Anuncios

Mor el jugador del S.C. Requena Cristian Herráiz amb només 15 anys

 

Esta setmana, l’Sporting Club de Requena està de dol. I és que un dels seus jugadors més menuts, el jove cadet de 15 anys Cristian Herráiz Zahonero ha mort este dijous a migdia a causa d’un accident produït mentres jugava al futbol, una de les seues grans passions. El succés ha passat este dimecres de nit, de cara a les 21.00 hores, mentres el xiquet jugava amb els seus amics un partidet. La mala fortuna ha fet que perdera la vida.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

Anuncios

Un baló que ix disparat

Segons ha informat ‘Esportbase’, el xiquet estava jugant en una zona recreativa de Requena amb els amics i, en un moment determinat, cap a les 21.00, el baló va eixir disparat i es va encalar en la teulada d’una casa. L’adolescent va intentar recuperar la pilota pujant per una canonada que no va poder aguantar el seu pes. La caiguda, d’uns tres metres d’altura, i sense cap element que la suavitzara, va acabar amb un colp molt fort al cap.

 

Després de l’impacte, que li va provocar un traumatisme cranioencefàlic, el menut va ser traslladat ràpidament a l’Hospital General de València. Però els metges ja van avisar als seus pares, Encarna i Jesús, que les ferides eren molt greus. Poc després, cap al migdia del dijous, el menut cadet de només 15 anys perdia la vida. Les condolences per part de tot el futbol base valencià, la Federació Valenciana de futbol o l’Acadèmia del València Club de Futbol no s’han fet esperar a través de les xarxes socials. Una pena compartida a la que des de ‘València Diari’ ens sumem.

 

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia recolza que se cite a Barrachina i Rovira en la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València demana a la jutgessa que revoque la seua decisió i cite com a testimonis als consellers Miguel Barrachina i José Antonio Rovira en la investigació penal per la gestió de la dana.

Celta i Llevant es juguen la temporada en Balaídos

Celta i Llevant arriben en bon moment a un partit clau en Balaídos: els gallecs busquen afermar la lluita per Europa i els valencians eixir del descens.

Barrachina reclama una PAC que assegure relleu generacional i continuïtat del camp valencià

El conseller Miguel Barrachina defén una PAC justa i adaptada al camp valencià que garantisca relleu generacional, competitivitat i continuïtat de l'activitat agrària enfront de les retallades i la renacionalització.

València oferix formació gratuïta en intel·ligència artificial a ciutadania i personal municipal

L'Ajuntament de València llança, al costat de Microsoft i Founderz, un programa gratuït de formació i certificació en intel·ligència artificial per a tota la ciutadania i més de 5.500 empleats públics.

El TSJCV manté els servicis mínims per a la vaga indefinida de docents

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja suspendre els servicis mínims fixats per la Generalitat per a la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària, després de les peticions de CSIF i CCOO.

PP i Vox prioritzen els drets de l’alumnat mentres l’oposició recolza la vaga docent

PP i Vox insistixen a protegir el dret de l'alumnat a finalitzar el curs i la PAU, mentres PSPV i Compromís donen suport a la vaga indefinida del professorat per a millorar condicions i infraestructures.

El comissionat de la dana defén un esforç titànic de la Generalitat malgrat la pressió del Govern

El comissionat per a la recuperació després de la dana de 2024 sosté que la Generalitat va fer un esforç titànic malgrat una pressió asfixiant del Govern i reclama canvis legals per a agilitzar la resposta institucional en futures emergències.

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.
Anuncios