Mor una dona atropellada per un tren a Alacant quan anava a arreplegar el seu gos de la via

Ahir a la vesprada es va produir un atropellament mortal a Alacant. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, una dona de 45 anys va ser atropellada per un tren Talgo que anava de Barcelona a Lorca (Múrcia). La dona havia baixat a les vies a arreplegar a un dels seus gossos que es trobava allí. L'accident s'ha produït al voltant de les 18.20 hores en el barri de Sant Gabriel de la capital alacantina, a l'altura de les vies de l'avinguda d'Elx ubicades enfront del parc del Palmeral. La dona, de nacionalitat espanyola es trobava per aquella zona amb els seus tres gossos i el seu marit, quan, segons sembla, un s'ha escapat i ella ha anat fins a la via a arreplegar-lo, en el moment just en què passava el tren.

La Policia Nacional després de confirmar la mort i procedir a l'alçament del cadàver, manté oberta la investigació per a determinar les causes del sinistre. El Talgo que cobria la línia Barcelona-Múrcia ha quedat aturat fins a vore les 21 hores, quan ha représ el seu trajecte, amb un retràs de 112 minuts, segons fonts de Renfe. Ara s'intenten esclarir les causes que van portar al tren a no frenar a temps, i les circumstàncies concretes en les quals la dona va eixir corrent a agafar el seu gos.

Dos ferits a l'A-7

Un altre accident es va produir l'altre dia a les carreteres valencianes. Una xica de 29 anys i un xic de 22 que viatjaven amb moto van resultar ferits el passat dijous en sofrir un accident amb un cotxe en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Nàquera, a la comarca de Camp de Túria, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU). El sinistre es va produir sobre 17:30 hores en el quilòmetre 315 de l'Autovia del Mediterrani, dins del terme municipal de Nàquera. Fins a la zona de l'accident es van mobilitzar dos ambulàncies del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i Suport Vital Bàsic (SVB). Els mitjans sanitaris van asssistir els dos ocupants de la moto: la xica per traumatisme cranioencefàlic, que va ser evacuada a l'Hospital La Fe de València, i el jove amb fractura d'escàpula i traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova.

 

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.