21.6 C
València
Dimarts, 4 novembre, 2025

Mor un home després de col·lisionar contra un camió a la CV-128 a l’altura de Catí

Un accident mortal s'ha produït este passat dilluns en la CV-128 a l'altura de Catí, una xicoteta localitat de l'Alt Maestrat. El sinistre ha ocorregut al voltant de les 18.25 hores quan s'ha alertat a Emergències de la col·lisió entre un camió i un cotxe en aquesta carretera a dos kilòmetres de la localitat. Fins al lloc s'ha mobilitzat unes dotacions dels parcs del Baix Maestrat i de l'Alt Maestrat que han treballat en l'excarceració del conductor del cotxe sinistrat, que finalment ha mort.

Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat del Suport Vital Bàsic. Els efectius mèdics han intentat recuperar les constants vitals de l'home però sols han pogut confirmar la mort del conductor del cotxe. Per altra banda el conductor del camió ha sigut assistit per traumatisme en un braç i ha sigut traslladat a l'Hospital General Universitari de Castelló.

Cap de setmana negre a Castelló

Dos accidents s'han produït este passat diumenge a la província de Castelló, concretament els dos al Baix Maestrat. Una jornada negra que ha acabat amb dos accidents mortals, els dos motoristes, de 23 i 27 anys en dos accidents; un a Vinaròs i un altre a Traiguera. El primer accident es va produir a Vinaròs, al Baix Maestrat al migdia. Concretament a les 13.30 hores una moto s'accidentava a l'N-340 en el kilòmetre 1051, front a una gasolinera. Segons sembla no hi ha cap vehicle més implicat; la víctima circulava en la motocicleta i va perdre el control, estavellant-se contra la tanca de contenció. Testimonis van alertar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) de l'accident. El CICU va mobilitzar fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per tal d'assistir el jove motorista, de 23 anys, que es trobava en una parada cardiorespiratòria. El jove presentava politraumatismes també. Malgrat  això, les maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada no van donar resultats i el jove, veí de Benicarló va faltar en l'acte.

A penes dos hores més tard, al voltant de les 15.30 hores després d'aquesta mort, un altre accident es produïa, en este cas en la localitat de Traiguera, també al Baix Maestrat. Un altre jove, de 27 anys, que circulava en moto, va col·lisionar contra un fanal en la partida Damunt la Font, darrere del camp de futbol i prop de la Cooperativa d'oli Cérvol. Fins al lloc de l'accident es va mobilitzar una ambulància i també un helicòpter medicalitzat. El jove, veí de Traiguera, va patir una fractura cranial molt greu, segons ha informat el CICU, i segons sembla, no portava casc. Encara que els efectius mèdics li van realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar, va acabar morint sense que es pogueren recuperar les seues constants vitals. 

Últimes notícies

Camarero demana humanitat i que cessament la cacera política contra Mazón

Camarero demana 'humanitat' cap a Carlos Mazón després de la seua dimissió i denúncia una 'cacera política' contra ell. Reivindica la continuïtat del projecte i acords en Les Corts.

El Consell guarda un minut de silenci per l’assassinat masclista d’una dona a Alacant

El Consell ha guardat un minut de silenci després de confirmar-se l'assassinat masclista d'una dona de 37 anys a Alacant. Igualtat ha incorporat el cas al registre oficial i la xifra de 2025 puja a 35, 1.330 des de 2003.

El Govern demana eleccions en la Comunitat Valenciana després de la renúncia de Mazón per a no deixar-la en mans de Vox

La portaveu Pilar Alegría ha reclamat comicis després de la renúncia de Carlos Mazón i ha retret a Feijóo que opte per Vox. L'Executiu vincula les converses PP-Vox a una investidura sense urnes.

Tellado confia en un acord amb Vox per a rellevar a Mazón com més prompte millor

Tellado ha assegurat que PP i Vox aconseguiran prompte un acord per a nomenar el substitut de Carlos Mazón i ha destacat el 'bon to' entre Feijóo i Abascal.

La Mitja Marató València obri el sorteig de dorsals per a 2026

La Mitja Marató València ha estrenat un sistema mixt amb fidelitat i sorteig. El ballot està obert fins al 14 de novembre a les 11.00 en la web oficial.

L’Enforne EÓ Alacant incorpora al lateral dret Javier Borragán

El club ha anunciat el fitxatge de Javier Borragán, lateral dret de 36 anys amb àmplia experiència a Espanya, França i Portugal. El tècnic Roi Sánchez valora el seu llançament i estabilitat i espera comptar amb ell en els pròxims dies.

Bernabé qüestiona seguir amb la coalició negacionista PP-Vox després de la dimissió de Mazón

Pilar Bernabé ha preguntat si la Comunitat ha de seguir 'condemnada' a una coalició 'negacionista' PP-Vox després de la dimissió de Carlos Mazón. Reclama eleccions i acusa el PP de difondre 'fake news' sobre les obres després de la DANA.

El Vila-real, obligat a guanyar a Xipre davant el Pafos per a sumar el seu primer triomf

L'equip de Marcelino viatja a Xipre necessitat de la seua primera victòria europea després de sumar 1 de 9. Pafos acumula dos punts i presenta baixes i dubtes clau.