Mor el criminòleg del ‘Cas Alcàsser’, Juan Ignacio Blanco

Juan Ignacio Blanco i Fernando García, durant 'El caso Alcàsser'

Juan Ignacio Blanco i Fernando García, durant ‘El caso Alcàsser’ | Netflix

 

Una de les figures més rellevants del ‘Cas Alcàsser’, el periodista i criminòleg Juan Ignacio Blanco, ha mort este dimecres amb 63 anys en Madrid, segons avança ‘El Español’, després que s’haguera conegut que la salut de Blanco no era molt bona.

 

El criminòleg Carlos G. Barret ha sigut el primer en publicar la notícia en Facebook. Barret ha explicat que el vetlatori se celebrarà durant este dijous en el tanatori de San Lorenzo del Escorial: «Company d’altura i professió, que després de voler aclarir la veritat sobre què va passar amb les tres xiquetes, ha mort finalment per una malaltia que feia temps que arrastrava».

 

La mort de Blanco arriba just un dia després que una parella trobara una falange i, seguidament, tres ossos més en la fossa a on van aparéixer els cossos de Toñi, Miriam i Desirée. Coincidint també amb l’estrena del documental en ‘Netflix’. 

 

El misteri de les cintes

Blanco es va fer famós per la seua investigació del ‘Cas Alcàsser’ a on va aportar investigacions polèmiques i teories alternatives sobre la versió oficial, indicant que darrere de l’assassinat de les tres xiquetes s’amagaven una sèrie d’hòmens molt poderosos.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa envia a Fiscalia i UDEF la documentació sobre les 140 vivendes públiques dels Naus a Alacant

La jutgessa ha enviat a Fiscalia i UDEF la documentació de l'ajuntament sobre l'adjudicació de les 140 vivendes públiques dels Naus. Els informes arrepleguen indicis com a llars sense empadronats, familiars beneficiats i no adjudicataris residint, en un cas que ja té conseqüències polítiques i dimissions.

Pérez Llorca defén a Roig i retrau a Belarra: ‘Ja m’agradaria que anara tan productiva per a la societat’

Pérez Llorca ha elogiat la contribució de Juan Roig i ha enlletgit a Ione Belarra les seues paraules en el Congrés. Vicente Boluda ha recolzat a l'empresari.

Boluda, sobre el finançament autonòmic, apunta que a vegades cal dir que sí

Boluda ha plantejat que, davant la proposta del Govern, a vegades cal dir que sí, encara que ha recalcat que és una opinió personal i AVE no ha fixat postura. El pla preveu 3.670 milions més per a la Comunitat en 2027, prop d'un 18% sobre el model actual.

Les estreles de l’atletisme espanyol se citen a València amb la vista posada en els Mundials de Torun

El Lluís Puig acull del 27 de febrer a l'1 de març la 62a edició sota sostre, amb 26 títols en joc i una novetat: el 4x400 mixt per clubs tancarà el programa.

Detingut a Alacant per estafar 900 euros a un veí de Lleó amb un SMS que imitava a la DGT

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant a un sospitós d'estafar 900 euros a un veí de La Bañeza mitjançant un SMS que imitava a la DGT. La víctima va introduir les seues dades en una web falsa després d'un avís de 20 euros i després es va executar una compra a Torrevieja.

Gran expectació mediàtica i només la família en la vetla de Tejero a Xàtiva

La capella ardent a Xàtiva ha reunit nombrosos mitjans i a alguns curiosos, però l'accés s'ha limitat a la família i al cercle més pròxim. El funeral se celebra a les 19 hores.

Pérez Llorca condiciona el futur de Mazón a la decisió del TSJCV

Pérez Llorca ha assenyalat que la postura del TSJCV sobre la causa penal per la gestió de la DANA serà decisiva per al futur de Carlos Mazón. Ha demanat esperar abans de prendre decisions.

Ryanair augmentarà un 10% la seua capacitat este estiu a Alacant i obrirà tres noves rutes

Ryanair incrementarà un 10% la seua capacitat este estiu en l'aeroport d'Alacant-Elx, amb 89 rutes i tres noves connexions a Friedrichshafen, Saarbrücken i Bratislava. Operarà amb 20 avions basats, oferirà 6,6 milions de seients i preveu fregar els nou milions de passatgers en 2026, mentres rebutja la pujada de taxes d'Aena.