Mor una dona de 56 anys apunyalada presumptament per la seua parella

 

Una dona de 56 anys ha mort a Valladolid després de rebre diverses punyalades en el tòrax, un crim pel qual ha sigut detingut el seu marit com a suposat autor, qui ha intentat lesionar-se, per la qual cosa ha sigut traslladat a un centre sanitari de la ciutat, ha informat la Policia Nacional.

Ha sigut una crida efectuada a les 16.42 hores la que ha alertat que una dona havia patit ferides d’arma blanca causades pel seu espòs, al carrer Mont-real de la capital val·lisoletana, han explicat fonts del Servei d’Emergències 112 de Castella i Lleó.

A més de les assistències sanitàries, fins al lloc del succés, a la urbanització Santa Ana, al sud de Valladolid, s’han desplaçat agents de la Policia Científica per a investigar l’ocorregut, segons han referit testimonis presencials, que han detallat que el lloc en el qual indaguen els policies és un habitatge unifamiliar.

 

El presumpte agressor es va autolesionar

 

En la mateixa casa, a més de trobar amb diverses punyalades en el tòrax a la víctima, qui va ser traslladada en ambulància a l’Hospital Clínic de la ciutat, els agents van trobar al suposat autor de l’agressió, nascut en 1963, amb diversos talls produïts en intentar lesionar-se, ha manifestat la Policia Nacional.

El suposat autor de l’apunyalament de la seua esposa va ser arrestat i traslladat a l’Hospital Pío del Río Hortega per a rebre assistència, mentre els agents continuen investigant els fets per a esclarir tot l’ocorregut.

Finalment, la dona ha perdut la vida després que haguera sigut conduïda al centre sanitari.

El detingut no es trobava en el sistema de seguiment integral per casos de violència de gènere, VIOGEN, han concretat fonts pròximes a la investigació.

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.