Mor una dona de 73 anys en la platja de Peníscola

 

Una dona de 73 anys ha mort aquest dimarts en la platja de Peníscola, segons han informat fonts del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).

El succés s'ha produït sobre les 12.30 hores, quan s'ha alertat al CICU que havien tret de l'aigua en la platja de Peníscola a una dona inconscient. Fins al lloc s'ha mobilitzat immediatament una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). 

  

Després de la primera intervenció dels serveis de socorrisme de la platja, l'equip mèdic del SAMU ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a la banyista, però ha mort in situ. 

Més de 25 persones ofegades a la Comunitat en el que va d'any

Un total de 26 persones han mort ofegades a la Comunitat Valenciana en el que va d'any, la qual cosa representa el 10% del total de morts per aquesta causa en tota Espanya. Agost, amb 65 persones mortes, ha sigut el mes amb més ofegaments del que va d'any a nivell nacional, encara que hi ha hagut sis morts menys que en els 31 dies del mateix període de 2017.

Segons informa la Real Federació Espanyola de Salvament i Socorrisme (RFSS), al llarg de 2018 s'ha produït una disminució dels ofegaments a causa del retard en l'ús dels espais aquàtics pel mal temps, una tendència que es va veure truncada al juliol.

La Comunitat, la cinquena amb més morts 

 

“Andalusia és la comunitat autònoma amb més morts, amb 36, el 14,3%, per davant de Galícia (34 morts, 13,5%), Canàries (32, 12,7%), Catalunya (31, 12,4%), Comunitat Valenciana (26, 10%), Illes Balears (22, 8,8 %), País Basc (12, 4,8%), Astúries i Castella i Lleó (9, 3,6%, en cada cas), Castella-la Manxa (8, 3,2%), Aragó, Comunitat de Madrid i Regió de Múrcia (7, 2,8%, en cada territori), Cantàbria (5, 2%), Navarra (3, 1,2%), i Extremadura, (2, 0,8%)”, afig la RFSS. En els últims llocs se situen La Rioja i la Ciutat Autònoma de Ceuta (1, 0,4%, cadascuna). Melilla es manté com l'únic territori en el qual no s'ha registrat cap succés mortal d'aquestes característiques.

 

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.