Mor una dona i diverses persones resulten ferides en un incendi a Granada

Una dona ha mort i diverses persones han resultat ferides per inhalació de fum en l'incendi d'un habitatge registrat en la matinada d'este dissabte en Granada capital, segons informa en un comunicat el servei d'Emergències 112 Andalusia.

 

A les 5.19 hores de la matinada d'este dissabte s'ha rebut el primer avís de particulars que alertaven d'un foc en la primera planta d'un bloc de cases de huit plantes situat en el carrer San Juan de Letrán de Granada.

Segons els testimonis, el foc afectava als accessos, per la qual cosa dificultava l'eixida a l'exterior i molts veïns han hagut de fugir a la part alta de l'edifici.

 

El centre coordinador d'emergències va alertar ràpidament als Bombers, a l'Empresa Pública d'Emergències Sanitàries, al Cos Nacional de Policia i a la Policia Local, que s'han desplaçat fins al lloc del succés al costat de personal d'Emergències 112 Andalusia.

A causa de l'incendi, una dona ha mort i diverses persones han sigut traslladades pels serveis mèdics a centres hospitalaris a causa del fum inhalat.

 

El bloc de huit plantes ha hagut de ser completament evacuat pels serveis contraincendios, que han confirmat que ha quedat totalment afectat a causa de les flames, segons informa el 112.

Últimes notícies

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.

Quatre anys de presó per vendre la casa del seu pare malalt i quedar-se amb tots els diners

L'Audiència Provincial d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home que va aprofitar la deterioració cognitiva del seu pare de 78 anys per a buidar els seus comptes i vendre la seua vivenda per 90.000 euros.

Ford Almussafes fixa deu dies d’atur al maig per l’ERTO Xarxa

Ford Almussafes detindrà la producció de vehicles huit dies i la de motors dos dies al maig dins de l'ERTO Xarxa, que afecta de manera rotativa a tota la plantilla.

Alacant reforça els controls per a adjudicar les noves vivendes públiques

L'Ajuntament d'Alacant actualitza per decret els criteris d'adjudicació i control de les vivendes de protecció pública, mentres l'oposició critica el model triat per a la promoció del carrer Ceuta.

Quasi 400.000 escolars valencians celebren el Dia de l’Esport amb jocs tradicionals

Prop de 400.000 alumnes de més de 1.100 centres de la Comunitat Valenciana van participar en el Dia de l’Esport, una jornada que recupera jocs tradicionals i fomenta l'activitat física a l'aire lliure.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència de Castelló ha condemnat a penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella del Maestrat per la seua implicació en abusos sexuals a menors comesos durant anys.