13.7 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Mor una dona de 56 anys apunyalada presumptament per la seua parella

 

Una dona de 56 anys ha mort a Valladolid després de rebre diverses punyalades en el tòrax, un crim pel qual ha sigut detingut el seu marit com a suposat autor, qui ha intentat lesionar-se, per la qual cosa ha sigut traslladat a un centre sanitari de la ciutat, ha informat la Policia Nacional.

Ha sigut una crida efectuada a les 16.42 hores la que ha alertat que una dona havia patit ferides d’arma blanca causades pel seu espòs, al carrer Mont-real de la capital val·lisoletana, han explicat fonts del Servei d’Emergències 112 de Castella i Lleó.

A més de les assistències sanitàries, fins al lloc del succés, a la urbanització Santa Ana, al sud de Valladolid, s’han desplaçat agents de la Policia Científica per a investigar l’ocorregut, segons han referit testimonis presencials, que han detallat que el lloc en el qual indaguen els policies és un habitatge unifamiliar.

 

El presumpte agressor es va autolesionar

 

En la mateixa casa, a més de trobar amb diverses punyalades en el tòrax a la víctima, qui va ser traslladada en ambulància a l’Hospital Clínic de la ciutat, els agents van trobar al suposat autor de l’agressió, nascut en 1963, amb diversos talls produïts en intentar lesionar-se, ha manifestat la Policia Nacional.

El suposat autor de l’apunyalament de la seua esposa va ser arrestat i traslladat a l’Hospital Pío del Río Hortega per a rebre assistència, mentre els agents continuen investigant els fets per a esclarir tot l’ocorregut.

Finalment, la dona ha perdut la vida després que haguera sigut conduïda al centre sanitari.

El detingut no es trobava en el sistema de seguiment integral per casos de violència de gènere, VIOGEN, han concretat fonts pròximes a la investigació.

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.