Mor una dona de 56 anys apunyalada presumptament per la seua parella

 

Una dona de 56 anys ha mort a Valladolid després de rebre diverses punyalades en el tòrax, un crim pel qual ha sigut detingut el seu marit com a suposat autor, qui ha intentat lesionar-se, per la qual cosa ha sigut traslladat a un centre sanitari de la ciutat, ha informat la Policia Nacional.

Ha sigut una crida efectuada a les 16.42 hores la que ha alertat que una dona havia patit ferides d’arma blanca causades pel seu espòs, al carrer Mont-real de la capital val·lisoletana, han explicat fonts del Servei d’Emergències 112 de Castella i Lleó.

A més de les assistències sanitàries, fins al lloc del succés, a la urbanització Santa Ana, al sud de Valladolid, s’han desplaçat agents de la Policia Científica per a investigar l’ocorregut, segons han referit testimonis presencials, que han detallat que el lloc en el qual indaguen els policies és un habitatge unifamiliar.

 

El presumpte agressor es va autolesionar

 

En la mateixa casa, a més de trobar amb diverses punyalades en el tòrax a la víctima, qui va ser traslladada en ambulància a l’Hospital Clínic de la ciutat, els agents van trobar al suposat autor de l’agressió, nascut en 1963, amb diversos talls produïts en intentar lesionar-se, ha manifestat la Policia Nacional.

El suposat autor de l’apunyalament de la seua esposa va ser arrestat i traslladat a l’Hospital Pío del Río Hortega per a rebre assistència, mentre els agents continuen investigant els fets per a esclarir tot l’ocorregut.

Finalment, la dona ha perdut la vida després que haguera sigut conduïda al centre sanitari.

El detingut no es trobava en el sistema de seguiment integral per casos de violència de gènere, VIOGEN, han concretat fonts pròximes a la investigació.

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Últimes notícies

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.