Mor el jugador del S.C. Requena Cristian Herráiz amb només 15 anys

 

Esta setmana, l’Sporting Club de Requena està de dol. I és que un dels seus jugadors més menuts, el jove cadet de 15 anys Cristian Herráiz Zahonero ha mort este dijous a migdia a causa d’un accident produït mentres jugava al futbol, una de les seues grans passions. El succés ha passat este dimecres de nit, de cara a les 21.00 hores, mentres el xiquet jugava amb els seus amics un partidet. La mala fortuna ha fet que perdera la vida.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

Un baló que ix disparat

Segons ha informat ‘Esportbase’, el xiquet estava jugant en una zona recreativa de Requena amb els amics i, en un moment determinat, cap a les 21.00, el baló va eixir disparat i es va encalar en la teulada d’una casa. L’adolescent va intentar recuperar la pilota pujant per una canonada que no va poder aguantar el seu pes. La caiguda, d’uns tres metres d’altura, i sense cap element que la suavitzara, va acabar amb un colp molt fort al cap.

 

Després de l’impacte, que li va provocar un traumatisme cranioencefàlic, el menut va ser traslladat ràpidament a l’Hospital General de València. Però els metges ja van avisar als seus pares, Encarna i Jesús, que les ferides eren molt greus. Poc després, cap al migdia del dijous, el menut cadet de només 15 anys perdia la vida. Les condolences per part de tot el futbol base valencià, la Federació Valenciana de futbol o l’Acadèmia del València Club de Futbol no s’han fet esperar a través de les xarxes socials. Una pena compartida a la que des de ‘València Diari’ ens sumem.

 

 

 

 

Últimes notícies

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

Mor un home en xocar dos camions a l’A-3 a Requena

Un home de 55 anys ha mort i un altre de 41 ha resultat ferit en una col·lisió entre dos camions a l’A-3, al terme de Requena. El tram ja està obert i sense complicacions per al trànsit.

Borkowoska encapçala l’arribada dels fitxatges del València Basket per a la pretemporada

L’aterratge a València de la polonesa Kamila Borkowoska obri l’arribada escalonada dels nous reforços del Valencia Basket femení per al primer projecte de Javi Torralba, vigent campió de Lliga i Copa.

Avis roig per calor extrema en el litoral de València i el nord d’Alacant

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís roig al litoral de València i al nord d’Alacant per temperatures de fins a 44 graus, amb altres zones de la Comunitat Valenciana en nivell taronja i groc.

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.