Mor una dona i diverses persones resulten ferides en un incendi a Granada

Una dona ha mort i diverses persones han resultat ferides per inhalació de fum en l'incendi d'un habitatge registrat en la matinada d'este dissabte en Granada capital, segons informa en un comunicat el servei d'Emergències 112 Andalusia.

 

A les 5.19 hores de la matinada d'este dissabte s'ha rebut el primer avís de particulars que alertaven d'un foc en la primera planta d'un bloc de cases de huit plantes situat en el carrer San Juan de Letrán de Granada.

Segons els testimonis, el foc afectava als accessos, per la qual cosa dificultava l'eixida a l'exterior i molts veïns han hagut de fugir a la part alta de l'edifici.

 

El centre coordinador d'emergències va alertar ràpidament als Bombers, a l'Empresa Pública d'Emergències Sanitàries, al Cos Nacional de Policia i a la Policia Local, que s'han desplaçat fins al lloc del succés al costat de personal d'Emergències 112 Andalusia.

A causa de l'incendi, una dona ha mort i diverses persones han sigut traslladades pels serveis mèdics a centres hospitalaris a causa del fum inhalat.

 

El bloc de huit plantes ha hagut de ser completament evacuat pels serveis contraincendios, que han confirmat que ha quedat totalment afectat a causa de les flames, segons informa el 112.

Últimes notícies

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.

L’habitatge del futur es flexiona: noves arquitectes replantegen com volem viure

Tres joves arquitectes plantegen models d’habitatge més flexibles, sostenibles i socials per a afrontar la crisi residencial i adaptar-se a noves formes de vida i treball.

Una bandera gegant celebrarà els 35 anys d’independència d’Ucraïna a Alacant

La comunitat ucraïnesa d’Alacant, la més nombrosa d’Espanya, commemorarà diumenge el 35 aniversari de la restauració de la independència amb una marxa solidària amb una bandera de 100 metres. Torrevella se sumarà dissabte amb una concentració, una marxa i una programació cultural fins a la nit.

L’eclipsi dispara un 14 % les compres de turistes estrangers a Espanya

Les compres presencials amb targetes estrangeres a Espanya han augmentat quasi un 14 % durant la setmana de l’eclipsi, especialment a Castelló i València, mentres el consum dels espanyols s’ha mantingut o ha baixat.

Suspés el presó per a l’home que va apunyalar un jove en un pub d’Ondara

La Audiencia d’Alacant ha imposat tres anys de presó a un home que va apunyalar el cosí d’un rival en un pub d’Ondara l’1 de gener de 2023. La pena queda suspesa perquè ha reparat el mal i està en tractament de deshabituació de drogues.

Així serà el primer gran campionat de truita de creïlles de la Comunitat Valenciana

Alicante Gastronómica ha posat en marxa el primer Campionat de Truita de Creïlles de la Comunitat Valenciana, que se celebrarà el 14 de setembre i donarà pas al certamen estatal d’octubre.

Les víctimes ateses per violència sexual als Centres de Crisi 24 h quasi es dupliquen

La xarxa de Centres de Crisi 24 hores de la Generalitat ha atés 211 dones víctimes de violència sexual en el primer semestre de 2026, quasi el doble que un any abans. La majoria d’agressions les han comés homes coneguts per les víctimes.