Mor una dona de 56 anys apunyalada presumptament per la seua parella

 

Una dona de 56 anys ha mort a Valladolid després de rebre diverses punyalades en el tòrax, un crim pel qual ha sigut detingut el seu marit com a suposat autor, qui ha intentat lesionar-se, per la qual cosa ha sigut traslladat a un centre sanitari de la ciutat, ha informat la Policia Nacional.

Ha sigut una crida efectuada a les 16.42 hores la que ha alertat que una dona havia patit ferides d’arma blanca causades pel seu espòs, al carrer Mont-real de la capital val·lisoletana, han explicat fonts del Servei d’Emergències 112 de Castella i Lleó.

A més de les assistències sanitàries, fins al lloc del succés, a la urbanització Santa Ana, al sud de Valladolid, s’han desplaçat agents de la Policia Científica per a investigar l’ocorregut, segons han referit testimonis presencials, que han detallat que el lloc en el qual indaguen els policies és un habitatge unifamiliar.

 

El presumpte agressor es va autolesionar

 

En la mateixa casa, a més de trobar amb diverses punyalades en el tòrax a la víctima, qui va ser traslladada en ambulància a l’Hospital Clínic de la ciutat, els agents van trobar al suposat autor de l’agressió, nascut en 1963, amb diversos talls produïts en intentar lesionar-se, ha manifestat la Policia Nacional.

El suposat autor de l’apunyalament de la seua esposa va ser arrestat i traslladat a l’Hospital Pío del Río Hortega per a rebre assistència, mentre els agents continuen investigant els fets per a esclarir tot l’ocorregut.

Finalment, la dona ha perdut la vida després que haguera sigut conduïda al centre sanitari.

El detingut no es trobava en el sistema de seguiment integral per casos de violència de gènere, VIOGEN, han concretat fonts pròximes a la investigació.

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.