Mor el jugador del S.C. Requena Cristian Herráiz amb només 15 anys

 

Esta setmana, l’Sporting Club de Requena està de dol. I és que un dels seus jugadors més menuts, el jove cadet de 15 anys Cristian Herráiz Zahonero ha mort este dijous a migdia a causa d’un accident produït mentres jugava al futbol, una de les seues grans passions. El succés ha passat este dimecres de nit, de cara a les 21.00 hores, mentres el xiquet jugava amb els seus amics un partidet. La mala fortuna ha fet que perdera la vida.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

Un baló que ix disparat

Segons ha informat ‘Esportbase’, el xiquet estava jugant en una zona recreativa de Requena amb els amics i, en un moment determinat, cap a les 21.00, el baló va eixir disparat i es va encalar en la teulada d’una casa. L’adolescent va intentar recuperar la pilota pujant per una canonada que no va poder aguantar el seu pes. La caiguda, d’uns tres metres d’altura, i sense cap element que la suavitzara, va acabar amb un colp molt fort al cap.

 

Després de l’impacte, que li va provocar un traumatisme cranioencefàlic, el menut va ser traslladat ràpidament a l’Hospital General de València. Però els metges ja van avisar als seus pares, Encarna i Jesús, que les ferides eren molt greus. Poc després, cap al migdia del dijous, el menut cadet de només 15 anys perdia la vida. Les condolences per part de tot el futbol base valencià, la Federació Valenciana de futbol o l’Acadèmia del València Club de Futbol no s’han fet esperar a través de les xarxes socials. Una pena compartida a la que des de ‘València Diari’ ens sumem.

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.