10.9 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Mor el jugador del S.C. Requena Cristian Herráiz amb només 15 anys

 

Esta setmana, l’Sporting Club de Requena està de dol. I és que un dels seus jugadors més menuts, el jove cadet de 15 anys Cristian Herráiz Zahonero ha mort este dijous a migdia a causa d’un accident produït mentres jugava al futbol, una de les seues grans passions. El succés ha passat este dimecres de nit, de cara a les 21.00 hores, mentres el xiquet jugava amb els seus amics un partidet. La mala fortuna ha fet que perdera la vida.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

Un baló que ix disparat

Segons ha informat ‘Esportbase’, el xiquet estava jugant en una zona recreativa de Requena amb els amics i, en un moment determinat, cap a les 21.00, el baló va eixir disparat i es va encalar en la teulada d’una casa. L’adolescent va intentar recuperar la pilota pujant per una canonada que no va poder aguantar el seu pes. La caiguda, d’uns tres metres d’altura, i sense cap element que la suavitzara, va acabar amb un colp molt fort al cap.

 

Després de l’impacte, que li va provocar un traumatisme cranioencefàlic, el menut va ser traslladat ràpidament a l’Hospital General de València. Però els metges ja van avisar als seus pares, Encarna i Jesús, que les ferides eren molt greus. Poc després, cap al migdia del dijous, el menut cadet de només 15 anys perdia la vida. Les condolences per part de tot el futbol base valencià, la Federació Valenciana de futbol o l’Acadèmia del València Club de Futbol no s’han fet esperar a través de les xarxes socials. Una pena compartida a la que des de ‘València Diari’ ens sumem.

 

 

 

 

Últimes notícies

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals

La magrana mollar d’Elx arribarà este nadal a valencians que viuen fora

La DOP de la magrana mollar d'Elx enviarà 200 caixes per a acostar els sabors de la terra a valencians que residixen a Espanya i a la UE. L'acció forma part de 'El Nostre Nadal' i inclourà una postal.

El Govern ha autoritzat l’alliberament definitiu del peatge de l’AP-7 en la circumval·lació d’Alacant

El Consell de Ministres ha autoritzat l'alliberament definitiu del peatge en la circumval·lació d'Alacant després de la prova de gratuïtat iniciada en 2024. L'AP-7 queda com a alternativa permanent per a alleujar l'A-70, amb transició de la gestió de SEITT a la Direcció General de Carreteres.

El Consell aprova el projecte per a condonar deute autonòmic: 11.210 milions per a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat el projecte de llei per a condonar 83.252 milions de deute a les autonomies del règim comú. La Comunitat Valenciana tindria 11.210 milions i la iniciativa passa ara al Congrés, amb rebuig de governs del PP.

L’Audiència de València demana identificar a agents mediambientals per la dana com a possibles testimonis

La Secció Segona estima parcialment un recurs i demana la identificació dels agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. A més, readmet a una acusació particular i confirma un altre acte, i rebutja indagar sobre una junta de la CHJ per no guardar relació amb els fets.

El balanç anual denúncia demores a migrants en la renda d’inclusió i cobraments per tractaments de càncer

El tercer balanç sobre discriminació quotidiana a València documenta retards de més d'un any en la Renda Valenciana d'Inclusió i reclamacions de 30.000 euros per teràpies oncològiques a persones migrants. L'informe identifica barreres en padró, vivenda, servicis socials, ocupació, educació i el CIE de Sapadors.

El Deleste confirma per a 2026 a Primal Scream, Apparat i Kerala Dust

El Deleste ha anunciat les seues primeres confirmacions per a 2026 amb Primal Scream, Apparat, Kerala Dust, Holy Fuck, Els Invaders i Billy Nomates. El festival se celebrarà el 22 i 23 de maig als Jardins de Vivers.

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.