Mor un home després de col·lisionar contra un camió a la CV-128 a l’altura de Catí

Ejemplo de shortcode con estilo
Un accident mortal s'ha produït este passat dilluns en la CV-128 a l'altura de Catí, una xicoteta localitat de l'Alt Maestrat. El sinistre ha ocorregut al voltant de les 18.25 hores quan s'ha alertat a Emergències de la col·lisió entre un camió i un cotxe en aquesta carretera a dos kilòmetres de la localitat. Fins […]

Un accident mortal s'ha produït este passat dilluns en la CV-128 a l'altura de Catí, una xicoteta localitat de l'Alt Maestrat. El sinistre ha ocorregut al voltant de les 18.25 hores quan s'ha alertat a Emergències de la col·lisió entre un camió i un cotxe en aquesta carretera a dos kilòmetres de la localitat. Fins al lloc s'ha mobilitzat unes dotacions dels parcs del Baix Maestrat i de l'Alt Maestrat que han treballat en l'excarceració del conductor del cotxe sinistrat, que finalment ha mort.

Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat del Suport Vital Bàsic. Els efectius mèdics han intentat recuperar les constants vitals de l'home però sols han pogut confirmar la mort del conductor del cotxe. Per altra banda el conductor del camió ha sigut assistit per traumatisme en un braç i ha sigut traslladat a l'Hospital General Universitari de Castelló.

Cap de setmana negre a Castelló

Dos accidents s'han produït este passat diumenge a la província de Castelló, concretament els dos al Baix Maestrat. Una jornada negra que ha acabat amb dos accidents mortals, els dos motoristes, de 23 i 27 anys en dos accidents; un a Vinaròs i un altre a Traiguera. El primer accident es va produir a Vinaròs, al Baix Maestrat al migdia. Concretament a les 13.30 hores una moto s'accidentava a l'N-340 en el kilòmetre 1051, front a una gasolinera. Segons sembla no hi ha cap vehicle més implicat; la víctima circulava en la motocicleta i va perdre el control, estavellant-se contra la tanca de contenció. Testimonis van alertar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) de l'accident. El CICU va mobilitzar fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per tal d'assistir el jove motorista, de 23 anys, que es trobava en una parada cardiorespiratòria. El jove presentava politraumatismes també. Malgrat  això, les maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada no van donar resultats i el jove, veí de Benicarló va faltar en l'acte.

A penes dos hores més tard, al voltant de les 15.30 hores després d'aquesta mort, un altre accident es produïa, en este cas en la localitat de Traiguera, també al Baix Maestrat. Un altre jove, de 27 anys, que circulava en moto, va col·lisionar contra un fanal en la partida Damunt la Font, darrere del camp de futbol i prop de la Cooperativa d'oli Cérvol. Fins al lloc de l'accident es va mobilitzar una ambulància i també un helicòpter medicalitzat. El jove, veí de Traiguera, va patir una fractura cranial molt greu, segons ha informat el CICU, i segons sembla, no portava casc. Encara que els efectius mèdics li van realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar, va acabar morint sense que es pogueren recuperar les seues constants vitals. 

Últimes notícies

La UME es desplega a Oliva per les inundacions extremes causades per la dana Adam

Unitats de la UME han eixit de la base de Bétera per reforçar els serveis d’emergències davant les greus inundacions a Oliva i la Safor, amb registres de pluja històrics que superen els 600 litres per metre quadrat.

Pluges històriques a la Safor i la Marina Alta amb més de 600 l/m²

El temporal de pluges intenses al litoral sud de la província de València i el nord d'Alacant ha deixat més de 600 l/m² en 24 hores en municipis de la Safor i la Marina Alta, amb registres rècord a Pego i Forna.

Nou avís Es-Alert per pluges a la Comunitat: es demana no eixir de casa

La Generalitat ha enviat un nou missatge Es-Alert a les zones afectades per les pluges persistents i les inundacions a la Comunitat Valenciana i demana a la població que evite desplaçaments i romanga en la vivenda.

Desallotgen un càmping a Xàbia i més de 100 persones passen la nit en un alberg

Els bombers han desallotjat el càmping El Naranjal de Xàbia per l’episodi intens de pluges, i més d’un centenar de persones s’han traslladat a un alberg municipal. Les autoritats demanen evitar desplaçaments innecessaris mentres continuen els avisos per pluja a la Comunitat Valenciana.

Gandia reforça la vigilància a Beniopa i obri el pavelló del Raval per la pluja extrema

Gandia ha reforçat la vigilància en zones inundables com el barranc de Beniopa i està habilitant el pavelló del Raval per als veïns, davant les fortes pluges que han deixat 309,2 litres per metre quadrat en 24 hores.

Localitzen sense vida una dona que s’havia banyat en una platja de Sagunt en plena alerta per fortes pluges

Els servicis d’emergència han trobat morta una dona desapareguda este diumenge mentre es banyava en una platja de Sagunt, mentres la Comunitat Valenciana es trobava en alerta per fortes pluges i fenòmens costaners.

Trobeu sense vida la dona desapareguda mentre es banyava a la platja de Sagunt

Han localitzat el cos sense vida d’una dona que havia desaparegut este diumenge mentre es banyava a una platja de Sagunt, en una jornada marcada per l’alerta per pluges i fenòmens costaners.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

La Generalitat ha activat un nou Es-Alert per fortes pluges i risc d’inundacions al litoral sud de València i al litoral nord i interior d’Alacant, i demana extremar les precaucions. L’avís inclou recomanacions de seguretat com allunyar-se de rius i soterranis i telefonar al 112 en cas d’emergència.