19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Mor una dona atropellada per un tren a Alacant quan anava a arreplegar el seu gos de la via

Ahir a la vesprada es va produir un atropellament mortal a Alacant. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, una dona de 45 anys va ser atropellada per un tren Talgo que anava de Barcelona a Lorca (Múrcia). La dona havia baixat a les vies a arreplegar a un dels seus gossos que es trobava allí. L'accident s'ha produït al voltant de les 18.20 hores en el barri de Sant Gabriel de la capital alacantina, a l'altura de les vies de l'avinguda d'Elx ubicades enfront del parc del Palmeral. La dona, de nacionalitat espanyola es trobava per aquella zona amb els seus tres gossos i el seu marit, quan, segons sembla, un s'ha escapat i ella ha anat fins a la via a arreplegar-lo, en el moment just en què passava el tren.

La Policia Nacional després de confirmar la mort i procedir a l'alçament del cadàver, manté oberta la investigació per a determinar les causes del sinistre. El Talgo que cobria la línia Barcelona-Múrcia ha quedat aturat fins a vore les 21 hores, quan ha représ el seu trajecte, amb un retràs de 112 minuts, segons fonts de Renfe. Ara s'intenten esclarir les causes que van portar al tren a no frenar a temps, i les circumstàncies concretes en les quals la dona va eixir corrent a agafar el seu gos.

Dos ferits a l'A-7

Un altre accident es va produir l'altre dia a les carreteres valencianes. Una xica de 29 anys i un xic de 22 que viatjaven amb moto van resultar ferits el passat dijous en sofrir un accident amb un cotxe en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Nàquera, a la comarca de Camp de Túria, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU). El sinistre es va produir sobre 17:30 hores en el quilòmetre 315 de l'Autovia del Mediterrani, dins del terme municipal de Nàquera. Fins a la zona de l'accident es van mobilitzar dos ambulàncies del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i Suport Vital Bàsic (SVB). Els mitjans sanitaris van asssistir els dos ocupants de la moto: la xica per traumatisme cranioencefàlic, que va ser evacuada a l'Hospital La Fe de València, i el jove amb fractura d'escàpula i traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova.

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Morant retrau a Guardiola haver presumit del 60% del vot a la dreta i d’afavorir a Vox

La ministra ha acusat a María Guardiola de 'irresponsable absoluta' per convocar eleccions i sosté que eixa decisió només ha reforçat a Vox. Ha recordat que en la nit electoral es va mostrar 'molt feliç' en destacar que el 60% del vot va ser a la dreta i que el PSOE s'havia 'afonat'.

El Llevant mai ha encadenat dos derrotes de derbi davant el València en una mateixa temporada

El Llevant va caure 1-0 a Mestalla al novembre de 2025, però mai ha perdut els dos derbis en una mateixa temporada i s'aferra a eixa ratxa en un dol clau

El Facsa-Platges de Castelló busca el seu tercer títol seguit en la Copa Joma

El Facsa-Platges de Castelló aspira este dissabte en el Lluís Puig al seu tercer triomf consecutiu i l'octau en la Copa Joma, amb Barça, Fent Camí i Reial Societat com a grans rivals. El torneig es disputarà de 14.00 a 16.20 amb 13 proves i tancament en el 4x400 m.

El Consell exigix participació real de les autonomies i blindar la política de cohesió

El Consell ha reclamat al Govern una participació real de les autonomies en el nou MFP i blindar la política de cohesió. També ha demanat reactivar la CARUE i ha criticat absències en la reunió.

Marcelino es juga davant el Getafe igualar la seua pitjor ratxa sense deixar la porteria a zero

El tècnic del Vila-real arriba amb onze partits seguits encaixant entre Lliga, Copa i Champions; si concedix, igualarà el seu topall negatiu de 12 partits.

La compravenda de vivendes marca màxims en 2025 i els preus pugen un 11,9% a València

La província va tancar 2025 amb 40.839 operacions, un 5,3% més que un any abans, i el metre quadrat va aconseguir 1.649 euros, màxims des de 2009.

Pérez Llorca anuncia 49,3 milions en ajudes dirigides a les pimes de la Comunitat Valenciana

La Generalitat destina 49,3 milions a les pimes valencianes a través de Inpyme, amb una alça del 1,4% i noves línies en 2026. Les ajudes, de fins a 200.000 euros per empresa, cobrixen inversió, innovació i seguretat industrial, amb sol·licituds del 16 de febrer al 10 de març.

Foulquier, operat del genoll esquerre

El lateral del València va ser operat mitjançant artroscòpia i romandrà ingressat per a control evolutiu. El club no detalla la lesió ni els terminis de baixa.