Anuncios

Mor el jugador del S.C. Requena Cristian Herráiz amb només 15 anys

 

Esta setmana, l’Sporting Club de Requena està de dol. I és que un dels seus jugadors més menuts, el jove cadet de 15 anys Cristian Herráiz Zahonero ha mort este dijous a migdia a causa d’un accident produït mentres jugava al futbol, una de les seues grans passions. El succés ha passat este dimecres de nit, de cara a les 21.00 hores, mentres el xiquet jugava amb els seus amics un partidet. La mala fortuna ha fet que perdera la vida.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

Anuncios

Un baló que ix disparat

Segons ha informat ‘Esportbase’, el xiquet estava jugant en una zona recreativa de Requena amb els amics i, en un moment determinat, cap a les 21.00, el baló va eixir disparat i es va encalar en la teulada d’una casa. L’adolescent va intentar recuperar la pilota pujant per una canonada que no va poder aguantar el seu pes. La caiguda, d’uns tres metres d’altura, i sense cap element que la suavitzara, va acabar amb un colp molt fort al cap.

 

Després de l’impacte, que li va provocar un traumatisme cranioencefàlic, el menut va ser traslladat ràpidament a l’Hospital General de València. Però els metges ja van avisar als seus pares, Encarna i Jesús, que les ferides eren molt greus. Poc després, cap al migdia del dijous, el menut cadet de només 15 anys perdia la vida. Les condolences per part de tot el futbol base valencià, la Federació Valenciana de futbol o l’Acadèmia del València Club de Futbol no s’han fet esperar a través de les xarxes socials. Una pena compartida a la que des de ‘València Diari’ ens sumem.

 

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios