Mor un dofí aparegut desorientat a la platja de Cullera

Cullera va rebre un visitant ahir al matí, es tractava d’un dofí desorientat a la costa. Ràpidament es va donar avís del succés al Seprona i a l’equip de veterinaris de l’Oceanogràfic, que junt amb la Policia Local, van treballar de valent per tal de rescatar l’animal. Després de la cura, es va aconseguir salvaguardar la seua vida i tornar-lo a la mar. Es tractava d’un dofí ratllat, una espècie molt comuna al Mediterrani.

Lamentablement la jove femella dofí que estava desorientada, ha mort al tornar al cap d’unes hores a la costa i no s’ha aconseguit reanimar-la.

Al final, el seu cos ha sigut traslladat a l’Oceanogràfic de València, on es realitzarà una anàlisi i estudi per a esbrinar la causa de la seua mort.

La regidora de Benestar Animal, Marta Tur, ha volgut agrair la col·laboració del ciutadà que en detectar la presència del dofí a la vora de la mar ha cridat al 112 i ràpidament s’ha activat el protocol.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.