Mor una dona i diverses persones resulten ferides en un incendi a Granada

Una dona ha mort i diverses persones han resultat ferides per inhalació de fum en l'incendi d'un habitatge registrat en la matinada d'este dissabte en Granada capital, segons informa en un comunicat el servei d'Emergències 112 Andalusia.

 

A les 5.19 hores de la matinada d'este dissabte s'ha rebut el primer avís de particulars que alertaven d'un foc en la primera planta d'un bloc de cases de huit plantes situat en el carrer San Juan de Letrán de Granada.

Segons els testimonis, el foc afectava als accessos, per la qual cosa dificultava l'eixida a l'exterior i molts veïns han hagut de fugir a la part alta de l'edifici.

 

El centre coordinador d'emergències va alertar ràpidament als Bombers, a l'Empresa Pública d'Emergències Sanitàries, al Cos Nacional de Policia i a la Policia Local, que s'han desplaçat fins al lloc del succés al costat de personal d'Emergències 112 Andalusia.

A causa de l'incendi, una dona ha mort i diverses persones han sigut traslladades pels serveis mèdics a centres hospitalaris a causa del fum inhalat.

 

El bloc de huit plantes ha hagut de ser completament evacuat pels serveis contraincendios, que han confirmat que ha quedat totalment afectat a causa de les flames, segons informa el 112.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Vint anys del penal fallat de Riquelme que va deixar al Vila-real sense final de Champions

Es complixen vint anys del penal fallat per Juan Román Riquelme davant l'Arsenal, una acció que va deixar al Vila-real sense la pròrroga i a un pas de la final de la Champions League 2005-06.

El València perdona al Girona i marxa al descans amb empat sense gols

València i Girona es van anar al descans amb 0-0 a Mestalla després d'una primera part dominada pel conjunt local, que va disposar de les millors ocasions però sense punteria.

La manifestació del 25 d’abril a València unix lluites per drets, territori i llibertats

La manifestació del 25 d’abril a València reunix milers de persones i entitats que denuncien amenaces a la llengua, la cultura, el territori i els drets socials i civils en la Comunitat Valenciana.

Detingut un home per robar 300.000 euros en cosmètica de luxe en naus industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 29 anys a què atribuïx sis robatoris amb força en tres naus industrials de la província de València, on hauria sostret cosmètica de luxe valorada en uns 300.000 euros. Els investigadors analitzen ara si estaria darrere de més assalts similars.

Detingudes quatre persones a Elda per una plantació interior amb 1.481 plantes de marihuana

La Policia Nacional arresta a Elda a un home i tres dones per cultivar 1.481 plantes de marihuana en dos vivendes equipades amb un cultiu interior avançat.

CACSA ordena a L’Umbracle acatar la sentència sobre soroll i respecte als veïns

La Ciutat de les Arts i les Ciències exigix a la concessionària de L’Umbracle que suspenga tota activitat musical que vulnere l'ordenança acústica i els drets fonamentals dels veïns, en compliment d'una sentència recent.

Mbappé i Lamine Yamal blinden els seus gestos i noms com a marques esportives

Kylian Mbappé i Lamine Yamal se situen entre els esportistes més actius en el registre i protecció dels seus gestos i noms com a marques, en plena ofensiva contra la pirateria i la falsificació en el sector esportiu.

Concentració a València contra els acomiadaments anunciats per Glovo

Repartidors de Glovo es concentren a València durant les jornades de vaga per a rebutjar el ERE, els acomiadaments previstos i denunciar la deterioració de les seues condicions laborals.