Mor el criminòleg del ‘Cas Alcàsser’, Juan Ignacio Blanco

Juan Ignacio Blanco i Fernando García, durant 'El caso Alcàsser'

Juan Ignacio Blanco i Fernando García, durant ‘El caso Alcàsser’ | Netflix

 

Una de les figures més rellevants del ‘Cas Alcàsser’, el periodista i criminòleg Juan Ignacio Blanco, ha mort este dimecres amb 63 anys en Madrid, segons avança ‘El Español’, després que s’haguera conegut que la salut de Blanco no era molt bona.

 

El criminòleg Carlos G. Barret ha sigut el primer en publicar la notícia en Facebook. Barret ha explicat que el vetlatori se celebrarà durant este dijous en el tanatori de San Lorenzo del Escorial: «Company d’altura i professió, que després de voler aclarir la veritat sobre què va passar amb les tres xiquetes, ha mort finalment per una malaltia que feia temps que arrastrava».

 

La mort de Blanco arriba just un dia després que una parella trobara una falange i, seguidament, tres ossos més en la fossa a on van aparéixer els cossos de Toñi, Miriam i Desirée. Coincidint també amb l’estrena del documental en ‘Netflix’. 

 

El misteri de les cintes

Blanco es va fer famós per la seua investigació del ‘Cas Alcàsser’ a on va aportar investigacions polèmiques i teories alternatives sobre la versió oficial, indicant que darrere de l’assassinat de les tres xiquetes s’amagaven una sèrie d’hòmens molt poderosos.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.