Anuncios

Mor un home de 66 anys després de patir un accident agrícola en Segorbe

 

Un home de 66 anys ha mort este dimecres després de patir un accident agrícola en Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Cap a les 17.45 hores s’ha alertat al CICU d’un accident agrícola en el terme municipal de Segorbe. En este avís s’indicava que hi havia un home inconscient al costat d’un tractor.

 

El CICU ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i un metge d’Atenció Primària. Els servicis mèdics només han pogut confirmar la defunció de l’home, de 66 anys. La Guàrdia Civil està investigant les circumstàncies en què s’ha produït l’accident.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants pel seu impacte en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà una tensió extraordinària sobre la sanitat, l'educació i la vivenda en la Comunitat Valenciana.

El MARQ obri gratis els seus jaciments i monuments pel Dia dels Monuments

El Museu Arqueològic d'Alacant celebra el Dia Internacional dels Monuments i Llocs Arqueològics amb una jornada de portes obertes i accés gratuït a quatre enclavaments de la província.

Catalá resta impacte a la sentència que tomba la moratòria de pisos turístics a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, sosté que la sentència del TSJCV contra la moratòria de llicències turístiques tindrà un impacte limitat perquè la ciutat ja compta amb una normativa restrictiva en vigor.

El Consell defén la reincorporació del tècnic de les VPP d’Alacant com un dret laboral

El tècnic que va visar l'adjudicació de vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret laboral, encara que amb funcions distintes i sense relació amb l'expedient sota investigació.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El ple del Consell ha aprovat el decret que declara la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, reconeixent el seu valor històric, religiós i festiu.

L’Enforne Alacant busca trencar la seua mala ratxa a domicili en la pista del Bidasoa Irun

L'Enforne Alacant visita la pista del Bidasoa Irun amb l'objectiu de posar fi a la seua mala ratxa com a visitant i acostar encara més la permanència en la Lliga Asobal.

Les donacions de vivenda de pares a fills es disparen en la Comunitat Valenciana

El nou Portal Estadístic del Notariat revela que les donacions de vivenda de pares a fills s'han duplicat en la Comunitat Valenciana des de 2019 i que els jóvens a penes suposen ja el 8,39% dels compradors.

Les donacions de vivenda de pares a fills es disparen en la Comunitat Valenciana

L'accés a la vivenda dels jóvens en la Comunitat Valenciana depén cada vegada més del suport familiar, amb donacions de cases que s'han duplicat des de 2019 i ajudes monetàries multiplicades per quatre, segons el nou Portal Estadístic del Notariat.