Mor una dona atropellada per un tren a Alacant quan anava a arreplegar el seu gos de la via

Ahir a la vesprada es va produir un atropellament mortal a Alacant. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, una dona de 45 anys va ser atropellada per un tren Talgo que anava de Barcelona a Lorca (Múrcia). La dona havia baixat a les vies a arreplegar a un dels seus gossos que es trobava allí. L'accident s'ha produït al voltant de les 18.20 hores en el barri de Sant Gabriel de la capital alacantina, a l'altura de les vies de l'avinguda d'Elx ubicades enfront del parc del Palmeral. La dona, de nacionalitat espanyola es trobava per aquella zona amb els seus tres gossos i el seu marit, quan, segons sembla, un s'ha escapat i ella ha anat fins a la via a arreplegar-lo, en el moment just en què passava el tren.

La Policia Nacional després de confirmar la mort i procedir a l'alçament del cadàver, manté oberta la investigació per a determinar les causes del sinistre. El Talgo que cobria la línia Barcelona-Múrcia ha quedat aturat fins a vore les 21 hores, quan ha représ el seu trajecte, amb un retràs de 112 minuts, segons fonts de Renfe. Ara s'intenten esclarir les causes que van portar al tren a no frenar a temps, i les circumstàncies concretes en les quals la dona va eixir corrent a agafar el seu gos.

Dos ferits a l'A-7

Un altre accident es va produir l'altre dia a les carreteres valencianes. Una xica de 29 anys i un xic de 22 que viatjaven amb moto van resultar ferits el passat dijous en sofrir un accident amb un cotxe en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Nàquera, a la comarca de Camp de Túria, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU). El sinistre es va produir sobre 17:30 hores en el quilòmetre 315 de l'Autovia del Mediterrani, dins del terme municipal de Nàquera. Fins a la zona de l'accident es van mobilitzar dos ambulàncies del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i Suport Vital Bàsic (SVB). Els mitjans sanitaris van asssistir els dos ocupants de la moto: la xica per traumatisme cranioencefàlic, que va ser evacuada a l'Hospital La Fe de València, i el jove amb fractura d'escàpula i traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova.

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.