per açò mateix, algunes de les seues obres més conegudes s’emmarquen en la literatura infantil, amb les quals va obtenir premis com el Doncel l’any 1966, Lazarillo en 1973 i el guardó Nacional de literatura infantil i juvenil l’any 1992.

Per a poder fer front a aquest moment tan dur i complicat, Verónica s’està refugiant en els seus familiars i els seus éssers més volguts, igual que ja va fer l’any 1995 quan el seu pare va perdre la vida.

 

Imagen de Verónica Forqué entrando al tanatorio.

Imagen de Verónica Forqué entrando al tanatorio. | Gtres

 

Últimes notícies

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.