12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Mor una dona atropellada per un tren a Alacant quan anava a arreplegar el seu gos de la via

Ahir a la vesprada es va produir un atropellament mortal a Alacant. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, una dona de 45 anys va ser atropellada per un tren Talgo que anava de Barcelona a Lorca (Múrcia). La dona havia baixat a les vies a arreplegar a un dels seus gossos que es trobava allí. L'accident s'ha produït al voltant de les 18.20 hores en el barri de Sant Gabriel de la capital alacantina, a l'altura de les vies de l'avinguda d'Elx ubicades enfront del parc del Palmeral. La dona, de nacionalitat espanyola es trobava per aquella zona amb els seus tres gossos i el seu marit, quan, segons sembla, un s'ha escapat i ella ha anat fins a la via a arreplegar-lo, en el moment just en què passava el tren.

La Policia Nacional després de confirmar la mort i procedir a l'alçament del cadàver, manté oberta la investigació per a determinar les causes del sinistre. El Talgo que cobria la línia Barcelona-Múrcia ha quedat aturat fins a vore les 21 hores, quan ha représ el seu trajecte, amb un retràs de 112 minuts, segons fonts de Renfe. Ara s'intenten esclarir les causes que van portar al tren a no frenar a temps, i les circumstàncies concretes en les quals la dona va eixir corrent a agafar el seu gos.

Dos ferits a l'A-7

Un altre accident es va produir l'altre dia a les carreteres valencianes. Una xica de 29 anys i un xic de 22 que viatjaven amb moto van resultar ferits el passat dijous en sofrir un accident amb un cotxe en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Nàquera, a la comarca de Camp de Túria, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU). El sinistre es va produir sobre 17:30 hores en el quilòmetre 315 de l'Autovia del Mediterrani, dins del terme municipal de Nàquera. Fins a la zona de l'accident es van mobilitzar dos ambulàncies del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i Suport Vital Bàsic (SVB). Els mitjans sanitaris van asssistir els dos ocupants de la moto: la xica per traumatisme cranioencefàlic, que va ser evacuada a l'Hospital La Fe de València, i el jove amb fractura d'escàpula i traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova.

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El Congrés convalida el reial decret d’ajudes per la DANA a València amb el no de Vox i l’abstenció de Junts

El Congrés ha convalidat el reial decret d'ajudes per la DANA d'octubre en la Comunitat Valenciana i ha acordat la seua tramitació urgent com a projecte de llei. El paquet mobilitza fins a 6.000 milions en avals, finançament ICO i fons de prevenció.

La defensa de Ábalos denúncia que demanar presó busca pressionar-li per a col·laborar

La defensa de José Luis Ábalos ha sostingut que la sol·licitud de presó provisional és una forma de pressió per a induir la seua col·laboració i ha negat risc de fugida, recordant que han passat set dies des que es va fixar la vistilla.

Morant qüestiona el perdó de Pérez Llorca a les víctimes de la DANA i acusa una investidura ‘fake’

Diana Morant posa en dubte el perdó de Juanfran Pérez Llorca a les víctimes de la DANA i qualifica de 'fake' la seua investidura, que vincula a Mazón i a Vox.

Baldoví exigix a Pérez Llorca demanar l’acta a Mazón si vol disculpar-se amb les víctimes de la dana

Baldoví ha retret a Pérez Llorca un discurs gris i orientat a Vox i li ha instat a demanar l'acta a Mazón si pretén disculpar-se amb les víctimes de la dana. També ha reclamat eleccions.

Pérez Llorca ha promés seguir el canvi de 2023 i oferix un Pacte d’estabilitat en Les Corts

El candidat del PP ha defés continuar el canvi iniciat en 2023 i ha proposat un Pacte de Les Corts per a assegurar la governabilitat. Ha arribat sense acords tancats i ha fet l'ullet a Vox en qüestions clau.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i més transparència en delinqüència

Pérez Llorca ha plantejat en la seua investidura el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen i la publicació de dades de delinqüència per nacionalitat. Ha demanat més controls, proves d'edat i reforç de la vigilància en les costes valencianes.

Pérez Llorca ha anunciat menys imposats, més deduccions i eliminar estructures ideològiques

En la seua investidura en Les Corts, Pérez Llorca ha promés baixar impostos, ampliar un 50% les deduccions autonòmiques de l'IRPF i suprimir estructures 'ideològiques'. A més, ha reclamat reformar el finançament autonòmic amb un fons d'anivellament transitori i ha demanat unitat al PSPV.

Satse denuncia la implantació precipitada de la infermera de triatge en centres de salut

El sindicat ha qüestionat el desplegament de la figura de la infermera de triatge des d'esta setmana per falta de protocols, formació i informació a usuaris, mentres Sanitat defén que s'ajusta a un decret acordat en Taula Sectorial.