20.3 C
València
Diumenge, 26 octubre, 2025

Mor un home en bolcar amb el seu tractor en Requena

 

Esta nit de dilluns, 15 de març, cap a les 22.45 hores, ha tingut lloc un mortal accident de trànsit en una zona rural de la localitat de Requena, ubicada en la comarca de la Plana d’Utiel (València), en el que un home, del que no se sap l’edat, ha mort en bolcar amb el seu tractor.

 

Fins al lloc dels fets s’han mobilitzat diferents unitats del Parc de bombers del Consorci Provincial de València i un sergent del municipi de Requena. Una volta allí, els bombers han vist que l’home havia quedat atrapat baix del tractor i es trobava mort.

 

 

Després de què la Policia Judicial ha inspeccionat el lloc dels fets i ho ha autoritzat, els bombers han pogut traure el cos de la víctima. Ara, serà l’autòpsia qui determine les causes de la mort.

 

El Consorci Provincial de Bombers de València

El Consorci Provincial de Bombers de València està integrat funcionalment i econòmicament per la Diputació de València, que aporta el 50% del pressupost, la Generalitat Valenciana, que aporta el 30%, mentres que els Ajuntaments de l’àrea operativa corren amb el 20% d’estes despeses. No obstant això, l’aportació dels municipis amb menys de 5.000 habitants recau també sobre la Diputació de València, en disposar de menys recursos.

 

El Consorci Provincial per al Servei de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament és un Consorci entre la Generalitat Valenciana, la Diputació Provincial i els municipis de la província de València.

 

En els seus 25 anys de trajectòria, el Consorci Provincial de Bombers de València s’ha consolidat com un dels servicis d’emergències més importants d’Espanya, amb una cobertura territorial de 10.671,48 quilòmetres quadrats, 5.819 quilòmetres quadrats de massa forestal, més de 3.000 quilòmetres de carreteres, 1.700.829 vehicles i prop de 184.483 empreses comptabilitzades en tota la província de València.

Últimes notícies

Gerard Moreno decidix a Mestalla en el seu partit 300 i el Vila-real s’imposa 0-2

El Vila-real va guanyar 0-2 a Mestalla amb un penal transformat per Gerard Moreno al caient del descans en el seu partit 300 i un gol de Santi Comesaña. El València va encadenar cinc jornades sense guanyar i va traure el cap al descens, amb protestes en la graderia.

Gerard Moreno celebra 300 partits amb el Vila-real amb gol i triomf a Mestalla

El davanter va aconseguir els 300 partits amb el Vila-real i el va celebrar amb un gol a Mestalla en un 0-2. Va destacar la paciència de l'equip i va defendre el penal després de la revisió del VAR.

Gerard Moreno guia el 0-2 del Vila-real a Mestalla en el seu partit 300

El Vila-real va véncer 0-2 a Mestalla amb un penal de Gerard Moreno al caient del descans en el seu partit 300 i una miqueta de Santi Comesaña. El València va malgastar les seues millors opcions i encadena cinc jornades sense guanyar.

0-2: Gerard i Comesaña donen la victòria al Vila-real a Mestalla

El Vila-real va véncer 0-2 a Mestalla: Gerard Moreno va marcar de penal en el 45' en el seu partit 300 i Santi Comesaña va fer el 0-2 en el 57. El València va perdonar en la primera part

Gerard Moreno va avançar al Vila-real de penal abans del descans a Mestalla (0-1)

Gerard Moreno va convertir un penal en el minut 45 en el seu partit 300 i va posar per davant al Vila-real a Mestalla. El València havia estret amb dos clares ocasions abans del descans.

Gerard Moreno avança al Vila-real de penal abans del descans (0-1)

Gerard Moreno va marcar de penal en el minut 45 per a posar el 0-1 a Mestalla, en el seu partit 300 amb el Vila-real. El València va fregar el gol en dos accions.

València i Vila-real homenatgen a Mestalla als afectats per la DANA en el seu primer aniversari

Mestalla va acollir un homenatge als afectats per la DANA i als qui van participar en la recuperació de la província, abans del derbi regional. Va haver-hi senyera, 22 xiquets de zones afectades, minut de silenci, himne i un vídeo de record.

Quevedo tanca el seu gira espanyola davant 18.000 fans en el Roig Arena de València

Quevedo ha clausurat l'etapa espanyola de la seua Bona nit Tour en el Roig Arena de València, amb 18.000 assistents i entrades esgotades. El tour seguix al novembre als Estats Units.