Mor un home després engolir-se una abella mentre anava en bicicleta

Un home de 59 anys ha mort després engolir-se una abella mentre circulava en bicicleta a la carretera d’Algemesí a Albalat.

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, l’incident va tenir lloc diumenge, cap a les 11.45 hores, al terme de Polinyà de Xúquer.

Quan es va rebre un avís en què s’alertava que un home que anava en bicicleta li havia entrat a la boca una abella i s’havia ennuegat, provocant- insuficiència respiratòria.

Fins al lloc dels fets es va desplaçar una unitat de SVB i una altra de l’SAMU, els serveis mèdics van realitzar diverses maniobres de reanimació a l’home però no es va poder revertir la parada cardiorespiratòria i va morir.

Últimes notícies

La Generalitat denuncia una retallada de més del 70 % en els fons per a menors migrants

La Generalitat ha criticat que el Govern central haja reduït més d un 70 % la finançació per a l atenció de menors migrants no acompanyats, mentre manté els trasllats entre comunitats autònomes. La consellera Elena Albalat alerta que el sistema valencià de protecció està col·lapsat i reclama un finançament estable i suficient.

Alerten a València de tetraplegies greus per cabussades imprudents en piscines i platges

Especialistes del servei de Raquis i Lesió Medul·lar de La Fe alerten que les cabussades de cap en aigua poc profunda poden provocar tetraplegia o fins i tot la mort, sobretot en contextos d’oci estival amb alcohol i salts des d’alçària.

Gayà reclama més ambició en l’últim any de Mestalla

José Luis Gayà considera especial l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027 i insta l’equip a ser més ambiciós des de l’inici de LaLiga.

Toni Francés deixa l’alcaldia d’Alcoi en 2027 després de quinze anys i obri la porta a Lorena Zamorano

L’alcalde d’Alcoi, Toni Francés, ha anunciat que no repetirà com a candidat del PSPV-PSOE en 2027 després de quinze anys governant, i ha obert la porta perquè Lorena Zamorano encapçale la candidatura socialista.

La Justícia avala l’Ajuntament d’Alacant i permet seguir disparant mascletaes en la plaça dels Luceros

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha estimat el recurs de l’Ajuntament d’Alacant i ha conclòs que l’associació Salvem el Nostre Patrimoni no estava legitimada per a impugnar les bases del concurs de mascletaes en la plaça dels Luceros.

PP i Vox tomben les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament

La majoria de PP i Vox en Les Corts ha rebutjat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, en un debat marcat per les acusacions creuades sobre la “prioritat nacional” i el model fiscal.

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.