Mor una dona i diverses persones resulten ferides en un incendi a Granada

Una dona ha mort i diverses persones han resultat ferides per inhalació de fum en l'incendi d'un habitatge registrat en la matinada d'este dissabte en Granada capital, segons informa en un comunicat el servei d'Emergències 112 Andalusia.

 

A les 5.19 hores de la matinada d'este dissabte s'ha rebut el primer avís de particulars que alertaven d'un foc en la primera planta d'un bloc de cases de huit plantes situat en el carrer San Juan de Letrán de Granada.

Segons els testimonis, el foc afectava als accessos, per la qual cosa dificultava l'eixida a l'exterior i molts veïns han hagut de fugir a la part alta de l'edifici.

 

El centre coordinador d'emergències va alertar ràpidament als Bombers, a l'Empresa Pública d'Emergències Sanitàries, al Cos Nacional de Policia i a la Policia Local, que s'han desplaçat fins al lloc del succés al costat de personal d'Emergències 112 Andalusia.

A causa de l'incendi, una dona ha mort i diverses persones han sigut traslladades pels serveis mèdics a centres hospitalaris a causa del fum inhalat.

 

El bloc de huit plantes ha hagut de ser completament evacuat pels serveis contraincendios, que han confirmat que ha quedat totalment afectat a causa de les flames, segons informa el 112.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.