13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Mor una dona de 56 anys apunyalada presumptament per la seua parella

 

Una dona de 56 anys ha mort a Valladolid després de rebre diverses punyalades en el tòrax, un crim pel qual ha sigut detingut el seu marit com a suposat autor, qui ha intentat lesionar-se, per la qual cosa ha sigut traslladat a un centre sanitari de la ciutat, ha informat la Policia Nacional.

Ha sigut una crida efectuada a les 16.42 hores la que ha alertat que una dona havia patit ferides d’arma blanca causades pel seu espòs, al carrer Mont-real de la capital val·lisoletana, han explicat fonts del Servei d’Emergències 112 de Castella i Lleó.

A més de les assistències sanitàries, fins al lloc del succés, a la urbanització Santa Ana, al sud de Valladolid, s’han desplaçat agents de la Policia Científica per a investigar l’ocorregut, segons han referit testimonis presencials, que han detallat que el lloc en el qual indaguen els policies és un habitatge unifamiliar.

 

El presumpte agressor es va autolesionar

 

En la mateixa casa, a més de trobar amb diverses punyalades en el tòrax a la víctima, qui va ser traslladada en ambulància a l’Hospital Clínic de la ciutat, els agents van trobar al suposat autor de l’agressió, nascut en 1963, amb diversos talls produïts en intentar lesionar-se, ha manifestat la Policia Nacional.

El suposat autor de l’apunyalament de la seua esposa va ser arrestat i traslladat a l’Hospital Pío del Río Hortega per a rebre assistència, mentre els agents continuen investigant els fets per a esclarir tot l’ocorregut.

Finalment, la dona ha perdut la vida després que haguera sigut conduïda al centre sanitari.

El detingut no es trobava en el sistema de seguiment integral per casos de violència de gènere, VIOGEN, han concretat fonts pròximes a la investigació.

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat este diumenge MVP de la Copa del Rei després de liderar el triomf del Baskonia davant el Reial Madrid per 89-100. Va firmar 22 punts, 11 rebots i un 38 de valoració, el més alt de la final.

89-100: Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest coronen al Baskonia davant el Reial Madrid

El Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 89-100 al Reial Madrid. El trident Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest va sumar 73 punts i Howard va resoldre al final.

El Baskonia conquista la seua sèptima Copa del Rei 17 anys després en superar al Reial Madrid (89-100)

El Kosner Baskonia es va imposar 89-100 al Reial Madrid en una final igualada disputada en el Roig Arena. Va aconseguir la seua sèptima Copa del Rei i va frenar l'intent blanc de conquistar la trentena.

Les falleres majors de València encenen la Crida i conviden a viure la millor festa del món

Carmen Prades i Marta Mercader han obert la Crida des de les Torres de Serrans i conviden al món a sumar-se a les Falles de 2026. L'alcaldessa ha entregat simbòlicament les claus en el desé aniversari com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat

El Roig Arena tanca la Copa amb 15.314 espectadors i frega el rècord històric

La final de la Copa del Rei a València va reunir 15.314 aficionats, el millor registre de 2026 i a només 152 del rècord absolut del torneig. Quatre partits van superar els 15.000 assistents.

El Roig Arena vibra en la seua primera final de Copa del Rei i ja mira a 2027

Amb més de quinze mil espectadors, el Roig Arena va vibrar amb la final entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. El recinte va tancar la seua primera Copa i el torneig tornarà en 2027.

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.