19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Mor un home en bolcar amb el seu tractor en Requena

 

Esta nit de dilluns, 15 de març, cap a les 22.45 hores, ha tingut lloc un mortal accident de trànsit en una zona rural de la localitat de Requena, ubicada en la comarca de la Plana d’Utiel (València), en el que un home, del que no se sap l’edat, ha mort en bolcar amb el seu tractor.

 

Fins al lloc dels fets s’han mobilitzat diferents unitats del Parc de bombers del Consorci Provincial de València i un sergent del municipi de Requena. Una volta allí, els bombers han vist que l’home havia quedat atrapat baix del tractor i es trobava mort.

 

 

Després de què la Policia Judicial ha inspeccionat el lloc dels fets i ho ha autoritzat, els bombers han pogut traure el cos de la víctima. Ara, serà l’autòpsia qui determine les causes de la mort.

 

El Consorci Provincial de Bombers de València

El Consorci Provincial de Bombers de València està integrat funcionalment i econòmicament per la Diputació de València, que aporta el 50% del pressupost, la Generalitat Valenciana, que aporta el 30%, mentres que els Ajuntaments de l’àrea operativa corren amb el 20% d’estes despeses. No obstant això, l’aportació dels municipis amb menys de 5.000 habitants recau també sobre la Diputació de València, en disposar de menys recursos.

 

El Consorci Provincial per al Servei de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament és un Consorci entre la Generalitat Valenciana, la Diputació Provincial i els municipis de la província de València.

 

En els seus 25 anys de trajectòria, el Consorci Provincial de Bombers de València s’ha consolidat com un dels servicis d’emergències més importants d’Espanya, amb una cobertura territorial de 10.671,48 quilòmetres quadrats, 5.819 quilòmetres quadrats de massa forestal, més de 3.000 quilòmetres de carreteres, 1.700.829 vehicles i prop de 184.483 empreses comptabilitzades en tota la província de València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca admet retards en la gestió de la dana i promet reconduir la resposta

Pérez Llorca ha reconegut que en la dana d'octubre de 2024 moltes coses van arribar tard i ha defés un gir per a reconduir la resposta institucional.

La Comunitat Valenciana, més exposada a aranzels dels Estats Units però amb grans exportadores

els Estats Units concentra el 7,7% de les vendes exteriors de la Comunitat Valenciana, enfront del 4,7% nacional. La major presència de grans firmes en els sectors sensibles aporta resiliència.

Condemnat per llançar una substància corrosiva a un gos pels lladrucs

Un home ha sigut condemnat a una multa i a 16 mesos d'inhabilitació per a activitats amb animals per ruixar amb líquid corrosiu al gos d'una vivenda. La sentència fixa 2.500 euros d'indemnització per les lesions i el mal moral.

Martínez Mus defén que el protocol es va complir rigorosament durant la dana

El conseller ha sostingut que el protocol es va complir rigorosament durant la dana i que per això no va haver-hi víctimes en ferrocarrils. Ha negat retards en el tall del metre i ha explicat que va actuar amb la informació oficial disponible.

Les falleres majors de València encenen la Crida i conviden a viure ‘la millor festa del món’

Carmen Prades i Marta Mercader han encés simbòlicament la metxa de les Falles 2026 durant la Crida i conviden al món a sumar-se a la festa. L'acte ha inclòs el lliurament simbòlic de les claus i un espectacle de llum i pólvora.

Un assessor situa a Mazón en el seu despatx 25 minuts abans d’anar al Cecopi

L'assessor Josep Lanuza ha declarat que va acompanyar a Carlos Mazón des del Palau al Cecopi i que l'És-alert va sonar a les 20.11 quan ja anaven de camí. La jutgessa ha confrontat el seu relat amb el dels escortes.

Un estudi fixa en 9.057 milions la inversió per a reduir riscos en la conca del Xúquer

La conca del Xúquer necessita 9.057 milions per a modernitzar el cicle urbà de l'aigua, previndre inundacions i adaptar-se al canvi climàtic dins del marc 2026-2035.

Guido Rodríguez torna a l’onze del València més de dos mesos després

L'argentí va iniciar davant el Vila-real i va disputar 88 minuts després d'una primera volta amb pocs minuts en el West Ham. El València va perdre 2-1.