10.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Mor una dona per cremades greus després d’incendiar-se sa casa

Una dona de 51 anys va morir este passat dissabte en patir cremades greus en l'incendi de la seua vivenda de València, segons ha informat aquest diumenge el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).

 

 

  

L'incendi es va produir a primera hora de la vesprada en un immoble situat en el carrer Felipe Salvador, 19, de València, en el districte del Marítim.

 

 

 

  

  

Fins a l'habitatge es van desplaçar patrulles de Policia Local, Nacional i Bombers després de rebre diverses telefonades d'avís de veïns, segons fonts del cos municipal de bombers, que va donar per controlat el foc.

 

 

 

  

L'afectada va ser traslladada a l'Hospital La Fe de València en una ambulància del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Presentava cremades de caràcter greu i va morir poc després, una vegada ingressada, segons informa Urgències.

 

Últimes notícies

El València Basket vol tancar l’any en gran davant un Partizan en reconstrucció

El València Basket rep al Partizan en el Roig Arena per a acomiadar 2025 amb una victòria i sostindre la seua posició de privilegi en l'Eurolliga. L'equip serbi arriba en transició amb Joan Peñarroya i tres derrotes seguides.

Feijóo defén haver entregat a la jutgessa de la DANA tots els missatges sol·licitats

Feijóo ha assegurat haver donat a la jutgessa tots els missatges que li va demanar sobre la DANA i ha oferit les seues respostes si es reclamen. Ha insistit en la seua col·laboració 'al 100 per 100' i ha criticat que el Govern li demane la dimissió.

El València afronta cinc partits al gener amb l’objectiu d’allunyar-se del descens

L'equip encara un gener amb quatre cites de Lliga i els octaus de la Copa del Rei, a només un punt de la zona de descens. Buscarà el seu primer triomf de lliga fora.

Desallotjat un centre de diàlisi per l’incendi en una empresa de mobles de La Vall d’Uixò

L'incendi en una empresa de mobles de La Vall d'Uixò ha obligat al desallotjament preventiu d'un centre de diàlisi confrontant. Els bombers actuen des de l'exterior amb set dotacions i un camió nodrissa de 35.000 litres.

Gener exigent per al Vila-real en Lliga i tràmit econòmic en Champions

El Vila-real afronta un gener amb quatre partits de Lliga i dos de Champions. En el torneig domèstic es juga la zona Champions; a Europa, premis i honra.

Recuperen el cadàver d’una de les quatre persones espanyoles desaparegudes a Indonèsia

Els rescatistas van trobar el cos d'una menor, filla d'Andrea Ortuño, després del naufragi d'un vaixell turístic. Seguixen desapareguts Fernando Martín i dos menors.

Alacant aprova inicialment el pressupost de 2026 amb els vots de PP i Vox

El ple municipal ha aprovat inicialment un pressupost de 367,3 milions, un 5,8% més. PP i Vox han sumat suports i l'oposició ha votat en contra.

L’alcalde d’Almussafes declararà el divendres davant el PSOE per denúncies d’assetjament

Toni González, expulsat del PSPV-PSOE després d'acusacions d'assetjament sexual i laboral, declararà davant el CADE el divendres 2 de gener en una cita telemàtica.