Mor el criminòleg del ‘Cas Alcàsser’, Juan Ignacio Blanco

Juan Ignacio Blanco i Fernando García, durant 'El caso Alcàsser'

Juan Ignacio Blanco i Fernando García, durant ‘El caso Alcàsser’ | Netflix

 

Una de les figures més rellevants del ‘Cas Alcàsser’, el periodista i criminòleg Juan Ignacio Blanco, ha mort este dimecres amb 63 anys en Madrid, segons avança ‘El Español’, després que s’haguera conegut que la salut de Blanco no era molt bona.

 

El criminòleg Carlos G. Barret ha sigut el primer en publicar la notícia en Facebook. Barret ha explicat que el vetlatori se celebrarà durant este dijous en el tanatori de San Lorenzo del Escorial: «Company d’altura i professió, que després de voler aclarir la veritat sobre què va passar amb les tres xiquetes, ha mort finalment per una malaltia que feia temps que arrastrava».

 

La mort de Blanco arriba just un dia després que una parella trobara una falange i, seguidament, tres ossos més en la fossa a on van aparéixer els cossos de Toñi, Miriam i Desirée. Coincidint també amb l’estrena del documental en ‘Netflix’. 

 

El misteri de les cintes

Blanco es va fer famós per la seua investigació del ‘Cas Alcàsser’ a on va aportar investigacions polèmiques i teories alternatives sobre la versió oficial, indicant que darrere de l’assassinat de les tres xiquetes s’amagaven una sèrie d’hòmens molt poderosos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.