Mor el criminòleg del ‘Cas Alcàsser’, Juan Ignacio Blanco

Juan Ignacio Blanco i Fernando García, durant 'El caso Alcàsser'

Juan Ignacio Blanco i Fernando García, durant ‘El caso Alcàsser’ | Netflix

 

Una de les figures més rellevants del ‘Cas Alcàsser’, el periodista i criminòleg Juan Ignacio Blanco, ha mort este dimecres amb 63 anys en Madrid, segons avança ‘El Español’, després que s’haguera conegut que la salut de Blanco no era molt bona.

 

El criminòleg Carlos G. Barret ha sigut el primer en publicar la notícia en Facebook. Barret ha explicat que el vetlatori se celebrarà durant este dijous en el tanatori de San Lorenzo del Escorial: «Company d’altura i professió, que després de voler aclarir la veritat sobre què va passar amb les tres xiquetes, ha mort finalment per una malaltia que feia temps que arrastrava».

 

La mort de Blanco arriba just un dia després que una parella trobara una falange i, seguidament, tres ossos més en la fossa a on van aparéixer els cossos de Toñi, Miriam i Desirée. Coincidint també amb l’estrena del documental en ‘Netflix’. 

 

El misteri de les cintes

Blanco es va fer famós per la seua investigació del ‘Cas Alcàsser’ a on va aportar investigacions polèmiques i teories alternatives sobre la versió oficial, indicant que darrere de l’assassinat de les tres xiquetes s’amagaven una sèrie d’hòmens molt poderosos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.