Mor una dona atropellada per un tren a Alacant quan anava a arreplegar el seu gos de la via

Ahir a la vesprada es va produir un atropellament mortal a Alacant. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, una dona de 45 anys va ser atropellada per un tren Talgo que anava de Barcelona a Lorca (Múrcia). La dona havia baixat a les vies a arreplegar a un dels seus gossos que es trobava allí. L'accident s'ha produït al voltant de les 18.20 hores en el barri de Sant Gabriel de la capital alacantina, a l'altura de les vies de l'avinguda d'Elx ubicades enfront del parc del Palmeral. La dona, de nacionalitat espanyola es trobava per aquella zona amb els seus tres gossos i el seu marit, quan, segons sembla, un s'ha escapat i ella ha anat fins a la via a arreplegar-lo, en el moment just en què passava el tren.

La Policia Nacional després de confirmar la mort i procedir a l'alçament del cadàver, manté oberta la investigació per a determinar les causes del sinistre. El Talgo que cobria la línia Barcelona-Múrcia ha quedat aturat fins a vore les 21 hores, quan ha représ el seu trajecte, amb un retràs de 112 minuts, segons fonts de Renfe. Ara s'intenten esclarir les causes que van portar al tren a no frenar a temps, i les circumstàncies concretes en les quals la dona va eixir corrent a agafar el seu gos.

Dos ferits a l'A-7

Un altre accident es va produir l'altre dia a les carreteres valencianes. Una xica de 29 anys i un xic de 22 que viatjaven amb moto van resultar ferits el passat dijous en sofrir un accident amb un cotxe en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Nàquera, a la comarca de Camp de Túria, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU). El sinistre es va produir sobre 17:30 hores en el quilòmetre 315 de l'Autovia del Mediterrani, dins del terme municipal de Nàquera. Fins a la zona de l'accident es van mobilitzar dos ambulàncies del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i Suport Vital Bàsic (SVB). Els mitjans sanitaris van asssistir els dos ocupants de la moto: la xica per traumatisme cranioencefàlic, que va ser evacuada a l'Hospital La Fe de València, i el jove amb fractura d'escàpula i traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova.

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.